Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Urter!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-09-08, 16:53   #1
Paradis-Oscar
Medlem
 
Paradis-Oscar sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 252
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Urter!

(ok, litt lure-overskrift, siden det egentlig handler om hvor snill Dingpot er, og ikke om urter generelt, men hva kan jeg si? Hun fortjener det!)

Se hva jeg fikk i posten nå nylig:



...en sjokolade-eske?



Nei, urter! En avlegger av Eplemynte fra Dingpot her inne!

SÅÅ nydelig og sirlig innpakket, den så ut som den ikke hadde gjort annet enn å ligge i en eske og bli sendt rundt i Norges land med post!
Og dét til meg, som hun knapt kjenner (annet enn fra her inne) - WOW, det må jeg si! Du må være verdens greieste person, minst.
(og da har jeg ikke engang nevnt at du ikke har bedt om porto engang, men jeg vil fortsatt betale den du - kontonummer på PM , please? )

Og slik ser den altså ut der den står hjemme hos meg:



Tuusen, tusen takk Dingpot!!

Sånn - nå kan dere fortsette diskutere urter

__________________
Poscar = hunnkjønn ;-)
Paradis-Oscar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon & Ren mat Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 18:17   #2
kokopeli
Medlem
 
kokopeli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 57
kokopeli er på en erverdig vei

Sv: Urter!

hehe - koselig å høre da
Er jo slik verden går rundt - gi og ta - hjelp og få hjelp

Har bare vært her kort tid, men syntes dere har kjempe koselig miljø her inne og tror jeg nok blir bare mer og mer aktiv

Nå lager jeg Gerds ostekarbiser for første gang, skulle så gjerne hatt en god brun saus eller en god saus til .. prøvde meg en gang å lage bearnesaus fra bunnen av men ekke sååå god kokk, bare skilte seg og ble helt ekkelt

.kokopeli.

__________________
http://ketolyse.blogg.no
Min side for å holde oversikt over dagligemåltider


kokopeli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 20:54   #3
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: Urter!

Hihi! Så koselig! Godt å vite at de kom trygt frem! Nå får vi bare håpe at de vokser seg store, sterke og mange, slik at Poscar får mange deilige kopper urte-te i den lange vinteren som står for døren

Det er bare gøy å kunne dele, SPESIELT når det er med noen som setter så stor pris på det!

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 00:25   #4
Paradis-Oscar
Medlem
 
Paradis-Oscar sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 252
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: Urter!

Opprinnelig lagt inn av kokopeli, her.

hehe - koselig å høre da
Er jo slik verden går rundt - gi og ta - hjelp og få hjelp

Har bare vært her kort tid, men syntes dere har kjempe koselig miljø her inne og tror jeg nok blir bare mer og mer aktiv

Koselig at du trives! Jeg liker tonen her inne selv, synes forumet bærer preg av mange mentalt modne mennesker Masse bra ressurser her inne!

Ja, sant det - gi og ta er idealet, helt klart - alle er dessverre ikke slik innstilt alltid, så da er det gøy å rope det ut litt ektsra når noen er det!

Opprinnelig lagt inn av dingpot, her.

Hihi! Så koselig! Godt å vite at de kom trygt frem! Nå får vi bare håpe at de vokser seg store, sterke og mange, slik at Poscar får mange deilige kopper urte-te i den lange vinteren som står for døren

Det er bare gøy å kunne dele, SPESIELT når det er med noen som setter så stor pris på det!

Ja, jeg ilte jo til posten med en gang jeg fikk hentelapp, hehe! De kom jo utmerket frem...så ut som de hadde klart seg myye lenger i den esken - fantastisk bra jobb!

Ja, gleder meg til masse urte-teer fremover!

Jeg er jo en novise i det her, og driver jo og prøver meg frem. Heldigvis har jeg lagt min elsk på myntene, for de er jo like lette å holde som ugress

Eplemynte var spesielt kjærkommen, jeg har prøvd Cologne-mynte, Ananas-mynte, og Ingefær-mynte hos sviger (i tillegg til vanlig grønn- og peppermynte), og ingen av de var såå himle gode som de to vanlige. Men eplemynte er i en av mine favoritt ferdig-teer, så den var jeg spent på, og jeg den!

__________________
Poscar = hunnkjønn ;-)
Paradis-Oscar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon & Ren mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Øke forbrenningen med urter nita58 Kosttilskudd 28 15-06-12 16:42
Urter og oppskrifter om alt mulig Charmtassen Lavkarbo generelt 0 11-07-07 11:15
Urter Cecilia South Beach 5 19-02-06 17:49
Urter i olivenolje Nille Annen mat 6 22-12-05 23:59
Helsekost, urter og graviditet Zoë Kosttilskudd 10 06-12-04 10:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no