Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kan jeg spise dette?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-07-08, 01:42   #1
krioe
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 1
krioe er på en erverdig vei

Kan jeg spise dette?

Jeg er helt helt grønn på å telle noe som helst i mat, og når jeg først begynner, så blir jeg så oppgitt at jeg må slappe av med en sjokolade

Spørsmålene er om jeg kan spise følgende ting (kommer nok fler etterhvert):
- Smoothiene og brødet i denne tråden: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15693
- Agurk
- Tomat

Det jeg får litt spader av i dette kostholdet, er at det virker som om det er så lite med "frisk" smak, som f.eks. bær og frukt.

Setter stor pris på om dere svarer!

krioe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ?? Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 03:11   #2
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Kan jeg spise dette?

Hvis det er lollypopbrødet du mener, så ja, det kan du spise Smoothiene er jeg usikker på,synes de så ut til å ha litt mer karber (yoghurt osv jo!) .. agurk kan du seff spise, men tomat er det litt mer usikkerhet rundt.. noen kan visstnok stagnere litt av tomaten av en eller annen grunn..
Står jo fulle tabeller over karbeinnhold i boka, så anbefaler å lese over det.. Frukt er veldig rikt på karbohydrater, og er derfor ikke tillatt på ketolyse.. men jeg spiser i allefall litt bær; jordbær og bringebær.. og idag hadde jeg rabarbragrøt til dessert Er da ikke så ille det, vel?

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 08:54   #3
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan jeg spise dette?

etter at jeg begynte å veie maten og teller karbser(kuttet ut bars og brus) så har jeg vært i konstant ketose og gått ned UTEN stopp av noe slag.

Vær litt obs på de smoothiene, kan ligge en del karbs der ja......hvis du er rådvill på hva du skal spise så sjekk oppskrifter og journaler her inne, finner vanvittig mye å velge mellom og det er KNALLGODT( det meste iallefall)

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 06-10-08 00:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no