Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Verdens beste lavkarbo rundstykker

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-04-13, 11:05   #51
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Jeg kjøper ost i stort på StorCash, nå kjøper jeg ikke den billigste de har
men den beste
Den heter Amerikan Style, og er en ferdig revet blanding av norvegia, cheddar og
mosarella.

Den bruker jeg til alt, å vis dere har mulighet så prøv denne


Nå var vi på Storcach på lørdag, der kostet denne osten ca 470 kr for 5 kg.
De hadde på tilbud revet norvegia og mosarella til ca 70 kr pr kg, billig
(må kjøpes i 5 kg kartong).

Men de hadde sellerirot, hele uten plastikk til tror det var 11,50 eller noe sånt
pr kg Billigst å beste jeg har sett på lenge

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 13:05   #52
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Dette var virkelig godt!!

Det smakte verken kake eller egg. Det smakte nesten som helt vanlig hvetebakst; bare mye bedre.

Jeg lagde fem små pizzabunner i disse formene som jeg aldri kan få skrytt nok av. De er like store som disse små frosne paiene man får kjøpt.

Så nå blir det pizza på jobb i morgen!

Tusen takk for oppskrift!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 13:30   #53
Jean1986
Medlem
 
Jean1986 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Ålesund
Alder: 37
Innlegg: 264
Jean1986 er ny på veien

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Lagde matmuffins av de i går! Hadde oppi 1 SS krydderost ekstra i røra. Fordelte røra oppi muffinsform og tok pølsebiter på noen og pepperoni på resten, og tilslutt tok jeg pesto over Var skikkelig digg!

__________________


Jean1986 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 23:06   #54
frøken
Medlem
 
frøken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 400
frøken er ny på veien

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

mmm...
Trodde jeg hadde den beste pizzaoppskriften, men etter å ha smakt rundstykkene dine tror jeg at jeg må revurdere det

Lagde to rundstykker og en liten pizza. Rundstykkene gikk ned på høykant (de ble forresten såpass høye at jeg kunne dele de) pizzaen blir lunch i morgen. Gleder meg!!

Og så latterlig enkel oppskrift da. Den jeg har er det ørten ingredienser i, og man må innom helsekost for å få tak i de.

__________________
trening august:530 min


frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 20:30   #55
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Veldig gode!!!!!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 00:36   #56
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Da har også jeg prøvd denne! Den var ganske god, beste lavkarbo-bunnen på pizza tror jeg, selv om jeg lagde rundstykker nå...

Noen som vet kcal i røra?

Minuset var at den var litt fet... Kanskje jeg skal prøve uten majo?

Ps, takk for at du delte oppskriften

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 08:04   #57
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Da har også jeg prøvd denne! Den var ganske god, beste lavkarbo-bunnen på pizza tror jeg, selv om jeg lagde rundstykker nå...

Noen som vet kcal i røra?

Minuset var at den var litt fet... Kanskje jeg skal prøve uten majo?

Ps, takk for at du delte oppskriften

Drøyt 1200, så ikke spis alle på en gang

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 14:45   #58
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Drøyt 1200, så ikke spis alle på en gang

ojoj, jeg spiste faktisk 2/3 deler, nam-nam!! Jeg gikk opp et halvkg, men nå er det borte igjen, hehe... Takk for svar Imse!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 19:53   #59
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

WAO!! Disse var virkelig feite og gode altså!!! Tenkte siden alle andre skrøt så voldsomt, måtte jeg bare prøve disse jeg også, og det var visst lurt! Jummy!

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 22:15   #60
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Og jeg har eksperimenter med denne røra til å bake piroger med fyll. Med stor suksess! Doblet røra og bakte vell 8 med fyll og de gikk på høykant hos alle i familien. Perfekt lunsj å ha med seg skal bake mer i helga.



Et spørsmål: har noen prøvd å varme disse i microen? Lurer på om de blir gode...

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 10:10   #61
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

Og jeg har eksperimenter med denne røra til å bake piroger med fyll. Med stor suksess! Doblet røra og bakte vell 8 med fyll og de gikk på høykant hos alle i familien. Perfekt lunsj å ha med seg skal bake mer i helga.



Et spørsmål: har noen prøvd å varme disse i microen? Lurer på om de blir gode...

Som pizza var den helt grei å varme opp igjen. Hvordan laget du pirogene? Hvordan fikk du lagt deigen over?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 10:27   #62
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

Og jeg har eksperimenter med denne røra til å bake piroger med fyll. Med stor suksess!



Så lurt! Hva hadde du i fyllet? Og hvordan fylte du dem?

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 13:58   #63
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Som pizza var den helt grei å varme opp igjen. Hvordan laget du pirogene? Hvordan fikk du lagt deigen over?

Jeg laget små porsjonspiroger. Skal eksperimentere litt mer idag så kan jeg legge ut fremgangsmåten. Prøvde litt forskjellige.

Opprinnelig lagt inn av ekenna, her.

Så lurt! Hva hadde du i fyllet? Og hvordan fylte du dem?

Denne gangen hadde jeg rester fra middagen dagen før: russisk inspirert hodekålgryte - fintstrimlet hodekål med litt løk og gulrot kokt mørt i tomatsaus medkjøtdeig og krydder. Smaker utrolig godt aleine og supergodt som fyll i disse rundstykker/piroger. Blei en perfekt lunsj

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 19:23   #64
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 36
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Disse så veldig gode ut, får prøve de en dag

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 20:28   #65
Jean1986
Medlem
 
Jean1986 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Ålesund
Alder: 37
Innlegg: 264
Jean1986 er ny på veien

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Var veldig godt som pizzabunn, droppa majonesen og tok masse oregano i deiga Favoritt så langt!

__________________


Jean1986 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 00:33   #66
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Og med masse sesamfrø på toppen blir disse til perfekte hamburgerbrød



Beklager dårlig mobilbilde.

Har også prøvd med å ha 1 ss med glutenmel oppi og det fungerte veldig bra! Da blir det enda mer lik vanlig hvetebakst i konsinstens. Tenkte også at neste gang skal jeg prøve å ha sesamfrø i hendene når jeg ruller disse til runde brød. Når jeg bare strødde over så datt sesamfrøeene av når jeg begynte å spise, hehe. Fikk 4 store hamburgrbød av deigen. Og den andre gangen fikk jeg 6 små brød til slike små sliders burgere.

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 10:49   #67
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 36
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

Og med masse sesamfrø på toppen blir disse til perfekte hamburgerbrød



Beklager dårlig mobilbilde.

Har også prøvd med å ha 1 ss med glutenmel oppi og det fungerte veldig bra! Da blir det enda mer lik vanlig hvetebakst i konsinstens. Tenkte også at neste gang skal jeg prøve å ha sesamfrø i hendene når jeg ruller disse til runde brød. Når jeg bare strødde over så datt sesamfrøeene av når jeg begynte å spise, hehe. Fikk 4 store hamburgrbød av deigen. Og den andre gangen fikk jeg 6 små brød til slike små sliders burgere.

Lurt

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 09-05-13, 14:30   #68
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

Og med masse sesamfrø på toppen blir disse til perfekte hamburgerbrød



Beklager dårlig mobilbilde.

Har også prøvd med å ha 1 ss med glutenmel oppi og det fungerte veldig bra! Da blir det enda mer lik vanlig hvetebakst i konsinstens. Tenkte også at neste gang skal jeg prøve å ha sesamfrø i hendene når jeg ruller disse til runde brød. Når jeg bare strødde over så datt sesamfrøeene av når jeg begynte å spise, hehe. Fikk 4 store hamburgrbød av deigen. Og den andre gangen fikk jeg 6 små brød til slike små sliders burgere.

Hvordan i all verden klarte du å få de så flotte
hver gang jeg har stekt så er de helt flate
Har tilogmed prøvd å ha de i muffins form, å like dårlig resultat
Men smaken er veldig goe då

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 09-05-13, 14:33   #69
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Hvordan i all verden klarte du å få de så flotte
hver gang jeg har stekt så er de helt flate
Har tilogmed prøvd å ha de i muffins form, å like dårlig resultat
Men smaken er veldig goe då

Takk tja.... mine blir altids sånt Fine, og hever seg bra. Selv om jeg trykker de litt ned etter at jeg har formet de til små rundinger og lagt på platen.
Hvordan er deigen din? Blir den flytende? min er ganske så fast og lett å forme. Husker du å ha nok bakepulver? Kanskje du kan øke litt? Og nok fiberhusk?

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 09-05-13, 17:42   #70
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

Takk tja.... mine blir altids sånt Fine, og hever seg bra. Selv om jeg trykker de litt ned etter at jeg har formet de til små rundinger og lagt på platen.
Hvordan er deigen din? Blir den flytende? min er ganske så fast og lett å forme. Husker du å ha nok bakepulver? Kanskje du kan øke litt? Og nok fiberhusk?

Deigen er litt "seig" på en måde.
Kan prøve med mer bakepulver, jeg har fulgt oppskriften.
Kan også ha i mer fiberhusk

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 09-05-13, 18:06   #71
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Jeg glemte å ha i majones, og de ble eggete i konsistensen. Dog smakte det svært godt!

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 12:35   #72
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 36
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Lagde disse i går, de ble kjempegode Og så enkel oppskrift. takk for at delte

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 17:34   #73
Snuskemor
Juniormedlem
 
Snuskemor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 45
Snuskemor er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Kan noen legge ut bilder av sine? Mine ble store og fine i ovnen, også tok jeg dem ut og de ble flate og fettete og smakte ikke så veldig godt. Lirer på hva jeg gjorde feil.

__________________
Har ca min. 20 kg igjen når jeg tester lavkarbo.
Snuskemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 17:35   #74
Snuskemor
Juniormedlem
 
Snuskemor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 45
Snuskemor er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

Og med masse sesamfrø på toppen blir disse til perfekte hamburgerbrød



Beklager dårlig mobilbilde.

Har også prøvd med å ha 1 ss med glutenmel oppi og det fungerte veldig bra! Da blir det enda mer lik vanlig hvetebakst i konsinstens. Tenkte også at neste gang skal jeg prøve å ha sesamfrø i hendene når jeg ruller disse til runde brød. Når jeg bare strødde over så datt sesamfrøeene av når jeg begynte å spise, hehe. Fikk 4 store hamburgrbød av deigen. Og den andre gangen fikk jeg 6 små brød til slike små sliders burgere.


Kjære vene!!! Sik så ikke mine ut!!!!

__________________
Har ca min. 20 kg igjen når jeg tester lavkarbo.
Snuskemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 18:01   #75
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Verdens beste lavkarbo rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Snuskemor, her.

Kjære vene!!! Sik så ikke mine ut!!!!

Ikke mine heller! Og de smakte veldig mye majones. Sal prøve med mindre ost og en annen majones neste gang, for jeg aner et potensiale her!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Verdens beste lavkarbo-lomper! Stella27 Ketolysekuren 23 04-02-17 11:32
Verdens beste sjokolademousse! Wonder woman Kake/dessert og snacks 3 24-09-12 23:55
Verdens beste bursdagskake? supermax Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 07-10-11 23:26
Verdens beste Nannah Kake/dessert og snacks 36 18-08-11 09:20
Verdens beste othilie Spørsmål og svar 4 24-05-11 20:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no