Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Nøttetopper (med tagatose)

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-11-11, 16:45   #1
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk
Post

Nøttetopper (med tagatose)

Nøttetopper
(totalt 32 karber i hele røra, jeg lagde 50 små topper)

200g malte hasselnøtter
50g tagatose (søtningsmiddel kjøpt på funksjonellmat.no )
3 egg (str. m)

Røres sammen til en tykk klissete røre.

Settes på bakepapirkledd stekeplate enten med 2 te-skjeer, eller bruk sprøytepose med litt stort hull.

Stekes midt i ovnen på 150 grader, ca 20 minutt. (skal være tørre)
(Disse smakte helt som mammas med melis i, samme søtsmaken og seige)





Sitat:


Tagatesse er et strøsukker, laget av Tagatose. Det er ideelt til baking, på yoghurt eller frokostblanding, til varme og kalde drikker, eller der du ellers ville ha brukt vanlig sukker. Tagatesse er perfekt for de som ønsker å unngå vanlig sukker. Bruk halv mengde av vanlig sukker, ettersom Tagatesse er dobbelt så søtt.

Inneholder søtstoff Tagatose (39,9%), isomalt (39,92%) og sucralose (0,02%)


Sist redigert av Gerd : 28-11-11 kl 20:57.
Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 16:51   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Er tagatose flytende eller i pulverform? Fås det på vanlige helsekoster også?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 16:51   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Er tagatose flytende eller i pulverform? Fås det på vanlige helsekoster også?

Strøsukker

Vet ikke om du får det på helsekost. her hadde de ikke hørt om det en gang......

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 17:22   #4
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Jeg har også spurt etter tagatesse på min lokale helsekost (Life, tror jeg det er), men de ville avvente interessen før de tok det inn. Må jo si at det virker lovende med alle de positive erfaringene som er høstet rundt forbi - gleder meg til prøve. Jeg bestilte min pakke fra funksjonellmat.no, som Gerd linker til i oppskriften

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 17:33   #5
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Er tagatose flytende eller i pulverform? Fås det på vanlige helsekoster også?

Jeg fant det i hylla på en Sunkost (tagatesse).

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 20:55   #6
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Re: Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg fant det i hylla på en Sunkost (tagatesse).

Samme her. I Oslo. Nøttetopper med sukrin prøvde jeg i fjor, ble ikke å godt, så gleder meg til å prøve denne.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 21:47   #7
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Åh....disse skal jeg lage til jul

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 22:15   #8
LindaN
Medlem
 
LindaN sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 94
LindaN er på en erverdig vei

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Jeg har også funnet det på Sunkost (selv i trauste Hedmark!)
De hadde akkurat fått det inn og var spent på responsen. Jeg brukte det i hjemmelaget sjokolade i går, fiungerte veldig bra!
Dessuten kan det visst karameliseres, så da blir det karamellpudding til jul.

__________________
---------------------------------
Lag en god dag - Klem, Linda
LindaN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 22:34   #9
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg fant det i hylla på en Sunkost (tagatesse).

Aha! Da skal jeg stikke innom Sunkosten her i løpet av helgen og høre, kjenner jeg dama der rett så bestiller hun til meg om de ikke har inne tenker jeg.

Disse nøttetoppene kan jo dyppes i smeltet mørk eller sukkerfri sjokolade også...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 10:13   #10
TrineG
Medlem
 
TrineG sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 280
TrineG er på en erverdig vei

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Kan de fryses ? fikk lyst å lage de nå

TrineG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 10:18   #11
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Opprinnelig lagt inn av TrineG, her.

Kan de fryses ? fikk lyst å lage de nå

Det tror jeg helt sikkert Jeg hadde i hvert fall tatt sjansen på det.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 10:21   #12
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Opprinnelig lagt inn av TrineG, her.

Kan de fryses ? fikk lyst å lage de nå

Jepp

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 11:57   #13
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Gerd, tror du det er tagatosen som har gjort disse seige ? (Her er det jo ikke noe tragant). Jeg er ikke så veldig glad i hasselnøtter, men tenkte at hvis jeg bruker mandler i stedet, så blir det kanskje litt forenklede kransekaker Og de er jo absolutt best når de er litt seige

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 12:00   #14
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Gerd, tror du det er tagatosen som har gjort disse seige ? (Her er det jo ikke noe tragant). Jeg er ikke så veldig glad i hasselnøtter, men tenkte at hvis jeg bruker mandler i stedet, så blir det kanskje litt forenklede kransekaker Og de er jo absolutt best når de er litt seige

Ja, det er nok tagatosen som gir seigheten

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 12:04   #15
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Ja, det er nok tagatosen som gir seigheten

Takk for svar Ganske spennende med tagatose. Kan virke som det er et søtningsmiddel som vil gi større muligheter innen baking. Både da med seigheten, karamellisering etc. Skal ikke bake særlig til jul, men hvis jeg ikke lager noe er jeg redd gubben ender opp på karbokjør, for han er så glad i marsipan og litt godis i jula

Edit: Tor det kan bli spennende å prøve tagatose i noe ala brownies også, for å få fram den seigheten jeg liker så godt...

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 12:34   #16
TrineG
Medlem
 
TrineG sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 280
TrineG er på en erverdig vei

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jepp

Supert !

TrineG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 14:47   #17
trude.lutt
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 180
trude.lutt er på en erverdig vei

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Opprinnelig lagt inn av LindaN, her.

Jeg har også funnet det på Sunkost (selv i trauste Hedmark!)
De hadde akkurat fått det inn og var spent på responsen. Jeg brukte det i hjemmelaget sjokolade i går, fiungerte veldig bra!
Dessuten kan det visst karameliseres, så da blir det karamellpudding til jul.

Oppskriften på karamellpudding?!?! JA TAKK! Det beste jeg vet

trude.lutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 14:51   #18
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Opprinnelig lagt inn av trude.lutt, her.

Oppskriften på karamellpudding?!?! JA TAKK! Det beste jeg vet

Sjekk ev. i oppskriftforumet. Eller spør der.
Dumt å legge den oppskrifta inne her i tråden for nøttetopper

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 20:25   #19
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Nøttetopper
(totalt 32 karber i hele røra, jeg lagde 50 små topper)

200g malte hasselnøtter
50g tagatose (søtningsmiddel kjøpt på funksjonellmat.no )
3 egg

Røres sammen til en tykk klissete røre.

Settes på bakepapirkledd stekeplate enten med 2 te-skjeer, eller bruk sprøytepose med litt stort hull.

Stekes midt i ovnen på 150 grader, ca 20 minutt. (skal være tørre)
(Disse smakte helt som mammas med melis i, samme søtsmaken og seige)



Ble litt flytende denne røra. Brukte du store egg, eller gjør jeg noe feil. Måtte ha i mer nøtter.
Kanskje det skulle være bare eggehviten??

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 20:56   #20
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Opprinnelig lagt inn av Bik, her.

Ble litt flytende denne røra. Brukte du store egg, eller gjør jeg noe feil. Måtte ha i mer nøtter.
Kanskje det skulle være bare eggehviten??

Hele egg Str medium. Røra mi ble sånn ala tannpasta

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 21:06   #21
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Hele egg Str medium. Røra mi ble sånn ala tannpasta

Ok. Hadde store egg, så det var nok derfor. Hadde i litt mer nøtter og de ble supre. Og kjempegode
Måtte prøvesmake på tre stk

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 21:07   #22
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Opprinnelig lagt inn av Bik, her.

Ok. Hadde store egg, så det var nok derfor. Hadde i litt mer nøtter og de ble supre. Og kjempegode

ja, det kan utgjøre en del det. Takk for at du sa fra, har notert det i oppskrifta

Ja disse er gode.... Og min 1. runde er snart bortevekk

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 22:07   #23
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Så enkel oppskrift! Har en stor pose mandler som jeg malte opp sist jeg hadde kverna på kjøkkenmaskina montert. Skal testes med mandler når jeg har hentet ladning med tagatose mm på posten. Tåler dessverre ikke hasselnøtter.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 15:18   #24
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Står i ovnen nå! - Skjønt, jeg hadde 3 stoore egg, 250g hasselnøtter, og ca 60g tagatesse - og smakstilsetning med en skje kanel og en skje ingefær. Det ble ikke en helt fast røre akkurat, men jeg klarte jo å sette topper på plata med skje, så krysser fingrene for at det går greit!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 15:32   #25
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Nøttetopper (med tagatose)

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Står i ovnen nå! - Skjønt, jeg hadde 3 stoore egg, 250g hasselnøtter, og ca 60g tagatesse - og smakstilsetning med en skje kanel og en skje ingefær. Det ble ikke en helt fast røre akkurat, men jeg klarte jo å sette topper på plata med skje, så krysser fingrene for at det går greit!

Spennende. La oss få rapport når du har tatt en smaksprøve.....

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar

Emneord
hasselnøtter, kaker, nøtter, nøttetopper


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tagatose - søtningsmiddel Livlys Spørsmål om matvarer og oppskrifter 59 29-12-13 01:35
Tagatose vs sukrin? lucifine Spørsmål om matvarer og oppskrifter 113 29-07-13 13:36
Tagatose Bik Lavkarbo generelt 4 29-09-11 20:14
Tagatose Suann Lavkarbo generelt 9 24-08-11 12:42
Produktene fra Tagatose.. misslinda Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 05-08-11 12:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no