Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-10-11, 10:12   #1
tingeling74
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5
tingeling74 er på en erverdig vei

Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo? Egentlig ikke så mye... Pasta, ris og poteter går det helt greitt å holde seg unna - det finnes jo så mye gode alternativer Har aldri spist så mye grønnsaker som etter at jeg startet med lavkarbo. Før var det potet og gulrot til middagen, og kanskje brokkoli... Nå fråtser jeg i spennende grønnsaker jeg tidligere aldri hadde smakt - avocado, aubergin, squash...

Men tilbake til hva jeg savner... Jeg spiser veldig lite søtt - lavkarbo sjokolade og kake frister ikke en gang..
Nei det jeg virkelig savner er FRUKT!!! Eple og appelsiner spes.. Nå når det nærmer seg jul kommer klementinene... Dersom jeg kommer til å sprekke på dietten kommer det til å bli på frukt

tingeling74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 10:15   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Klementiner er fint - de inneholder bare rundt 4 g kh pr STYKK! Ellers har jeg spist en del piel de sapo melon i sommer, som bare inneholder ca 6 g kh pr 100 gram

Ellers savner ikke jeg så mye lengre, jeg har funnet en genial oppskrift på pizzabunn (takk nannah og grotingeling! Jeg har lett LENGE!), kan det meste om "søtsaker" a la lavkarbo - men magen min savner IKKE vanlig brød, pasta og ris! Har spist et par brødskiver to ganger i sommer, og det er jo så deigete? De grove lavkarboskivene er mye bedre på smak og jeg blir METT og fyser ikke på MER etter at jeg har spist de

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 10:47   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Hender jeg savner det å fortsatt like sjokoladepudding med masse krem og vaniljesaus ;p

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 11:06   #4
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Nystekt surdeigsbrød kommer jeg nok alltid til å savne. Men - siden det ikke er verdt verken ødemer, stoffskiftetull eller klemte nerver så får det heller være.
Glemte meg og tok en bit kvikklunch-sjokolade (snakk om misvisende navn forresten - sjokolade har ingenting ifm lunch å gjøre!) og i morges var gifteringen trang... Behøver ikke å ha sammenheng, selvfølgelig, men jeg tror det.

Alt annet kan jeg velge å spise i bitesmå porsjoner om jeg vil. Men det er faktisk ikke så veldig mye jeg har lyst på i så store mengder at det blir et problem.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 11:23   #5
rut311
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 38
Innlegg: 567
rut311 har en fantastisk aura rundt segrut311 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Vel, når man faktisk KAN bruke smør og fløte i maten, så er det lite jeg savner av ris, pasta, poteter og brød.

Det jeg savner er å kose meg med smågodt og potetgull og kaker.. Nå har jeg ikke smakt det på 1,5 år, og kan hende jeg ikke liker det lenger

Nerthus, den pizzabunnen.. link?

__________________
Min Journal


rut311 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 80/15/5 Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 11:34   #6
surfeline
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 93
surfeline er på en erverdig vei

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av tingeling74, her.

Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo? Egentlig ikke så mye... Pasta, ris og poteter går det helt greitt å holde seg unna - det finnes jo så mye gode alternativer Har aldri spist så mye grønnsaker som etter at jeg startet med lavkarbo. Før var det potet og gulrot til middagen, og kanskje brokkoli... Nå fråtser jeg i spennende grønnsaker jeg tidligere aldri hadde smakt - avocado, aubergin, squash...

Men tilbake til hva jeg savner... Jeg spiser veldig lite søtt - lavkarbo sjokolade og kake frister ikke en gang..
Nei det jeg virkelig savner er FRUKT!!! Eple og appelsiner spes.. Nå når det nærmer seg jul kommer klementinene... Dersom jeg kommer til å sprekke på dietten kommer det til å bli på frukt

Jeg savner skikkelig epler og druer - men det er også det eneste jeg savner... De gangene jeg har tatt et eple ryker det på andre ting også - så jeg får bare holde meg unna. Holder meg unna tomat også - det har litt samme "ettervirkning".

surfeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sofie Hexeberg - Fedon Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 11:45   #7
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

jeg savner nok mer boller og bakverk, enn ris og poteter og pasta.. frukt går det greit å klare seg uten.. men nystekte boller etc.. lukter himmelsk. vanskelig :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 12:09   #8
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

I grunn ikke stort jeg savner, gikk på en smell på appelsiner i fjor av alle ting. Men skal notere meg at jeg kan ta en klementin i steden - 4 kh skal jeg klare uten problemer. En eller flere appelsiner om dagen, er ikke like lurt

Spiser stort sett det jeg har lyst på - og vanlig bakverk smaker bare papp for tiden - så det frister ikke. Må innrømme at kaker og is er godt, men de gangene jeg spiser merker jeg jo godt hvorfor jeg ikke skal spise det mer. Kvalme, uvel og kjempetrøtt er ikke noe å trakte etter for min del, iallefall..

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 12:21   #9
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Klementiner er fint - de inneholder bare rundt 4 g kh pr STYKK!


Oi!

Tusen takk for den opplysningen. Jeg går inn i min første lavkarbojul, og flere og flere biter faller på plass nå. Dette skal jo bli lett som en lek!

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 12:32   #10
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Ang lavkarbo og frukt, det er ikke uviktig hvor karbene kommer fra og frukt er desverre en av de dårligste karbokildene fordi det gir veldig rask blodsukkerstigning.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 12:40   #11
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ang lavkarbo og frukt, det er ikke uviktig hvor karbene kommer fra og frukt er desverre en av de dårligste karbokildene fordi det gir veldig rask blodsukkerstigning.

Godt poeng

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 13:46   #12
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ang lavkarbo og frukt, det er ikke uviktig hvor karbene kommer fra og frukt er desverre en av de dårligste karbokildene fordi det gir veldig rask blodsukkerstigning.

Vi må ha i bakhodet at å spise mye frukt (og tildels bær)(om høsten) gjorde at vi la på oss masse fett som skulle hjelpe oss gjennom vinteren.
Derfor er de søte og gode og man kan spise mye av de uten at man blir for mett.

Jeg spiser litt melon om sommeren, klementiner til jul og når jeg har skjært opp en mango, så spiser jeg det jeg ikke har klart å skjære vekk fra kjernen! Mango er utrolig godt, synes jeg .
Nå er jeg på ca 50 g karbo/dagen, så jeg kan godt ta litt frukt, men vanligvis frister det ikke

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 13:49   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Jeg kan desverre ikke spise frukt uten å få STORE blodsukkersvingninger...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 14:45   #14
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

jeg savner nok mer boller og bakverk, enn ris og poteter og pasta.. frukt går det greit å klare seg uten.. men nystekte boller etc.. lukter himmelsk. vanskelig :P

Prøvd fotballfruens LCHF-boller? De smaker helt okei og metter godt

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 14:47   #15
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av tingeling74, her.

Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo? Egentlig ikke så mye... Pasta, ris og poteter går det helt greitt å holde seg unna - det finnes jo så mye gode alternativer Har aldri spist så mye grønnsaker som etter at jeg startet med lavkarbo. Før var det potet og gulrot til middagen, og kanskje brokkoli... Nå fråtser jeg i spennende grønnsaker jeg tidligere aldri hadde smakt - avocado, aubergin, squash...

Men tilbake til hva jeg savner... Jeg spiser veldig lite søtt - lavkarbo sjokolade og kake frister ikke en gang..
Nei det jeg virkelig savner er FRUKT!!! Eple og appelsiner spes.. Nå når det nærmer seg jul kommer klementinene... Dersom jeg kommer til å sprekke på dietten kommer det til å bli på frukt

Siden du har LCHF som filosofi så kanskje du heller burde finne en måte å inkludere frukt i kostholdet ditt på? Ikke bananer og ikke druer, men ett eple, appelsin etc om dagen går ofte ganske fint om spiser det sammen med noe annet.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 15:48   #16
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Jeg savner også frukt en gang i blant. Spesielt druer og banan, som jo er verstingene på karbohydrater. Men erstatter med litt bær, så det går fint å holde seg unna.
Mandariner/klementiner tåler jeg ikke pga sitrusen, så det spiser jeg sjeldent uansett.
I år blir det lavkrbojul. Finnes masse spennende oppskrifter her inne på både småkaker og godterier.

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 16:49   #17
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Masse snakk om frukt i alle varianter; dere er heldige! Jeg er allergiker og den eneste frukten jeg kan spise er banan. Tenk dere banan da, sånn type 5 og dagen liksom Så jeg kan ikke si at jeg savner frukt nei....

Men jeg savner å kunne ta et lite stykke kake, is, what ever som serveres når jeg er borte på besøk. Savner å ikke måtte sjekke hva som er i maten for å å takke nei Venner og bekjente er klar over allergien min og er flinke til å lage noe uten nøtter, frukt og alt det andre jeg ikke kan spise - og så kommer jeg med mel og sukker i tillegg. Jeg gjør det ikke enkelt for dem, og de vil jo så gjerne hjelpe meg. Så det savner jeg...

Hva er du allergisk mot?
Jeg tror jeg er allergisk mot sitrus, og kiwi. Er det sitrus i kiwi?=P

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 17:13   #18
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hva er du allergisk mot?
Jeg tror jeg er allergisk mot sitrus, og kiwi. Er det sitrus i kiwi?=P

Jeg er allergisk med det som finnes av pollen, katter, hunder, steinfrukter, fisk, skalldyr osv. Appelsin/sitrusfrukter har jeg - så vidt jeg vet - aldri reagert på, men så har jeg aldri likt det heller og dermed ikke spist det. At jeg kun kan spise banan er forresten en sannhet med visse modifikasjoner; jeg kan spise melon. Og av bær så er bringebær og blåbær helt ok. Og ang bananer.... i sommer tok jeg en halv en og fikk en kraftig reaksjon i munn og hals med kløe og svie så det spørs om banan også er på neilista nå. Egg kan jeg merkelig nok spise, men må være forsiktig.
Jeg googlet kiwi og sitrus og fant denne siden; her står det ikke at kiwi er en sitrusfrukt

  Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 17:41   #19
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Tror det jeg savner aller mest, er en skikkelig tallerken pasta med smør og revet ost! Og ekte melkesjokolade!

Og så har jeg gått med lyst på elghakk noen dager nå (= masse poteter), men har prøvd meg på et alternativ nå. Fikk ikke tak i elgkjøtt, men reinskav. og potetene er erstattet med jordskokk og selleri. Under jorden grønnsaker men mye bedre enn potet. Så får vi bare se hva kroppen min sier...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 17:41   #20
LaLa77
Medlem
 
LaLa77 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 355
LaLa77 har en fantastisk aura rundt segLaLa77 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Det jeg virkelig savner er noe så sært som mangosalsa
Det er rett og slett det perfekte tilbehøret til andebryst. And er nok den absolutte favoritten når der kommer til kjøtt, og det kan jeg heldigvis spise ofte fremdeles. Men jeg finner ingenting som har en så perfekt balanse mellom surt, søtt og sterkt som en ordentlig hjemmelagd mangosalsa, og som står så bra til smaken av and.

Så har noen et forslag til hva som kan erstatte dette så vil det bli mottatt med stor takk

__________________


LaLa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :) Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 18:05   #21
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hva er du allergisk mot?
Jeg tror jeg er allergisk mot sitrus, og kiwi. Er det sitrus i kiwi?=P

Jeg vet at kiwi er noe man lett kan utvikle allergi imot, så man skal være litt forsiktig med å spise mye av det. Tror ikke det er sitrus i kiwien.

Jeg var på kafé idag og falt for fristelsen å kjøpe meg et kakestykke av typen Islandsk lava, med marengsbunn, svisker, vaniljekrem og krem oppå. Det ble i søteste i laget! Merka det på kroppen med en gang omtrent. Dro innom butikken litt seinere og tente omtrent på pluggene til min eldste datter, ble helt rasende over noe hun kommenterte. Spiste noen nøtter da jeg kom heim, da roa kroppen seg igjen. Nå har vi spist middag; wok med biffstrimler og masse bra grønnsaker, så nå virker kroppen helt ok igjen. Skal lage lapper til kaffen litt seinere, fant oppskrifta hos Lena Beatrice. Skal ha bringebærsyltetøy (laga med sukrin) og rømme til.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 23:25   #22
Stabukken
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 69
Stabukken er på en erverdig vei

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Jeg savner ekte pizza med masse godt og sterkt fyll. Og naturligvis potetball! Lutefisk er heller ikke det samme som før.

Stabukken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 23:33   #23
frkfräken
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 42
Innlegg: 27
frkfräken er på en erverdig vei

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Savner havregrøt og et glass appelsinjuice til frokost...

frkfräken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 23:36   #24
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Skal ha lutefisk til middag i morgen. Kommer nok til å savne potet, men skal lage litt blomkålmos i stedet. Litt erterstuing må jeg ha, men skal begrense meg og masse bacon til

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 23:37   #25
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?

Potetball. Det skal jeg unne meg i jula, gleder meg allerede!

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Anna Anka spiser lavkarbo Yrla Nyheter / media 2 09-10-11 17:13
Ny lavkarbo-spiser spørsmål Carla1 Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 7 27-07-11 20:33
Vesla spiser lavkarbo av fri vilje taraquin Barns kosthold 3 14-07-11 14:40
Til dere som spiser egenkomponert lavkarbo H.J.E Lavkarbo generelt 15 23-01-10 20:54
Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt? Imse Lavkarbo generelt 45 15-04-09 15:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no