Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-01-11, 16:09   #1851
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja tenk.. et år. Jeg tenkte å ta en tur til legen å få tatt en generell test av kroppen og helsa. Føler meg frisk som en fisk, men bare sånn for sikkerhets skyld.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 01:10   #1852
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Er det mange igjen her inne av oss nå egentlig? Hva skjer når plutselig en ny skokk med februarstartere ankommer? Gjerne vi bør skifte navn på tråden? Februarstartere 2010 eller noe slikt? hmm Tenk at snart et år på lavkarbo er over...

Hehe lurer også på om det er noen igjen av oss har vært så stille. Jeg har feilet totalt og vurderer å prøve easy life mest pga trening og gruppestøtte. Man kan jo velge å ikke spise pulver men heller lavkarbo der også..

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 18:43   #1853
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hei Hei jenter Husker dere meg?

Jeg har lest litt frem og tilbake her, ser ut som om det er noen som har gått ned mye og noen som synes det er litt vanskelig. Får bare håpe at alle finner det som er riktig for dem før eller siden. Helst før selvfølgelig

Jeg har vurdert å begynne på ketolyse igjen etter endel vektøkning. Jeg hadde jo første "runde" i februar i fjor, men etter 2 måneder uten noe vekttap så ga jeg opp. I sommer gikk jeg ned til 74 kilo ved rett og slett å spise lite og ble veldig fin og fornøyd, men så nå har jeg lagt på meg til 84 Så tenker på å starte igjen med ketolyse, men være strengere denne gangen. Jeg vet jeg feila i fjor med å f. eks at jeg ikke klarte å kutte ut søtningserstatning. Grunnen til at jeg ikke har bestemt meg for det helt sikkert er egentlig bare fordi jeg er redd det skal gå motsatt vei. Jeg prøvde nemmelig litt høyfett og lavkarbo i høst, men la på meg to kilo. Men jeg skjønner at det var bare fordi jeg introduserte for mye fett men tok bort for lite karber.

Så hvis jeg bestemmer meg i løpet av de neste dagene med å begynne igjen så blir det noen endringer fra sist gang, som jeg håper kan gi meg det resultatet jeg ønsker. Jeg har i det siste fått betydelig lavere selvtillitt enn jeg har hatt før så nå trenger jeg dette mer enn noen gang...

Men hvertfall, nok om meg...Er det noen her som har funnet et nivå de er fornøyd med, og begynnt å stabilisere vekta eller er alle fremdeles på "slankern"?

klem fra Val

  Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 21:12   #1854
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så kjekt å se at det er noen her enda. Jeg har ikke vært innom på en stund, og selv om året ikke er så ferskt lenger så må dere ha godt nytt år. Så dårlig gjort av familien din, Mona K. Stå på! De må vel se at du har gått ned 16 kilo?!! Det er jo mye. Lykke til med slankingen Val. Jeg håper du holder oss oppdatert, uansett hva du ender på.

Her har det skjedd ganske mye siden sist. Jeg var jo innlagt på sykehuset, og da levde jeg på vanlig høy karbo kost. Da jeg ble utskrevet så flyttet vi fra Ålesund-omegn til Trondheim-omegn, så vi har rotet opp livene våre og begynt på nytt. Jeg har ikke prioritert å leve lavkarbo under flytting og i jula. Jeg er fortsatt ganske så sliten, men når mannen min begynner i ny jobb i februar satser jeg på å være tilbake på lav karbo igjen. Jeg trives bedre da og synes det er lettere å beholde kontrollen. Jeg har lagt på meg 2,5 kg igjen, men jeg trives fortsatt godt med vekten min. Jeg er 1 kg over det som var målet mitt, og det synes jeg er bra. Jeg skal ned det kiloet igjen, så får vi se om jeg går ned mer eller ikke. Det er ikke så viktig. Jeg vil nok ned 1,5 kg til til sommeren, men dette er en helt grei vintervekt. Jeg nyter å være slank. Jeg spiser for det meste ganske bra, men det har blitt for mye godis den siste måneden. Jeg gleder meg til å begynne på lav karbo kost igjen, men det blir nok litt mer karber enn det er på ketolyse. Håper dere kan holde meg med selskap fremover.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 21:27   #1855
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Namba, si meg en ting...har du gått ned 22 kilo? Siden sist februar? WoW!!

  Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 12:53   #1856
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja, jeg gikk ned 22 kg i fjor. Jeg gikk ned fra 85,7 kg til 65 kg på dagen seks måneder. Så gikk jeg ned til 63,5 kg etter det og holdt vekten noen måneder før jeg begynte å legge på meg igjen i desember. Jeg har lovet meg selv å aldri slanke meg mer enn 2-3 kilo igjen, så nå skal vekta korrigeres igjen mens jeg enda er slank.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 13:04   #1857
pheona
Medlem
 
pheona sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 145
pheona er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Wow! Her er det fortsatt liv ser jeg! Jeg er på vei med å starte med ketolyse igjen, omtrent ett år siden jeg startet første gang. (Jeg startet faktisk i dag). Jeg sprakk litt til sommeren 2010. også sprakk jeg helt når sommeren var slutt... også begynte jeg så vidt igjen på høsten, og sprakk igjen helt. Fra og med i dag skal jeg være flink! I allefall en god stund

Noe av det som var vanskelig til sommeren... var at Jeg og samboern min begynte samtidig på ketolyse. men når sommeren var godt i gang, føte han at han var klar for å stabilisere seg. så han gikk til bok 2 av opplegget.. mens jeg fortsatt skulle være i ketolyse.. Dette var veldig vanskelig for meg. Da jeg ble fristet av blandt annet all frukten han ville spise.. Det var også ganske mange matvarer han kunne begynne å begi seg ut på.

Nå skal jeg på'n i gjen med godt mot!

Siden jeg startet i fjor... har jeg tilsammen gått ned...... ingenting.. men lagt på meg 5 kilo.... ( ikke akkurat som planlagt). men jeg gikk ned ca 18 kg mens jeg faktisk holdt på da!

Det er iallefall min historie!

__________________

pheona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 00:24   #1858
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av pheona, her.

Wow! Her er det fortsatt liv ser jeg! Jeg er på vei med å starte med ketolyse igjen, omtrent ett år siden jeg startet første gang. (Jeg startet faktisk i dag). Jeg sprakk litt til sommeren 2010. også sprakk jeg helt når sommeren var slutt... også begynte jeg så vidt igjen på høsten, og sprakk igjen helt. Fra og med i dag skal jeg være flink! I allefall en god stund

Noe av det som var vanskelig til sommeren... var at Jeg og samboern min begynte samtidig på ketolyse. men når sommeren var godt i gang, føte han at han var klar for å stabilisere seg. så han gikk til bok 2 av opplegget.. mens jeg fortsatt skulle være i ketolyse.. Dette var veldig vanskelig for meg. Da jeg ble fristet av blandt annet all frukten han ville spise.. Det var også ganske mange matvarer han kunne begynne å begi seg ut på.

Nå skal jeg på'n i gjen med godt mot!

Siden jeg startet i fjor... har jeg tilsammen gått ned...... ingenting.. men lagt på meg 5 kilo.... ( ikke akkurat som planlagt). men jeg gikk ned ca 18 kg mens jeg faktisk holdt på da!

Det er iallefall min historie!

Uff nesten som å høre meg.. ihvertfall med den frem og tilbake biten.. jeg gikk ned 17 kilo på litt under 4 mnd og har lagt på meg ca 6 igjen.. Men nå har jeg meldt meg på easy life så får vi se hvor det bærer henn.. håper egentlig å bli gravid til sommeren men vi får se blir ikke gravid vis jeg ikke tar av meg minst 15 kilo til..
Gått at folk er litt tilbake har ofte trengt litt støtte men ingen her..

Jeg syns du har vært kjempeflink namba og er veldig stolt av deg! håper du kommer til å trives litt mer nordover selv om de snakker rart.. erte ..

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 19:14   #1859
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jøssameien, 22 kilo...nei nå er jeg imponert På seks måneder...hva gjorde du egentlig? Eller jeg mener jeg vet jo at du har gått på ketolyse hehe Men jeg tenker på har du trent hver dag for eksempel? Fant du noen partystoppere for deg i de seks månedene?

og mona k, 17 kilo på fire måneder...dere er så flinke altså Kunne ønske jeg hadde gått ned 17-22 kilo hehe.

Skjønner at det er vanskelig når samboer går til neste trinn...:S Men av ren interesse, har han holdt seg på den vekta han ville stabilisere seg på?

Tenker fremdeles på om jeg skal begyne på ketolyse, eller om jeg bare skal ta generell lavkarbo. Sist jeg startet på ketolyse skulle jeg gå ned 10 kilo omtrent, men nå må jeg ned 15....

  Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 11:39   #1860
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Lykke til med denne runden av ketolyse, Pheona.

Mona K: snakker rart i trøndelag? Nå skjønner jeg ikke hva du mener. Joa, kan i grunn forstå det. jeg gjør vel det jeg også.

Val: Jeg var veldig streng med meg selv disse seks månedene. Jeg tror jeg gikk tre måneder på kuren før jeg unnet meg å prøve lightbrus og bacongull. jeg skeiet knapt nok ut på hele tiden jeg holdt på, for jeg ville i mål så fort som over hode mulig. Jeg var passet også på karbene og porsjonsstørrelsene, for visse dager er det mest fristende å spise når man vil og ikke bare når man er sulten. jeg gjorde vel egentlig alt riktig mens jeg slanket meg. Jeg fikk ikke trenet så mye som jeg skulle ønske da, for jeg plagdes sånn med bekkenet, men jeg trenet rolig og jevnlig (men ikke nok til å ha en klar slankeeffekt, kun muskelbevarende/-styrkende for å si det sånn). Jeg fant ingen partystoppere, og jeg tror ikke jeg reagerer noe særlig på karbohydrater heller. da jeg gikk fra lavkarbo og over på høykarbo så gikk jeg opp 700 gram og holdt vekten lenge. Da den økte de siste kiloene, var det ene og alene min feil.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 12:00   #1861
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Å så kjekt at det er noen igjen her!
Idag er det 1 år siden jeg starta, vekta er jeg fornøyd med, og den holder seg stabil! Wohooo Sist uke premierte jeg meg selv og big time. Så nå er jeg så fornøyd at!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 22:00   #1862
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hva premierte du deg med?

I dag har jeg starta med ketolyse igjen....ikke noe vondt i hodet ennå, men veldig veldig trøtt da. Tenkte å prøve å unngå søtningsmidler så mye som mulig, men nå på kvelden var jeg helt gal etter noe søtt så tok to natreen tabletter oppi eggemelka. Det gjorde susen. Jeg innser at jeg har ekstremt lav selvkontroll når jeg ikke klarte en dag engang, eller så er viljen min ikke så sterk som jeg inbiller meg. Men, det må jo være bedre med to tabletter enn 20-30 + som jeg lett kan bruke noen dager. Hver dag er jeg sikkert over 15....HM! Det var ekstremt mye, har jeg ikke tenkt over før. Eller det vil si jeg har jo tenkt på det da, men bare ikke tallfestet

Tenkte bare å skrive litt her noen gangr jeg, selv om jeg strengt talt burde være med i januarstarter tråden....men jeg tror ikke jeg kommer til å ha noe dagbok eller følge med i en tråd hele tiden slik som sist. Det ble litt for mye av det gode

Ja, også endra jeg tickeren....sist skulle jeg ned 13, nå 19...jeg blanda visst tallene litt når jeg skrev tidligere. BMI er 28,1. Jeg er egentlig ikke noe særlig impontert over BMI som metode for å måle overvekt, men akkurat nå som jeg skal ned "litt" kan det jo være en måte å se resultater på..


Sist redigert av Val : 20-01-11 kl 22:06.
  Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 11:07   #1863
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Kjempebra, Ferskenbeinet!

Jeg gruer meg og gleder meg til det er min tur til å legge om kostholdet igjen. Jeg har blitt hekta på de tingene som gjorde meg tykk i utgangspunktet den siste drøye måneden. Det må jeg få slutt på. Det blir vel en del abstinenser den første tiden, men jeg håper suget dempes når jeg lever lavkarbo.

Lykke til, Val! Jeg krysser fingrene for at det er din tur til å lykkes nå - og Mona K! (og evt. flere som fortsatt vil ned i vekt)

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 13:34   #1864
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

Hva premierte du deg med?

I dag har jeg starta med ketolyse igjen....ikke noe vondt i hodet ennå, men veldig veldig trøtt da. Tenkte å prøve å unngå søtningsmidler så mye som mulig, men nå på kvelden var jeg helt gal etter noe søtt så tok to natreen tabletter oppi eggemelka. Det gjorde susen. Jeg innser at jeg har ekstremt lav selvkontroll når jeg ikke klarte en dag engang, eller så er viljen min ikke så sterk som jeg inbiller meg. Men, det må jo være bedre med to tabletter enn 20-30 + som jeg lett kan bruke noen dager. Hver dag er jeg sikkert over 15....HM! Det var ekstremt mye, har jeg ikke tenkt over før. Eller det vil si jeg har jo tenkt på det da, men bare ikke tallfestet

Tenkte bare å skrive litt her noen gangr jeg, selv om jeg strengt talt burde være med i januarstarter tråden....men jeg tror ikke jeg kommer til å ha noe dagbok eller følge med i en tråd hele tiden slik som sist. Det ble litt for mye av det gode

Ja, også endra jeg tickeren....sist skulle jeg ned 13, nå 19...jeg blanda visst tallene litt når jeg skrev tidligere. BMI er 28,1. Jeg er egentlig ikke noe særlig impontert over BMI som metode for å måle overvekt, men akkurat nå som jeg skal ned "litt" kan det jo være en måte å se resultater på..

Takk Namba =)
Val du kan jo kansje prøve noen lakerol tyggiser når du er på det mest søtsyke? funket for meg.. Det er ca 1 karbo pr tyggis. Når du har levd så lenge på høykarbo så er jo kroppen din avhengi og disse tyggisene hjalp i vertfall meg når jeg vendte kroppen min av med søtsuget. Etter vært så hadde jeg ikke behov for de tyggisene heller.. jeg bruker også 2-5 natreen om dagen når jeg drikker te har jeg aldri hatt noe problem med. nå tåler jeg over 30 karboer også så er heldigvis litt bortskjemt der Så jeg kan fint ta meg litt sjokolade også en gang i blandt uten å gå ut av ketosen.

Ellers så har jeg nå skrevet kontrakten til easy life så det skal bli spennende å se om de funker for meg.

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 19:09   #1865
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ah lakerol, bra, det skal jeg prøve.

Ellers kom jeg i ketose i går kveld, etter 12 timer på ketolyse-mat, kom det utslag på sticksen. Ble overrasket og fornøyd.

Desverre kjøpte jeg sukkerfri godteri i dag og leste bakpå, det sto bare kunstig søtstoff så jeg spiste hele...så leste jeg bakpå engang til, og jammen i meg var det ikke 11 karber i pakka....jaja, der lærte jeg den leksa

  Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 22:41   #1866
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg kjenner at jeg får stadig mer lyst til å legge om kostholdet igjen. Det har sklidd ut den siste tiden, og jeg tenker veldig mye på det. Jeg føler meg ikke bra. Planen var å vente til mannen begynner i ny jobb 1. februar, men jeg synes tiden går så sent, så jeg tror ikke jeg vil vente så lenge. Jeg tror jeg venter noen dager til for å planlegge og sørge for at minst mulig mat blir kastet. Jeg både gleder og gruer meg, for jeg vet at det ikke blir lett, men det blir bedre.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 10:05   #1867
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Legge om til hva?

Nå har jeg spist bacon og spinat, og drukket en kopp med kaffe med eggemelk.

Har dere prøvd sånn Taffel naturell fra Grans? Det er samme som naturell farris, men koster mye mindre, 7 kroner omtrent. Jeg ble så glad når jeg fant den, dessuten er den jo like god som farris. Da kan jeg drikke det med god samvittighet, uten å hele tiden tenkte at jeg heller burde sittet her med et glass gratis vann. Jeg er bare ikke noe glad i vann...men drikker det jo nå på lavkarbo, men da kan jeg hvertfall ta Taffel til frokost og middag jaaaa, jeg er så glad

  Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 17:24   #1868
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Legge om til lavkarbo igjen. Etter at jeg var innlagt på sykehuset har jeg levd på vanlig høykarbo kost, for jeg har ikke hatt krefter til å lage all maten selv. Nå har endelig kreftene begynt å vende tilbake igjen, på sett og vis. Jeg føler meg veldig slapp av alt godteriet jeg spiser, så det skal bli godt å føle seg enda mer opplagt igjen. Jeg begynner i morgen.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 13:22   #1869
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Da er jeg i gang igjen. Jeg har ingen god følelse denne gangen. Jeg forventer nesten å mislykkes, men nå skal jeg først og fremst ha fokus på å gjenvinne kontrollen, og ikke så mye på slanking. Jeg håper bare at jeg har ork til all matlagingen. Det er der motivasjonen mangler mest. Minstejenta er bare 14 måneder og kan ikke spise noe særlig med salt, og jeg bruker veldig mye bacon i middagene når jeg lever på lavkarbo. Er det noen av dere som har små barn som lever lavkarbo? Kan dere fortelle hvordan dere gjør det med familiemiddagen?

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 14:11   #1870
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg har ikke noe erfaring med lavkarbo og barn så det kan jeg ikke svare på, men jeg tenkte på det med bacon, i mange tilfeller går det jo an å lage bacon ved siden kanskje? Og jeg leste om en som lagde tilnærmet "normal" mat, men hadde fet saus for seg selv som bare hun brukte (etter som hun levde lavkarbo).

Håper det ordner seg for deg Namba, kan jo hende at når du først har begynnt igjen med lavkarbo at du får tilbake motivasjonen og den gode følelsen...har du tenkt å gå ned mer i vekt, og isåfall hvor mye?

Jeg har ikke vekt for tiden så jeg har ikke veid meg siden jeg begynnte, men jeg synes kanskje buksa sitter litt løsere på fredag skal jeg til noen som har vekt så da skal jeg snike meg til å veie meg. Håper jeg har gått ned. I går falt jeg ut av ketose igjen, men jeg hadde akkurat drukket veldig mye vann først, lurer på om ketosen kan la være å slå ut på sticksen når man har drukket veldig mye?

  Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 15:23   #1871
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Allerede første dag på lavkarbo fant jeg tilbake motivasjonen. Jeg leste en del, og da ble jeg minnet om mange ting jeg ser frem til med dette kostholdet og begynte å glede meg. Jeg har som mål å komme ned på 65 kg igjen (-1 kg) nå i første omgang, så får jeg se om vekten stabiliserer seg eller om jeg går ned litt til. forrige gang stabiliserte den seg på 63,5 kg. Det er en fin vekt for meg, men 65 kg fungerer like fint nå på vinteren.

Jeg tror ikke at vann skal gjøre at du ikke får utslag på stixen, kun at du får svakt utslag, men jeg skal ikke si det for sikkert. Kjempebra at buksene dine sitter litt løsere på allerede. Lykke til videre!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 22:30   #1872
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ah så fint Namba Deilig når man finner motivasjonen

Jeg fikk utslag på sticksen i går igjen, så jeg tror det var bare svakt utslag eller at jeg bare ikke venta lenge nok eller noe.

Men i dag har jeg veid meg og har gått OPP. Uten å trene styrke eller spise mer salt eller noe slikt....så det var veldig dumt. Men jeg veide meg på dagen, så jeg skal se i morra når jeg står opp hva tallet viser da.

  Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 22:49   #1873
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Val: Hvor mye har du gått opp? Jeg får vondt av deg jeg altså, som strever sånn med å gå ned når du slanker deg. Klem. Jeg krysser fingrene for at vekten har gått nedover i morgen og hver uke etter det. Jeg vil så gjerne at du skal få oppleve å lykkes og nå målet ditt. Det er så utrolig godt (å ikke lenger skamme seg over kroppen sin).

Pheona: Hvordan går det med deg?

Jeg har abstinenser etter sjokoladen jeg har trykket i meg hver dag den siste tiden, men samtidig så er jeg stolt av meg selv igjen, og det er en bedre følelse enn den dårlige samvittigheten og kvalmen som følger med overdose sjokolade. Jeg laget pølseform til middag, og det synes jeg er farlig godt. Selv om jeg fortsatt har sug, så har appetitten allerede gått kraftig ned. I love it!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 22:54   #1874
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Takk for støtten Namba

Gått opp en og en halv kilo...

  Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 23:06   #1875
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

det var da ikke småtterier heller... det kan ikke være at vektene du veier deg på viser forskjellig da? Har du kjøpt deg egen vekt nå?

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no