Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ang. lavkarboshaker

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-07-11, 18:39   #1
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Ang. lavkarboshaker

...noen som vet om det finnes noe sted? Eneste jeg har sett er Atkins sine shaker som man kan kjøpe på Iherb, men det er jo ferdig utblandet og dermed veldig tunge å sende med posten. Hadde det bare vært mulig å få tak i pulvershake, men lavkarbo, ikke lavkalori...Noen som vet?
Vet at det går an å lage smoothies o.l, men er på jakt etter noe kjapt! Noe annet enn Atkinsbarene

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 18:51   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ang. lavkarboshaker..

Vet ikke om noen andre enn atkins-barene eller generelt ferdigblandede. Derfor du ofte får anbefaling om å lage de selv.... Finnes proteinpulver med ikke altfor mye karbo i som du kan prøve - et lite søk på forumet burde gi litt info

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 19:18   #3
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker..

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Vet ikke om noen andre enn atkins-barene eller generelt ferdigblandede. Derfor du ofte får anbefaling om å lage de selv.... Finnes proteinpulver med ikke altfor mye karbo i som du kan prøve - et lite søk på forumet burde gi litt info

Jeg tror jeg er helt dum eller noe, men får ikke den søkefunksjonen til å virke særlig bra! Hilsen datadumma

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 19:26   #4
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker..

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Jeg tror jeg er helt dum eller noe, men får ikke den søkefunksjonen til å virke særlig bra! Hilsen datadumma

Nei du er ikke dum, men du gjør sikkert samme feien som mange andre, du lar det stå avmerket i "Vis tråder". Merk heller av "Vis innlegg", da får du opp relevante innlegg. Når du lar den stå slik den er satt opp kommer alle tråder med ett eneste innlegg som passer til ditt søk opp, det er ikke mye hjelp i det når det er 195 innlegg i den samme tråden som ikke passer til ditt søk.

Men merker du "Vis innlegg" så vises nettopp de innleggene, og du kan gå rett dit.

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 19:35   #5
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker..

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.

Nei du er ikke dum, men du gjør sikkert samme feien som mange andre, du lar det stå avmerket i "Vis tråder". Merk heller av "Vis innlegg", da får du opp relevante innlegg. Når du lar den stå slik den er satt opp kommer alle tråder med ett eneste innlegg som passer til ditt søk opp, det er ikke mye hjelp i det når det er 195 innlegg i den samme tråden som ikke passer til ditt søk.

Men merker du "Vis innlegg" så vises nettopp de innleggene, og du kan gå rett dit.

Ok, da får vi prøve på nytt Takketakk!

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 21:03   #6
Livlys
Juniormedlem
 
Livlys sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 33
Livlys er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker..

Har du prøvd Extend shake?
Extend Shake är ett mellanmål som har utvecklats särskilt för människor med diabetes. Tack vare en unik och patenterad blandning av lång––samma kolhydrater, protein och fett, omvandlas Extend Shake långsamt för att hjälpa till att hålla blodsockret stabilt i upp till 9 timmar.

Inget kolesterol Högt proteininnehåll
Inget transfett Tillverkad av glutenfria produkter
Högt fiberinnehåll Lågt GI
24 vitaminer och mineraler
Innehållsförteckning

Sojaproteinisolat, okokt majsstärkelse, vassleproteinisolat, Dextrin (fiber), kokos, inulin (fiber), Xantangummi, socker, solrosolja, sojalecitin, maltodextrin, karagen.

Vitaminer och mineraler: Palmitat, Cyanocbalmin, Pyridoxinväteklorid, Askorbinsyra, Kolekalciferol, dl-Alfa Tokoferylacetat, Fytonadion, Järnortofosfat, Tiaminmononitrat, Riboflavin, Niacinamide, Folsyra, Biotin, Pantotensyra, Jod, Magnesium, Zink, Selen, Kopparoxid, Mangancitrat, Krom, Molybden, modifierad stärkelse, Sukralos, Dextros, naturliga och artificiella smaker.

Allergiinformation: Innehåller mjölk och soja.

Näringsindex

100g 1 påse (32 g)
Energi (kcal) 344 110
Fett, g 3,1 1
Mättat fett, g
0 0
Protein, g 47 15
Totala kolhydrater, g 38 12
Fiber, g 16 5
Socker, g 3,1 1
Natrium, mg 359 115
Kalium, mg 1031 330


Extend Shake blandat med vatten innehåller följande vitaminer och mineraler med en mängd av ca 10% av ett dagligt behov baserat på ett energiintag på 2 000 kalorier: Vitamin A, Vitamin C, Kalcium, Järn, Vitamin D, Vitamin E, Tiamin, Riboflavin, Niacin, Vitamin B6, Folsyra, Vitamin B12, Biotin, Vitamin B5, Fosfor, Jod, Magnesium, Zink, Selen, Koppar, Mangan, Krom, Molybden.

__________________

Sist redigert av HP : 06-07-11 kl 15:16.
Livlys er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Lavkarbo Ketose Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 21:49   #7
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

100g 1 påse (32 g)
Energi (kcal) 344 110
Fett, g 3,1 1
Mättat fett, g
0 0
Protein, g 47 15
Totala kolhydrater, g 38 12
Fiber, g 16 5
Socker, g 3,1 1
Natrium, mg 359 115
Kalium, mg 1031 330

Hmmmm..jeg skjønte ikke helt den kullhydrat-delen av det... Er det 38 gram kh pr. 100 gram shake? For det er nok litt i overkant for meg som er på ketolyse..

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 21:50   #8
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Ja, jeg så det nå ja, 12 gram per shake....det blir litt mye når man skal være på 20 gram karbo om dagen Men takk for hjelpen!

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:06   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

for meg som er på ketolyse..

Ketolyse handler om å spise ren og naturlig mat, så siden du går på det er jo ikke noen shaker ett alternativ...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:43   #10
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ketolyse handler om å spise ren og naturlig mat, så siden du går på det er jo ikke noen shaker ett alternativ...

Hehe,,,,,,jeg spiser Atkins barer og drikker cola light, så akkurat DET er vel opp til hver enkelt å bestemme. Tror det gjelder maaange på ketolyse, ikke bare meg. For ikke å nevne gele, fun saft, sukkerfri sjokolade.

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 23:28   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ang. lavkarboshaker

Atkinsbrarer er jo ikke akkurat anbefalt på ketolyse. Eller noe annet kosthold. siden det knapt er næring i de, kun tilsetningstoffer. Spiser du de når du ammer?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 00:44   #12
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Ang. lavkarboshaker

Så nettopp de shake-mixene på eBay. De selges for rundt 15£+frakt fra UK.

Sitat:

Nutrition information per 37g serving:

  • Energy 165 kcal
  • Protein 18g
  • Carbohydrates 3g
  • Fat 9g of which saturates 1.4g
  • Fibre 3g, Sodium 0.3g
Ingredients: Protein blend (calcium caseinate, milk protein concentrate, soy protein), soy oil, fat reduced cocoa powder (9%), emulsifier (soy lecthicin), inulin, dried glucose syrup, flavourings, salt, anti-caking agents (silicon dioxide, tricalcium phosphate), thickener (carrageenan), sweeteners (sucralose, acesulfame K)

Litt skeptisk til noen av ingrediensene her, men det er jo opp til enhver å velge hva en spiser.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 08:48   #13
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Atkinsbrarer er jo ikke akkurat anbefalt på ketolyse. Eller noe annet kosthold. siden det knapt er næring i de, kun tilsetningstoffer. Spiser du de når du ammer?

Unnskyld meg, du er den frekkeste personen jeg har vært borti! For det første så er det utrolig frekt å anta noe som helst om hva jeg gir til min baby, dette har INGENTING med hva jeg lurte på i denne tråden. And for the record, babyen min drikker NAN. Jeg har lest de fleste bøker om lavkarbokosthold, jeg VET hva som er sunt og hva som ikke er det, men det er opp til meg selv hva jeg vil spise!! Jeg ser at du er 34 år, ett år eldre enn meg, da antar jeg at du ikke er mammaen min.

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 08:51   #14
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

PS: Jeg er ALL FOR at man skal holde en hyggelig tone her inne, men det er ikke lett når man får slike kommentarer. Takk for at du minnet meg på at jeg ikke fikk til ammingen. Du eier tydeligvis ikke sosiale antenner, eller så er du rett og slett en bitch.

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 08:52   #15
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.




Litt skeptisk til noen av ingrediensene her, men det er jo opp til enhver å velge hva en spiser.

TAKK! Tror ikke jeg er alene om å spise litt av disse tingene. Eller, jeg VET at jeg ikke er det, hvis ikke hadde de ikke vært på markedet!

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 09:28   #16
Lil@
Medlem
 
Lil@ sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 41
Innlegg: 292
Lil@ har en fantastisk aura rundt segLil@ har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ang. lavkarboshaker

Jeg holdt på å skrive ett sånt type innlegg i stad Bigmum, om enn i en litt mildere tone :ler:

Jeg skulle ønske at man her inne kunne holde seg til det trådstarter spør om, uten å spinne videre, og anta en haug med ting som (kanskje) ikke er tilfelle..
De aller fleste som ferdes her inne, har god kunnskap om kosthold, og vet hva som er lurt og ikke, spør trådstarter om det finnes en shake med lavt karbohydrat-innhold, og det blir nevnt mineralvann og atkins-barer, så har det SÆRS lite med om personen ammer - eller ikke ammer.
Ikke tar barnet skade av om mor spiser en atkins-bar inne i mellom heller, ikke noe mer enn andre ting en ammende mor har i seg i løpet av ammeperioden.

Og jeg forstår godt at du reagerer Bigmum, jeg kjente samme type irritasjon selv da jeg leste svaret til Carisma

Og vedr shake, så har de dem på Spar kjøp, husker ikke eksakt prisen.. jeg kjøpte en for lenge siden men den står i skapet enda.. av erfaring er jeg lite glad i shaker nemlig

__________________
Lil@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og trening 4-5 dager i uken Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 10:01   #17
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Lil@, her.

Jeg holdt på å skrive ett sånt type innlegg i stad Bigmum, om enn i en litt mildere tone :ler:

Jeg skulle ønske at man her inne kunne holde seg til det trådstarter spør om, uten å spinne videre, og anta en haug med ting som (kanskje) ikke er tilfelle..
De aller fleste som ferdes her inne, har god kunnskap om kosthold, og vet hva som er lurt og ikke, spør trådstarter om det finnes en shake med lavt karbohydrat-innhold, og det blir nevnt mineralvann og atkins-barer, så har det SÆRS lite med om personen ammer - eller ikke ammer.
Ikke tar barnet skade av om mor spiser en atkins-bar inne i mellom heller, ikke noe mer enn andre ting en ammende mor har i seg i løpet av ammeperioden.

Og jeg forstår godt at du reagerer Bigmum, jeg kjente samme type irritasjon selv da jeg leste svaret til Carisma

Og vedr shake, så har de dem på Spar kjøp, husker ikke eksakt prisen.. jeg kjøpte en for lenge siden men den står i skapet enda.. av erfaring er jeg lite glad i shaker nemlig

Ja beklager at jeg ble litt provosert, men nybakte mødre som ikke får til ammingen vet hvor UTROLIG sårt dette temaet er, man føler seg ikke som en særlig god mor. Og dette var en tråd som handlet om noe heeelt annet, hadde ikke regnet med å bli satt til veggs på den måten! Kjenner at svaret til Carisma har ødelagt starten på dagen min, det er helt sikkert!
Tusen takk for hyggelig svar Lil@

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 10:06   #18
Lil@
Medlem
 
Lil@ sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 41
Innlegg: 292
Lil@ har en fantastisk aura rundt segLil@ har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ang. lavkarboshaker

Jo takk, vært der selv.. Ammet 2 av 3, mellomste-mann var umulig å få til å amme så der måtte jeg gi opp.. det er ingen god følelse.


Håper dagen din bedres utover dagen, du er en flott mor selv om du ikke får til ammingen vet du

__________________
Lil@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og trening 4-5 dager i uken Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 10:07   #19
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Lil@, her.

Jo takk, vært der selv.. Ammet 2 av 3, mellomste-mann var umulig å få til å amme så der måtte jeg gi opp.. det er ingen god følelse.


Håper dagen din bedres utover dagen, du er en flott mor selv om du ikke får til ammingen vet du

Takk takk Mamming er viktigere enn amming
Merkelig vending denne tråden tok gitt, hehe! Men i dag skal jeg på Spar og se hva jeg finner

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 10:34   #20
LilleFly
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 128
LilleFly er på en erverdig vei

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Ja beklager at jeg ble litt provosert, men nybakte mødre som ikke får til ammingen vet hvor UTROLIG sårt dette temaet er, man føler seg ikke som en særlig god mor. Og dette var en tråd som handlet om noe heeelt annet, hadde ikke regnet med å bli satt til veggs på den måten! Kjenner at svaret til Carisma har ødelagt starten på dagen min, det er helt sikkert!
Tusen takk for hyggelig svar Lil@

Ah som jeg kjenner til det der. Har ei på 4 mnd som jeg måtte gi opp ammingen på etter 5 uker med konstant slit, mas og ork. Og nå har jeg ei i familien som skal ha barn som snakker om hvor viktig det er å amme og hvordan man bør stå på for å få det til...

Hva med denne? http://gymgrossisten.no/6/no/artikla...y-delite-920-g

LilleFly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 10:45   #21
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av LilleFly, her.

Ah som jeg kjenner til det der. Har ei på 4 mnd som jeg måtte gi opp ammingen på etter 5 uker med konstant slit, mas og ork. Og nå har jeg ei i familien som skal ha barn som snakker om hvor viktig det er å amme og hvordan man bør stå på for å få det til...

Hva med denne? http://gymgrossisten.no/6/no/artikla...y-delite-920-g

Ja det er ikke så veldig gøy med dette ammepresset nei! Rart hvordan alle andre vet så veldig godt hvordan man skal gjøre dette med amming Jeg måtte gi opp begge mine etter 3 uker, de fikk rett og slett ikke nok mat!! Og da skal det sies at jeg ammet dem stort sett HELE dagen. Med en gang de fikk en flaske NAN, sov de hele natten, mette og gode
Men du, den shaken der ser jo super ut!! Bare 1 gr kh per porsjon!! Vil kjøpe den tror jeg!! Tusen takk!

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 10:50   #22
LilleFly
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 128
LilleFly er på en erverdig vei

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Ja det er ikke så veldig gøy med dette ammepresset nei! Rart hvordan alle andre vet så veldig godt hvordan man skal gjøre dette med amming Jeg måtte gi opp begge mine etter 3 uker, de fikk rett og slett ikke nok mat!! Og da skal det sies at jeg ammet dem stort sett HELE dagen. Med en gang de fikk en flaske NAN, sov de hele natten, mette og gode
Men du, den shaken der ser jo super ut!! Bare 1 gr kh per porsjon!! Vil kjøpe den tror jeg!! Tusen takk!

Samme her, det var utrolig godt (og sårt) å gå over på flaske. Jeg sluttet å amme "på dagen" og opplevde ikke brystspreng eller lekking, jeg hadde bare ikke nok melk i det hele tatt.

Jeg synes de smaker godt også Jeg sliter fra tid til annen å få i meg nok iløpet av en dag og synes det er supert å kunne suplere med en shake.

LilleFly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 10:53   #23
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av LilleFly, her.


Jeg synes de smaker godt også Jeg sliter fra tid til annen å få i meg nok iløpet av en dag og synes det er supert å kunne suplere med en shake.

Åja du har smakt dem selv?? enda bedre! Takketakk

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 10:57   #24
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: Ang. lavkarboshaker

Selv så bruker jeg denne:http://www.nordicnutrition.no/index....90&b_id=558013 smakt alle smakene de har, og de er alle veldig gode. Og det er også lite karbo i de.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 11:00   #25
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av j88, her.

Selv så bruker jeg denne:http://www.nordicnutrition.no/index....90&b_id=558013 smakt alle smakene de har, og de er alle veldig gode. Og det er også lite karbo i de.

Den ser også bra ut, men litt dyrere og litt lenger leveransetid Så da prøver jeg den første først, jeg Men takk for hjelpen altså

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no