Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Pulvermaten er vond!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-09-08, 18:39   #1
blå blomst
Medlem
 
blå blomst sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 78
blå blomst er på en erverdig vei
Unhappy

Pulvermaten er vond!

Jeg har akkurat startet i fase 1 på Eurodiet i dag, etter å ha mislyktes i vinter med egenkomponert variant av Atkins/Skaldeman. Nå prøver jeg Eurodietten, men de såkalte produktene deres, skjønner at de ikke kaller det mat! må være det ekleste jeg har spist. Vel, jeg har produkter nok til å dekke ca 4 uker, og jeg SKAL spise dem opp. Når jeg har gjort det, skal jeg prøve å bake soyabrød, spise kylling og koteletter igjen

blå blomst er avlogget   Min kostholdsfilosofi: protein, fett og litt karbo Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 19:10   #2
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Pulvermaten er vond!

når de fire ukene har gått , har du begynt og venne deg til smaken på noen av produktene ,,veldige gode blir dem aldri ,,men brukbare
ta masse grønnsaker oppi suppene det hjelper ,,du kan også blande et egg i pannekakene , og brovnisen kan du bare steke litt så dem blir nesten flytende
lykke til bit tenna sammen ,,,du klarer det når du ser hvor fort du går ned i vekt ,,om du følger dietten til pungt og prikke

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 19:16   #3
blå blomst
Medlem
 
blå blomst sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 78
blå blomst er på en erverdig vei

Sv: Pulvermaten er vond!

Takk for tips. Kan jeg ha ekstra egg i omeletten og tro? Skal klare dette, og glede meg til å lage omelett av ordentlige egg Fire uker går jo fort, og det er vel umulig å ikke gå ned når jeg kun spiser de fire produktene pr dag.

blå blomst er avlogget   Min kostholdsfilosofi: protein, fett og litt karbo Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 19:21   #4
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Pulvermaten er vond!

Opprinnelig lagt inn av blå blomst, her.

Takk for tips. Kan jeg ha ekstra egg i omeletten og tro? Skal klare dette, og glede meg til å lage omelett av ordentlige egg Fire uker går jo fort, og det er vel umulig å ikke gå ned når jeg kun spiser de fire produktene pr dag.


ja det kan du ha ,,jeg klarte aldri og spise ommeletten ,,vel truet ned de fire jeg hadde da
og ned i vekt går du ,jeg gikk ned 9 kilo på fire uker ,men da gikk det sagtere 22 kilo på et halvt år ,med noen utskjeileser

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 19:29   #5
blå blomst
Medlem
 
blå blomst sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 78
blå blomst er på en erverdig vei

Sv: Pulvermaten er vond!

Jeg har vel 20 omeletter! Vel, ett egg ekstra pr stykk går vel greit. Det er jo bare en av dem pr dag

blå blomst er avlogget   Min kostholdsfilosofi: protein, fett og litt karbo Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 11:21   #6
Mrs. Big
Medlem
 
Mrs. Big sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: rett rundt hjørnet
Alder: 55
Innlegg: 94
Mrs. Big er på en erverdig vei

Sv: Pulvermaten er vond!

Har du kjøpt kjeksene? De synes jeg er gode. Og barene. Pannekakene gikk i den perioden jeg bare måtte spise Eurodiett produkter, men ellers er jeg enig med deg. De smaker grusomt. Men det er verd å fortsette, og du kommer til å klare det!!!!

Mrs. Big er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett, fase 2 Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 21:07   #7
blå blomst
Medlem
 
blå blomst sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 78
blå blomst er på en erverdig vei

Sv: Pulvermaten er vond!

Jeg har kjeks og barer, de er ok. Det er maten, dvs pastaen, omelettene, suppene som er ekle jeg kjenner også et veldig sug etter noe å spise om kvelden. Går fint ilp av dagen med lite karb og kalorier, er i fase 1 av eurodiet. Har allerede beg å bevege meg ut i fase 2 til og med 3, i dag har jeg spist egenkomponert suppe til to måltider og to barer. I kveld har jeg spist litt ost og ørret, og tok en halv brødskive med kaviar etter sønnens kveldmåltid

blå blomst er avlogget   Min kostholdsfilosofi: protein, fett og litt karbo Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 21:48   #8
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill
Talking

Sv: Pulvermaten er vond!

Opprinnelig lagt inn av blå blomst, her.

Jeg har kjeks og barer, de er ok. Det er maten, dvs pastaen, omelettene, suppene som er ekle jeg kjenner også et veldig sug etter noe å spise om kvelden. Går fint ilp av dagen med lite karb og kalorier, er i fase 1 av eurodiet. Har allerede beg å bevege meg ut i fase 2 til og med 3, i dag har jeg spist egenkomponert suppe til to måltider og to barer. I kveld har jeg spist litt ost og ørret, og tok en halv brødskive med kaviar etter sønnens kveldmåltid

du kan jo spise grønnsaker til det tyter ut av ørene på deg vet du ,,,
jeg stekte mye sopp ,løk , litt paprika blomkål,,brokoli ,og ellers lovlige grønnsaker

og husk bare en bar pr dag,,, de er kjempegode
og kaviarbrødskivene ,, sukk ,smaker himmelsk , hehe,, men dog for en vektbrems
lykke til uansett

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 13:08   #9
Sørlandspige
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8
Sørlandspige er på en erverdig vei
Cool

Sv: Pulvermaten er vond!

Bilder av maten på pakkene er innbydene, og var veldig motivert før jeg startet. BILDENE LYVER
Har nå landet på kjeks, barer og shaker.
Omelett er noe jeg normalt liker, men smaken ligner ikke i det hele tatt.

Sørlandspige er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 19:06   #10
kikja
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Skjetten (Nedre Romerike)
Innlegg: 193
kikja er ny på veien

Sv: Pulvermaten er vond!

Jeg er ikke veldig glad i omelett og suppe i utgangspunktet, så skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å få i meg alt jeg har kjøpt av de...

Liker heller ingen av de Krem-dessertene, men ellers tror jeg det meste smaker ok

Menneh.. Kjeks og nøtter og pasta og sånn sto ikke på den bestillingslista jeg fikk av legen...? Og jeg har klart å rote bort den jeg fikk av ED sammen med produktene jeg bestilte....

__________________
~ Kikja ~
... har pause ...


kikja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen for øyeblikket... Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 20:35   #11
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Pulvermaten er vond!

Ååååå, jeg er så glad for ketolysedietten når jeg leser denne tråden! Jeg vil ha et kosthold jeg kan leve med resten av livet, - et mest mulig 'rent' kosthold.

Jeg føler med deg, blå blomst

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 20:38   #12
Magga Dutti
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 110
Magga Dutti har en fantastisk aura rundt segMagga Dutti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pulvermaten er vond!

Jegkjønner ikke hvorfor du velger denne dietten hvis maten byr deg imot.
Det må jo være mye enklere å holde ut en diett hvis man ikke sliter. Er det noen grunn til at du ikke velger ketolyse f.eks? Da kan du jo spise vanlig mat, og god mat.

Magga Dutti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 20:59   #13
kikja
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Skjetten (Nedre Romerike)
Innlegg: 193
kikja er ny på veien

Sv: Pulvermaten er vond!

Man skal jo kun spise pulver-maten i en periode, da, før man skal over på mer og mer vanlig mat... Så er jo egentlig ikke så ille... Men man vet ikke hvordan den smaker før man tester den - da blir man fort sittende med ting man ikke liker... Dessverre...

Jeg vet ikke hvordan det er for andre her, men jeg ble anbefalt ED av legen min, mest for å komme i gang... Så får vi se hvordan det går...

__________________
~ Kikja ~
... har pause ...


kikja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen for øyeblikket... Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 21:40   #14
Thereseh
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 41
Innlegg: 12
Thereseh er på en erverdig vei

Sv: Pulvermaten er vond!

Hei. jeg også ble anbefalt dietten av legen min... har prøvd det meste av dietter før, men nå har det stått stille i et år.... så nå måtte jeg få fart på sakene... synest heller ikke det smaker særlig godt av omeletten... og jeg har besillt 25 poser.... uffa meg Jeg har begynt å spise to om dagen, sånn at jeg blir kvitt de kjapt, skylller godt ned med fun saft.... det var jo lov.... Jeg har heller ikke en slik bestillingsliste som inneholder nøtter og kjeks.... hvor får man den? kanskje legen min sin er litt utgått på dato??? jeg føler meg litt dum som spør om dette, men hvor får man tak i sånne sticks som måler om man er i ketose???

__________________


Gleder meg virkelig
Thereseh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 22:21   #15
kikja
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Skjetten (Nedre Romerike)
Innlegg: 193
kikja er ny på veien

Sv: Pulvermaten er vond!

Ja, jeg trodde jeg var smart jeg - og kjøpte like mange måltider som jeg skal ha i løpet av fase 1 og 2... Joda, greit nok det, men ikke fullt så smart når det er en del jeg ikke liker

Thereseh; Jeg fant igjen bestillingslista jeg fikk med når jeg fikk maten fra ED, der står nøttene og kjeksene og sånn! Så spørs nok om vi har utdaterte leger

Men må si jeg gleder meg til tirsdag, for da skal jeg begynne i fase 2.. Endelig litt annen mat igjen!

__________________
~ Kikja ~
... har pause ...


kikja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen for øyeblikket... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vond rygg, - gode sko! lokkebiff Trening 28 02-06-07 21:23
Vond hals Enrica Lavkarbo generelt 2 14-07-06 10:22
Føler jeg er inne i en vond sirkel Ariel Spørsmål og svar 3 08-07-06 22:09
vond smak i munnen... Matilde Ketolysekuren 4 30-05-05 19:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no