Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Verdens beste lavkarbo rundstykker

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-04-13, 10:51   #26
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Jeg og min mann delte denne, ville prøve selv før jeg gav den til ungene. Det var akkurat nok til oss, ville doblet oppskriften om jeg skulle laget til ungene samt hatt mer mettende fyll da.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 10:53   #27
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

har klart å få den med spiseproblemer til å spise mye rart i det siste)


Tell me about it! Har TO som ikke vil bevege seg ut av høykarboverdenen og lever for mye på pasta og dets like...
Gjerne i annen tråd, f.eks. under "avdelingen for barn" eller pm. Please!

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 11:08   #28
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.


Tell me about it! Har TO som ikke vil bevege seg ut av høykarboverdenen og lever for mye på pasta og dets like...
Gjerne i annen tråd, f.eks. under "avdelingen for barn" eller pm. Please!

Vet ikke hva som har skjedd, men jeg har i allefall fåt ham til å smake på hjemmelagede karbonader og sa ikke noe om at seibiffen var med mandelmel Men det er bare sånne glimt innimellom, kan gå et år til neste gang han tør å smake eller smaker på noe nytt. De som sier at det er bare å prøve og prøve har ikke møtt mine( jeg har en med knapp på magen og en til som er hysterisk redd ny mat og som faktisk kaster opp av å prøve feks blandet mat og vi har holdt på med tilvenning i 10 år..)

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 20:13   #29
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Jeg tolker svarene deres slik at jeg skal doble oppskriften og kline utover et helt stekebrett i stekovnen, til pizza Det var noe slikt jeg tenkte.
I dag har vi spist kalde osterundstykker, og det var heller ingenting å si på dem. Alt i alt en super oppskrift.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 20:58   #30
Jean1986
Medlem
 
Jean1986 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Ålesund
Alder: 37
Innlegg: 264
Jean1986 er ny på veien

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

God på smak, men mine blei flate og ikke rundstykkeaktig Kommer til å prøve det som pizzabunn neste gang

__________________


Jean1986 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 21:06   #31
Engelen
Medlem
 
Engelen sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør Norge
Alder: 55
Innlegg: 124
Engelen er ny på veien

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

De blir ganske flate. Jeg deler de ikke i to, men legger pålegget på toppen. De er ganske mektige med pålegg på og 1-2 rundstykker er mer enn nok til lunsj.

__________________





Engelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 21:54   #32
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Veldig god pizzabunn! Ungene likte bunnen!

Kan dog være greit å huske på at denne metter mye, som pizza blir det sykt MYE ost og energi. Jeg spiste en halv bunn med ost og skinke på, og det var hefitg mye

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 22:12   #33
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Veldig god pizzabunn! Ungene likte bunnen!

Kan dog være greit å huske på at denne metter mye, som pizza blir det sykt MYE ost og energi. Jeg spiste en halv bunn med ost og skinke på, og det var hefitg mye

Hvordan laget du pizzabunnen? Mer deig, kjevlet/trykket ut under plast eller

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 22:29   #34
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Hvordan laget du pizzabunnen? Mer deig, kjevlet/trykket ut under plast eller

Jeg laget to porsjoner deig og laget 2 mindre pizzaer. Kjevlet ut under et oljet bakepapir. Forstekte i ca 12min på 200grader. Det ble igjen ca 1/2pizza når alle var mette.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 22:42   #35
Karrbis
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Langt unna
Innlegg: 168
Karrbis er ny på veien

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Kjempegode
Har bakt opp en ladning til reisemat. Vet ikke helt hvordan flymat man får servert på langdistanse - er iallfall greit å ha med noe lavkarbovennlig og mettende

Karrbis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 23:29   #36
Engelen
Medlem
 
Engelen sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør Norge
Alder: 55
Innlegg: 124
Engelen er ny på veien

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Så gøy at så mange liker oppskriften.

Iflg diett.no inneholder hele røren:

2,6 gr karbohydrater
134,17 gr fett
112,77 gr protein

__________________





Engelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 00:15   #37
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Herlighet! De er virkelig gode! Jeg fikk bare fem passelig store rundstykker, men de var imponerende! Skal definitivt bake flere slike takk for oppskrifta!

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 02:03   #38
Inguz
Medlem
 
Inguz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 97
Inguz er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Har også laget disse i dag, men fordelte røra i 4 store muffinsformer og stekte litt ekstra. Har spist ett, og delte det da i fire tynne skiver (bunn, topp og to i midten) så jeg fikk mest mulig pålegg og minst mulig rundstykke.

Ellers var de veleidg gode!

Inguz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/Skaldeman/lchf Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 02:20   #39
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Bakte også disse nå nettopp og de er skikkelig gode, ja. Mulig det er fordi jeg spiser dem rett ute av ovnen, men de er litt fuktige inni, så skal se om jeg setter ned varmen litt neste gang og heller steker dem litt lengre.

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 20:16   #40
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Disse skal prøves. :-)

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 11:04   #41
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Disse var kjempe gode

Og jeg glemte et på benken en kveld, hadde ikke hjerte til å hive det
så jeg spiste det.
Og overraskelsen ble stor når det nesten smakte bede enn nystekt

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 15:49   #42
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

*abbonere*

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 17:12   #43
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

De var goooode. Et problem, spiste opp alle

Brukte raspa billighvitost, og den er litt salt, så neste gang dropper jeg å tilsette me salt.

Takk for oppskrift

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 17:26   #44
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Da burde du bli mett ja, om du åt alle på en gang Bare rundstykkene uten pålegg inneholder jo over 1200kalorier

Hva slags billig revet ost var det brukte? De fleste inneholder jo mass karber og er ikke en gang ekte ost, men et produkt av melk og vegetabilsk olje og bestrødd med potetmel..
Vi bruker vanlig ost fra for eksempel first price, Coop x-tra osv, disse er produsert av enten tine eller synnøve.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 18:01   #45
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Da burde du bli mett ja, om du åt alle på en gang Bare rundstykkene uten pålegg inneholder jo over 1200kalorier

Hva slags billig revet ost var det brukte? De fleste inneholder jo mass karber og er ikke en gang ekte ost, men et produkt av melk og vegetabilsk olje og bestrødd med potetmel..
Vi bruker vanlig ost fra for eksempel first price, Coop x-tra osv, disse er produsert av enten tine eller synnøve.

Ja sen frokost kombinert med lunch, men rimelig mett ja. Huff. Neste gang tror jeg jeg halverer oppskrifta.

Det er som first prise og Coop x-tar jeg snakker om, men synes de passer best til smelteost o.l. Ikke på brødskiva.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 19:35   #46
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Jeg kjøper ost i stort på StorCash, nå kjøper jeg ikke den billigste de har
men den beste
Den heter Amerikan Style, og er en ferdig revet blanding av norvegia, cheddar og
mosarella.

Den bruker jeg til alt, å vis dere har mulighet så prøv denne

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 19:39   #47
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Tiki, her.

Ja sen frokost kombinert med lunch, men rimelig mett ja. Huff. Neste gang tror jeg jeg halverer oppskrifta.

Det er som first prise og Coop x-tar jeg snakker om, men synes de passer best til smelteost o.l. Ikke på brødskiva.

Hver sin smak, men de billigostene i stor pakning er enten norvegia eller synnøve sin gulost, begge leverer oster pakket inn som coop, rema 1000 osv.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 23:19   #48
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Hver sin smak, men de billigostene i stor pakning er enten norvegia eller synnøve sin gulost, begge leverer oster pakket inn som coop, rema 1000 osv.

Tro meg, det er IKKE norvegia i hvert fall! Jeg har 3 ostespisere her i huset og de merker det med en gang om jeg prøver å gi dem noe annet enn norvegia!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 23:37   #49
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tro meg, det er IKKE norvegia i hvert fall! Jeg har 3 ostespisere her i huset og de merker det med en gang om jeg prøver å gi dem noe annet enn norvegia!

Kjenner god forskjell her og. men funker i mat og dom smeltet.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 03:58   #50
Inguz
Medlem
 
Inguz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 97
Inguz er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Haha, nei de selger IKKE flaggskipene sine til billigmerkene, men billigmerkene kjøper produksjon hos de store som lager produktvarianter til dem.

Inguz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/Skaldeman/lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Verdens beste lavkarbo-lomper! Stella27 Ketolysekuren 23 04-02-17 11:32
Verdens beste sjokolademousse! Wonder woman Kake/dessert og snacks 3 24-09-12 23:55
Verdens beste bursdagskake? supermax Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 07-10-11 23:26
Verdens beste Nannah Kake/dessert og snacks 36 18-08-11 09:20
Verdens beste othilie Spørsmål og svar 4 24-05-11 20:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no