Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
25-05-13, 12:00 | #76 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
|
Sv: Paleo/primal/steinalderkostNå har jeg bestemt meg for å gå fra et ketogent kosthold og over på paleokostholdet . Først og fremst for å kutte meieriprodukter en periode for å se om jeg får mindre betennelsesreaksjoner i kroppen, og også fordi jeg ønsker variasjon, å spise enda mer naturlig samt å kunne spise litt frukt. Er det andre her som spiser sånn nå? Hadde vært ok å ha noen å diskutere med. Jeg begynner på mandag, så jeg får planlagt skikkelig og handlet først. |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo |
25-05-13, 13:52 | #77 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
|
Sv: Paleo/primal/steinalderkost
Jeg har en sånn periode nå, jeg. Mye grønnsaker (asparges er billig nå, og ovnsstekt asparges er knallgodt...!), egg, fisk/kjøtt, avocado, hjemmelaget majones, kokos i forskjellige former (-melk, -masse, -smør, -olje), noen nøtter. Jeg velger å bruke smør også, men jeg vet jo at jeg tåler det greit.
25-05-13, 18:21 | #78 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
|
Sv: Paleo/primal/steinalderkost
Fikk med meg de deilige oppskriftene på bloggen din jeg tror evt jeg kommer til å prøve meg på klarnet smør, det har jeg ikke prøvd før. Skal en uke til syden midt i perioden, men det får gå. Overlevde 3 uker i Tyrkia på lavkarbo i fjor så det går nok fint. Bor i leilighet da også. |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo |
Emneord |
paleo, primal, steinalder |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Paleo/steinalderkosthold | Haugtussa | Andre dietter | 8 | 08-04-12 12:51 |
Primal Body, Primal Mind | kjerstiva | Bøker om ernæring og helse | 6 | 27-07-11 10:18 |
Paleo? Bisonkjøtt | BitTorres | Lavkarbo generelt | 6 | 17-04-11 17:38 |
Noen andre paleo/steinalder/primals her? | Sungrazer | Lavkarbo generelt | 10 | 28-03-10 21:55 |
Steinalderkost | pazuza | Spørsmål og svar | 4 | 14-08-08 13:53 |