Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Kristian Kjelling - positiv til lavkarbo!

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-11-11, 14:31   #1
gunlan
Medlem
 
gunlan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 249
gunlan er på en erverdig vei

Kristian Kjelling - positiv til lavkarbo!

Hørte på P4 på radioen på vei til jobben i dag - og der kom det intervju med Kristian Kjelling (håndballspiller i verdensklasse) som har begynt med lavkarbo og det fungerer veldig fint for ham. Det får han til å prestere bedre på håndballbanen!

Han sa blant annet at han blåser i medias spekuleringer vedrørende lavkarbo den siste tiden og at folk må innse at forskjellig kosthold passer til forskjellige mennesker.
For han fungerer lavkarbo godt, men at det ikke fungerer for Marit Bjørgen blåser han i.
Han mener også at folk må slutte å legge seg oppi hva andre folk spiser - la de få spise det de har lyst til å spise uten å gå til angrep.

Altså han er en flink håndballspiller og en veldig kjekk mann, og etter dette intervjuet fikk han jammen en stjerne eller to eller tre til fra meg

Her er link til P4 hjemmesiden http://www.p4.no/story.aspx?id=436515

__________________
gunlan
Min journal



gunlan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 14:59   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kristian Kjelling - positiv til lavkarbo!

Åh, stjerne herfra også!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 15:04   #3
Ennah79
Medlem
 
Ennah79 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Alder: 44
Innlegg: 353
Ennah79 er ny på veien

Sv: Kristian Kjelling - positiv til lavkarbo!

__________________



Dagboken min Små delmål - på en lang vei å gå Oppstart 1. oktober-gjengen
Ennah79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - fortsatt vekttap Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 17:10   #4
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Kristian Kjelling - positiv til lavkarbo!

Han er noe av det kjekkeste jeg noensinne har gått på, bokstavelig talt, og sååååå høy a gitt! Hadde jeg visst han var en lavkarber skulle jeg jaggu satt meg ned ved siden av han i lunchen! Fornuftig er han også, la folk velge sjæl og hold deg unna.

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 17:16   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kristian Kjelling - positiv til lavkarbo!

Jeg er veldig positiv til Kristian Kjelling..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 17:53   #6
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kristian Kjelling - positiv til lavkarbo!

Han er kjekk! Det ligger til slekta. Han og sambo er i slekt et liiite stykke ut vel og merke.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dagbladet har positiv artikkel om lavkarbo Klådia Nyheter / media 2 16-06-11 21:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no