Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Pizza-scones (med bilder)

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-01-13, 18:53   #26
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Pizza-scones (med bilder)

Har lagd disse ved 2-3 anledninger nå, og de er knall! Klarer fortsatt ikke å finmale sesamfrøene, men det gjør egentlig ikke noe.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 22:13   #27
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Pizza-scones (med bilder)

Ser gode ut! Disse skal jeg prøve ut. Takk for oppskrifta!

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 18:57   #28
Skrulla86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 42
Skrulla86 er på en erverdig vei

Sv: Pizza-scones (med bilder)

Disse ble kjempe gode! Vi spiste de til middag idag
Jeg brukte ca 150 g skinke(istedet for 100) og hadde oppi 1 ts chiafrø for å få deigen enda mer sammenklistra.
Smakte egentlig som vanlige pizza"boller" i grov variant Også veldig enkel å lage!
Tror denne med stort hell kan lages som matmuffins også(ha den i muffinsbrett)

__________________
Skrulla86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 19:44   #29
Mat for sjelen
Medlem
 
Mat for sjelen sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 371
Mat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snill

Sv: Pizza-scones (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av Skrulla86, her.

Disse ble kjempe gode! Vi spiste de til middag idag
Jeg brukte ca 150 g skinke(istedet for 100) og hadde oppi 1 ts chiafrø for å få deigen enda mer sammenklistra.
Smakte egentlig som vanlige pizza"boller" i grov variant Også veldig enkel å lage!
Tror denne med stort hell kan lages som matmuffins også(ha den i muffinsbrett)

Så flott at de falt i smak

__________________
Tove

Ta en titt innom bloggen min for flere bilder, oppskrifter og kanskje litt matinspirasjon - og kikk gjerne også på boken min...
http://sjelemat.blogspot.com/
Mat for sjelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 14:27   #30
FruL
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 3
FruL er på en erverdig vei

Sv: Pizza-scones (med bilder)

Prøvde disse i dag, men siden jeg ikke hadde solsikkekjerner så prøvde jeg med mandelmel i stedet... Vel, det anbefaler jeg ikke. De lukter godt, og ser gode ut, men de endte opp med å smake hakket for mye mandel. Jaja, bedre lykke neste gang.

FruL er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert etter spis-deg-slank Svar med sitat
Gammel 28-05-14, 09:27   #31
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Pizza-scones (med bilder)

Dytter frem denne tråden!

Lagde disse for første gang i går, og det blir ikke siste gang, for å si det sånn;-)

Disse er så gode og såå kjekkvindte å ha i hus;-) Skal jammen lage flere i dag og putte i fryseren, således har jeg alltid noe på lur;-)

Ps! Jeg maler solsikkefrøene og sesamfrøene sammen, i en liten foodprosessor - det gikk veldig fint! Ds.

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 28-05-14, 10:25   #32
lirumlei
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 106
lirumlei er på en erverdig vei

Sv: Pizza-scones (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av Sivensvans, her.

Dytter frem denne tråden!

Lagde disse for første gang i går, og det blir ikke siste gang, for å si det sånn;-)

Disse er så gode og såå kjekkvindte å ha i hus;-) Skal jammen lage flere i dag og putte i fryseren, således har jeg alltid noe på lur;-)

Ps! Jeg maler solsikkefrøene og sesamfrøene sammen, i en liten foodprosessor - det gikk veldig fint! Ds.

Takk for dytten, da fikk jeg noe å lage som turmat her. Skal på utenlandstur i morgen. Lage dobbel posjon og fryse noen, ja.

lirumlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-05-14, 10:37   #33
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Pizza-scones (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av lirumlei, her.

Takk for dytten, da fikk jeg noe å lage som turmat her. Skal på utenlandstur i morgen. Lage dobbel posjon og fryse noen, ja.

Supert!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 12-07-18, 20:52   #34
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Pizza-scones (med bilder)

Dytter på denne! Lagde de i kveld og jeg synes de er veldig gode, og enkle å lage!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Svar

Emneord
frokost, lunsj, skolemat, turmat


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kanel Scones (med bilder) Mat for sjelen Kake/dessert og snacks 9 13-06-13 20:17
Müsli-Scones med Gojibær og Chiafrø... (med bilder) Mat for sjelen Frokost og kveldsmat 9 27-03-12 17:41
Italiensk pizza *med bilder* shailene Middag 10 29-12-11 13:51
Pizza (forsøk 3) og favoritt (bilder) Makronella Middag 19 11-05-11 17:38
Pizza med sprø bunn! (m/bilder) tina therese Middag 4 28-03-11 16:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no