Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Havregryns smågryn(t)

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-07-07, 19:42   #26
Havregryn
Medlem
 
Havregryn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
Innlegg: 138
Havregryn er ny på veien

Sv: Havregryn's smågryn(t)

Jeg burde kjøpe meg vekt & målebånd..
men..men..men...
dessuten tør jeg ikke målebånd...det er nok en sånn psykisk greie..

__________________
H a v r e g r y n
160 cm
Treningsidiot uten å være fanatisk
Hovedfokus: Velvære








Havregryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 23:09   #27
Havregryn
Medlem
 
Havregryn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
Innlegg: 138
Havregryn er ny på veien

Sv: Havregryn's smågryn(t)

Ååå...
Føler meg mye bedre i dag.
Jeg har faktisk fått i meg cocosa'n også innrør i varm mat(egg & kjøttdeig)Gikk mye bedre i dag.
Ikke vært kvalm og uvel i dag.
Sov også bedre i natt.
Hadde nemlig forrige helg 1 og 1/2 dag med det jeg vl kalle"medfødt"-mat inntak,fordi jeg ikke visste hvordan jeg skulle la være..*kremt* Melmat,sukker,chips & alkohol,fysj & pføy!

Det er rart,men lurer på om det virkelig har satt meg så durabelig tilbake med all den elendighet jeg har følt i etterkant av det...!
Iallefall tror jeg(litt usikker) at når jeg endelig fikk fortsatt med mitt kosthold så måtte kroppen igjen innordne seg på lite karbo og derfor på ny komme i ketose..

Drikker mye vann om dagen,3-4 liter iallefall.
Vet at det funker,magen er god,men skulle gjerne fått vært skikkelig på toalettet,blir liksom bare ikke det helt store,men det kommer vel,pleier det, med jevne,dog lange mellomrom.
I mellomtiden får jeg nøye meg med lite...so to speak..

Lagde meg en fortreffelig aften/senlunsj i dag:
"Min SMOSH"
1/2 moden avocado,som jeg moste med gaffel
2 fedd hvitløk,klemt & hakket (hvitløk er jo så godt så jada)
1/2 liten rødløk(den er så god) godt opphakket
3-4 syltynne skiver skinke(baguette skinke,skåret i strimler)
pittelitt havsalt(eller en liten klype)
1 ss seterrømme
(alt ovenfor rørt sammen med gaffel,ikke for mye,skal være litt "tøgg" i det)
så rørte jeg i:
2 kokte egg,hakket opp
1 liten ss cocosa
4 lett hakkete mandler
5 lett hakete valnøtt kjerner
veldig godt,fornøyde smaksløker..og glad mage.

__________________
H a v r e g r y n
160 cm
Treningsidiot uten å være fanatisk
Hovedfokus: Velvære








Havregryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n Svar med sitat
Gammel 17-07-07, 00:21   #28
Havregryn
Medlem
 
Havregryn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
Innlegg: 138
Havregryn er ny på veien

Sv: Havregryn's smågryn(t)

Nå begynner det å hjelpe,jeg føler meg bedre i sinn & skinn,og i dag har jeg tatt cocosa 3 ganger,dvs 3 ss.Og kroppen er mye mere fornøyd nå enn da jeg spiste meierismør i "allmass".Kan jo være saltet i smører som ble for heftig,hva vet jeg.Føles iallefall sunnere med cocosaen.Selvfølgelig har jeg tat litt smør,men i dag er det ikke blitt mer enn ca lite 1 ss max.Jeg har spist endel egg i dag,tunfisk og salat¨,Kässlerskinke fra sverige og littepitt brokkoli. Trent vekter har jeg fått gjort,men da merket jeg at jeg var sliten gitt.Er veldig overbevisst om at det er en ny-ketose-periode som gjør meg mere sliten nå,og med hodepine.
Måtte legge meg nedpå å sove litt etter jobb pga det ovenfornevnte.Ble mye bedre da.
Sulten føler jeg slett ikke nå med cocosaen,men det jeg merker er at jeg blir litt sånn-hva-skal-jeg-kalle det;skjelven i kroppen når det har gått noen få timer,merker at nå er det spisetid selv om det ikke er direkte sult med romling i magen.Da har det gjerne gått noen timer siden siste måltid så det er ganske så passende,og da må jeg spise ellers blir jeg rett og slett uvel. Godt mulig det er forbrenningen som får kickstart av cocosaen.Jeg håper det da
Har også hentet MCT oljen i dag.Er ikke sikker på om jeg skal begynne å ta den nå eller vente til det er slutt på cocosaen.

P.S Hunden elsket cocosa på maten,han fikk en teskje...

__________________
H a v r e g r y n
160 cm
Treningsidiot uten å være fanatisk
Hovedfokus: Velvære








Havregryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 00:26   #29
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Havregryn's smågryn(t)

Hei du!!
Afrikansk dans hørtes utrolig gøy ut!!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 11:04   #30
Havregryn
Medlem
 
Havregryn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
Innlegg: 138
Havregryn er ny på veien

Sv: Havregryn's smågryn(t)

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Hei du!!
Afrikansk dans hørtes utrolig gøy ut!!!


Åja helt klart.
"Uvant" måte å trene på,barbeint, ristende hofter og flagrende hår.Rett & slett slippe opp,det er ikke så dumt det for oss nordboere,skikkelig svett og god. Knall!

__________________
H a v r e g r y n
160 cm
Treningsidiot uten å være fanatisk
Hovedfokus: Velvære








Havregryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 11:37   #31
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Havregryn's smågryn(t)

Opprinnelig lagt inn av Havregryn, her.

Åja helt klart.
"Uvant" måte å trene på,barbeint, ristende hofter og flagrende hår.Rett & slett slippe opp,det er ikke så dumt det for oss nordboere,skikkelig svett og god. Knall!

Det er bra å slippe opp og riste løs!!

Hvordan går det ellers??

best ehilsne BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 10:17   #32
Havregryn
Medlem
 
Havregryn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
Innlegg: 138
Havregryn er ny på veien

Sv: Havregryn's smågryn(t)

Takk for at du tittet innom BiB


Jeg har tatt i bruk MCT oljen istedet for cocosaen,den er faktisk ganske så ok å ta,null smak,bare litt oljete men slett ikke som tran eller denslags,så det var overraskende bra det der.
Etter bruk av MCT så skjer det også noe,men jeg har hatt 2 dager med litt kraftløshet og uggen i kropp,men jeg har utført det jeg skal av både jobb og trim så ikke så ille må vite.
..vi får se da...
Jeg spiser mindre smør nå når jeg tar MCT oljen,det føles bedre.Men jeg spiser jo det som er "naturlig" å spise..

__________________
H a v r e g r y n
160 cm
Treningsidiot uten å være fanatisk
Hovedfokus: Velvære








Havregryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 00:45   #33
Havregryn
Medlem
 
Havregryn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
Innlegg: 138
Havregryn er ny på veien

Sv: Havregryn's smågryn(t)

I'm bored!!
Jeg kjeder meg....

__________________
H a v r e g r y n
160 cm
Treningsidiot uten å være fanatisk
Hovedfokus: Velvære








Havregryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 21:07   #34
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Havregryn's smågryn(t)

Opprinnelig lagt inn av Havregryn, her.

I'm bored!!
Jeg kjeder meg....


Hmmm, en følelse jeg ikke kjenner!! Jeg som stadig preke rom at vi må stå i følelsene

Ikke for å være frekk, men hvordan får du det til? Jeg har en fantasi som spinne rhele tiden, ellers er det en eller flere bøke rjeg holde rpå med, en sang som må synges eller arrangeres, noe håndarbeid som roper (for ikke å si husarbeid, men det teller ikke)... Jeg er bare undrende

beste hilsen BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 23:33   #35
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Havregryn's smågryn(t)

Opprinnelig lagt inn av Havregryn, her.

...
Når det gjelder kjærlighetslivet så skjer det ikke så mye.Jeg har en løs avtale om å ut med denne karen jeg har satt øya på,men jeg tar det som det kommer(kan jo ikke annet)
Jeg blir innimellom litt fanget av mine egne tanker,negative sådann,selv om jeg ikke har noen grunn til det...(forteller jeg meg selv!)

De negative tankene rundt dette med denne mannen jeg har blitt litt betatt av og som jeg faktisk plukker opp positive signaler fra er at det ville være for godt til at det var sant og at jeg feiltolker til min egen fordel.Kanskje er han en slik en som er slik mot alle... Kanskje er jeg innbilsk...Men så klarer jeg å besinne meg(utrolig nok) til å tenke,so what :P
Jeg er bra nok for andre(som jeg ikke kjenner noe for) så hvorfor ikke for han..
Dette hørtes litt "småkvalmt" ut,men selvfølgelig er VI ALLE bra nok!!!


Jeg har og jobber med å legge om mitt eget mønster i forhold til en mann,jeg gidder ikke sitte å vente,det som skjer skjer,og det er nødendig for at jeg selv ikke skal bli for såret.
Noen sjanser må jeg ta!!!

Dette høres veldig fornuftig ut!!! Kjærligheten er som tiden, den går ikke, den kommer

.... og så ble jeg litt nysjerrig på hvor langt nord du var på festival. Er det lov å spørre?? Tar det ikk eill eopp om du ikke vil svare

klem fra BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 23:07   #36
Havregryn
Medlem
 
Havregryn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
Innlegg: 138
Havregryn er ny på veien

Sv: Havregryn's smågryn(t)

Tralalala..
i dag gar vært hjemmedag,helt fri.
Deilig!!

..også svever jeg i min "avstandsforelskelse"...pittelitt fjortis muligens men med snev av avansert flørt ala moden quinde- jeg har ikke no å tape

__________________
H a v r e g r y n
160 cm
Treningsidiot uten å være fanatisk
Hovedfokus: Velvære








Havregryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 15:56   #37
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Havregryn's smågryn(t)

Opprinnelig lagt inn av Havregryn, her.

Tralalala..
i dag gar vært hjemmedag,helt fri.
Deilig!!

..også svever jeg i min "avstandsforelskelse"...pittelitt fjortis muligens men med snev av avansert flørt ala moden quinde- jeg har ikke no å tape

Herlig!! Nyt flørten, den er som vitaminer og mineraler, LIVSVIKTIG!!! Jeg flørter hver dag jeg, med mindre utvalget er helt håpløst! Det gir overskudd og avkastning man kan ta ut på hjemmebane

Kos deg videre!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 22:28   #38
Havregryn
Medlem
 
Havregryn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
Innlegg: 138
Havregryn er ny på veien

Sv: Havregryn's smågryn(t)

...

__________________
H a v r e g r y n
160 cm
Treningsidiot uten å være fanatisk
Hovedfokus: Velvære








Havregryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 00:14   #39
Havregryn
Medlem
 
Havregryn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
Innlegg: 138
Havregryn er ny på veien

Sv: Havregryn's smågryn(t)

Jeg er bare himmelfallen & bergtatt
og det er gjensidig!!

For en Mann!

__________________
H a v r e g r y n
160 cm
Treningsidiot uten å være fanatisk
Hovedfokus: Velvære








Havregryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 23:46   #40
Havregryn
Medlem
 
Havregryn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
Innlegg: 138
Havregryn er ny på veien

Sv: Havregryn's smågryn(t)



forelsket & fornuftig.....

__________________
H a v r e g r y n
160 cm
Treningsidiot uten å være fanatisk
Hovedfokus: Velvære








Havregryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 10:10   #41
Suzy
Medlem
 
Suzy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Østfold
Alder: 61
Innlegg: 59
Suzy er ny på veien

Sv: Havregryn's smågryn(t)

Gratulerer.....

__________________
Æ gir mæ ikkje
Suzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Sukker er gift!!!! Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 23:00   #42
Havregryn
Medlem
 
Havregryn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
Innlegg: 138
Havregryn er ny på veien

Sv: Havregryn's smågryn(t)

Opprinnelig lagt inn av Suzy, her.

Gratulerer.....

Tusen takk

__________________
H a v r e g r y n
160 cm
Treningsidiot uten å være fanatisk
Hovedfokus: Velvære








Havregryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 23:09   #43
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Havregryn's smågryn(t)

Opprinnelig lagt inn av Havregryn, her.



forelsket & fornuftig.....


Håper det smitter

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 12:33   #44
Suzy
Medlem
 
Suzy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Østfold
Alder: 61
Innlegg: 59
Suzy er ny på veien

Sv: Havregryn's smågryn(t)

Takker for oppmuntrende hilsen. Får håpe at forelskelsen gjør at du mister matlysten....
Den gjør iallefall at en har det bra.

__________________
Æ gir mæ ikkje
Suzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Sukker er gift!!!! Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 14:54   #45
Havregryn
Medlem
 
Havregryn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
Innlegg: 138
Havregryn er ny på veien

Sv: Havregryn's smågryn(t)

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Håper det smitter

satser på det da...

__________________
H a v r e g r y n
160 cm
Treningsidiot uten å være fanatisk
Hovedfokus: Velvære








Havregryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 19:59   #46
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Havregryn's smågryn(t)

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 08:42   #47
Rattata
Seniormedlem
 
Rattata sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 55
Innlegg: 1.929
Rattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt av

Sv: Havregryn's smågryn(t)

Opprinnelig lagt inn av Havregryn, her.

Jeg kan jo gjøre som er nokså vanlig å gjøre..spesiellt blant oss damer tør jeg påstå..å tolke ting i hjel,men det er jo helt nytteløst.Eneste måten er direkte og rett frem kommunikasjon med den personen man ønsker å vite hvor står.Det er det beste rådet for meg og alle andre som lurer.

En julehilsen til deg som er innom og leser hos meg

Kloke tanker, Havregryn! Å tolke ting i hjel gjør aldri annet enn vondt verre. Trist at det ble skuffelse da, har lest tråden din og du var jo så lykkelig!
Jeg ønsker meg også et liv i tosomhet etter noen år som singel - kanskje julenissen kan oppfylle ønsket for oss begge (en venninne ønsket seg en mann til jul og møtte broren min på julaften hos meg. Nå er hun svigerinnen min )

Julehilsen til deg også!

__________________
Min journal: Rattata langs veien

Bloggen min
______________________________
Rattata er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 03:48   #48
Moa
Seniormedlem
 
Moa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 58
Innlegg: 747
Moa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt likt

Sv: Havregryn's smågryn(t)

En juleklem til deg! Smågrynet ditt ga meg tanker,- godt å lese når du var så glad.
Hold ved det du skrev om kognitiv terapi. Tankene våre styrer livene våre, i stor grad. Hold ved at du fortjener det beste, og at du er åpen og mottagelig for alt godt.

En ekstra

__________________
så lenge du kan drømme nye drømmer, er du ung åsta holth
Moa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisemegslankogtenkegodetankeromkroppenmin!...eller bare Atkins... Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 10:17   #49
Havregryn
Medlem
 
Havregryn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
Innlegg: 138
Havregryn er ny på veien

Sv: Havregryn's smågryn(t)

Opprinnelig lagt inn av Moa, her.

En juleklem til deg! Smågrynet ditt ga meg tanker,- godt å lese når du var så glad.
Hold ved det du skrev om kognitiv terapi. Tankene våre styrer livene våre, i stor grad. Hold ved at du fortjener det beste, og at du er åpen og mottagelig for alt godt.
En ekstra

Tusen takk Moa



God Jul til deg

__________________
H a v r e g r y n
160 cm
Treningsidiot uten å være fanatisk
Hovedfokus: Velvære








Havregryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 11:03   #50
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Havregryn's smågryn(t)

God jul til deg også Havregryn

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no