Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Nutty Cheese Muffins

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-01-05, 22:54   #26
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

sjokolade og ost er godt ellers også har hat sære snopevaner som mindre... når jeg var alene hjemme, kunne jeg smekte ost i pannen og strø sjokoladebiter over

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-05, 09:23   #27
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

*humre*

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 12-01-05, 09:42   #28
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av guro

Blåbær og ost høres jo litt spesielt ut, det samme med sjokolade og ost. Har noen prøvd å lage ute ost? Peanøtter hørtes digg ut. Jeg har laget med malte solsikkefrø og mandler og det var veldig godt.Kjempeflott oppskrift, Nille!

Jeg lagde med blåbær i går! Fytterakker'n !!!!! Æsj, æsj og atter æsj!!! Jeg skulle hørt på DEG, Nille! Det var GRUSOMT!!!!!!

Men jeg prøvde også med biter av Freia 70% sjokolade og litt Natreen (kutta ut osten da!)

Og de ble nyyyydelige!!!!!!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 12-01-05, 18:18   #29
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av elian

Jeg skulle hørt på DEG, Nille! Det var GRUSOMT!!!!!!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-03-05, 13:49   #30
LilNoor
Medlem
 
LilNoor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Ulvik
Alder: 45
Innlegg: 168
LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

Disse høres kjempegode ut, spesielt da jeg ikke kan få tak i soya protein og har veldig lyst på noe "brødaktigt". Men! Kan de fryses?

En ide! Kanskje man kan ta halvparten mandler halvparten gulerøtter og kutte ut osten? Da blir det jo litt "gulrot kake"-aktigt, og eventuelt ha philadelphia ost blandet med strøsukker oppå?

__________________
LilNoor
Min dagbok

Sist redigert av LilNoor : 06-03-05 kl 14:23. Årsak: Kom på noe!
LilNoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-05, 15:21   #31
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Ja de kan helt fint fryses! Må som regel alltid slenge dem i frysen, siden jeg er alene her, og jeg ikke rekker å spise dem opp. Dere som vil ha sjokolademuffinaktig versjon av denne oppskriften kan sjekke ut "saftig sjokoladekake" oppskriften min som ligger på vedlkehold. Denne oppskriften kan utmerket godt også brukes til å lage muffins. Man bare bruker muffinsformer isteden for stor kakeform (for de som lurte ) Hihi!!!

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-03-05, 15:52   #32
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av LilNoor

Disse høres kjempegode ut, spesielt da jeg ikke kan få tak i soya protein og har veldig lyst på noe "brødaktigt". Men! Kan de fryses?

En ide! Kanskje man kan ta halvparten mandler halvparten gulerøtter og kutte ut osten? Da blir det jo litt "gulrot kake"-aktigt, og eventuelt ha philadelphia ost blandet med strøsukker oppå?

Tror ikke det vil funke med gulerøtter, osten er en viktig ingrediens. Og er du på ketolysekuren inneholder vel gulerøtter litt vel mye karber om du kun skal ha 15 gram til dagen ? De har 6.7 karber pt 100 gram..... og er en ganske "tung" grønnsak.

Men for all del, prøv deg frem. Det er alltid spennende med nye versjoner av ting !

Det er greitt med Philadelphia ost oppå, men IKKE med strøsukker ! Du skal ikke bruke sukker på ketolysekuren !! Osten smaker jo så godt i seg selv, hvorfor vil du blande den med søtt ??

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 07:37   #33
LilNoor
Medlem
 
LilNoor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Ulvik
Alder: 45
Innlegg: 168
LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

Hehe, da jeg skrev strøsukker tenkte jeg jo på Canderell. Jeg hadde en versjon i hodet som lignet noe på en gulrot kake som en venninne lager, bare der brukte hun melis, philadelphia og smør til å lage en slages "glasur" som var knall god. Men dessverre, Canderell gjør ikke samme susen som melis. Jeg prøvde i går kveld.

Men Nille, Elian prøvde med sjokolade og natreen og det funket. Ingen ost! Jeg brukte Graddost, men syntes de ble litt for salte, så skal prøve med Norvegia neste gang.

__________________
LilNoor
Min dagbok
LilNoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 10:26   #34
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Dette høres inmari godt ut! Må testes!

*skrive skrive skrive huskeliste og oppskrift*

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 10:48   #35
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

en god krem er avrent kesam vanilje eller vanlig kesam

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 18:10   #36
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Har ikke smakt dem selv enda - lagde dem rett etter middag, med samme innhold som oppskriften. Men den eldste tenåringen sto og logret ved siden av ovnen mens de stekte, og måtte straks teste. Hun melder at de var absolutt spiselige! Så da er de testet på en ikke-diett bruker, og de tålte testen

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 18:30   #37
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

de er superknall!! jeg måtte kutte ned, for jeg ble avhengig

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-05, 16:39   #38
LilNoor
Medlem
 
LilNoor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Ulvik
Alder: 45
Innlegg: 168
LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

Jeg laget en søt variant i dag, da vi skal ha kake på skolen i morgen, og jeg ville ikke føle meg "rar" eller at de andre skulle syntes det.

Jeg halverte oppskriften:

2 egg
ca. 50 gram mandler
ca. 50 gram hasselnøtter
1 ts bakepulver
ca. 50 gram philadelphia ost
ca. 50 gram mørk sjokolade
40 gram smør (romtemperatur)
Litt søtningsstoff, ca 2-3 ss.

Jeg blandet alt sammen, og fulgte ellers oppskriften.

De ble kjempe god. Jeg hev resten i fryser'n, bortsett fra en, slik at jeg ikke gumler de opp!

__________________
LilNoor
Min dagbok
LilNoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-05, 17:13   #39
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg lagde jo disse 6. januar.. Og flesteparten av dem er enda i fryseren.. Noen som har en formening om hvor lenge de holder seg der? Er vanlig fryser, ikke kjøleskapsfryser.. det blir vel dypfryser det, kanskje?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 13-03-05, 22:12   #40
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Vet ikke jeg Mofe. De rekker aldri å ligge så lenge hos meg...

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-05-05, 15:28   #41
Tidligere bruker
Gjest
 
Innlegg: n/a

Går det ann å f.eks lage denne oppskriften i en liten kakeform av aluminium eller?
Orker ikke vente til de har blitt kalde i sånne papir-former, for vi skal spise dem med èn gang

  Svar med sitat
Gammel 06-05-05, 16:18   #42
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Du kan godt lage de i små alu former eller store alu former eller i hvilke former du vil, men de har litt lett for å falle fra hverandre om du spiser dem for varme !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 13:01   #43
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg har fått helt dilla på disse! Veldig gode å skjære i to, og med masssse hvitost oppå! Fint mellommåltid Men spiser jeg mere enn en, prøver jeg å være mere sparsom på fett i annet mat resten av dagen, siden de er fryktelig mektige (200 kalorier pr. stk).

Anbefales virkelig!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 23:42   #44
tope2
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 50
Innlegg: 18
tope2 er på en erverdig vei

Sv: Nutty Cheese Muffins

jeg smeltet 70% sjokolade på toppen det ble godt, litt kontraster

tope2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-01-06, 11:10   #45
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Nutty Cheese Muffins

oj kanskje jeg skal bytte ut osten med hakka 70 prosent ? eller er ikke det saa bra for konsistensen ??

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 26-01-06, 11:20   #46
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Nutty Cheese Muffins

ikke bytt ut, men legg til

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-01-06, 11:21   #47
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Nutty Cheese Muffins

Opprinnelig lagt inn av Aline

ikke bytt ut, men legg til

men blir ikke det rart med osten ? nei det blir kanskje ikke det .....

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 26-01-06, 11:27   #48
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Nutty Cheese Muffins

ånei Når jeg var yngre så smeltet jeg ost i stekepanna og la litt sjokolade oppå

gulost og mørk sjokolade er knallgodt sammen

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-01-06, 11:29   #49
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Nutty Cheese Muffins

Opprinnelig lagt inn av Aline

ånei Når jeg var yngre så smeltet jeg ost i stekepanna og la litt sjokolade oppå

gulost og mørk sjokolade er knallgodt sammen

saa bra ! da prover man det

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 18:29   #50
berit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: trøndelag
Innlegg: 23
berit er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Nutty Cheese Muffins

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

.......eller nøtte oste muffins om du vil.........

12 muffins (store amerikanske muffinsformer)

113 gram malte mandler
113 gram malte valnøtter
80 gram smør
113 gram revet ost
4 egg (medium eller store)
1 ts bakepulver

Ovn forvarmes til 180 C. Former pensles med oliven olje.

Mal mandler og valnøtter, mix alle ingrediensene. Hvis mixen blir tørr, bland litt vann i. Fordel røren på 12 former. Bak i ovnen 15 min.

Gode med ost & smør.

Hvis man bruker papirformer er det best å ta de av når muffinsene er blitt kalde.

Man kan blande forskjellig smakstilsetninger i. Søtstoff, blåbær.......

Har laget muffins to ganger i helgen, rågode. Erfarte at hvis jeg brukte de store muffinsformene til First Price så slipper jeg å smørre dem. Supert, jeg har savnet så noe å tygge på ala brød.

__________________
Berit
berit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Svar

Emneord
frokost, muffins


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Frosne bær med cottage cheese og krem Skorpia Kake/dessert og snacks 7 05-01-13 19:28
Atkins carrot and nut muffins Iset Kake/dessert og snacks 5 11-03-10 13:12
Atkins mini chocolate chip muffins Iset Bakst 13 02-02-05 01:00
Ned 0.6 kg fra igår tross fløte og cottage cheese... cathrine Induksjonen 8 25-02-04 21:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no