Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
20-03-14, 10:54 | #501 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Haugesund
Alder: 48
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Jeg prøvde noen måltider fra "Spis deg slank" for et par år siden, og det fungerte greit, syns jeg, selv om jeg bare erstattet noen måltider, ikke alle. Det jeg sleit mest med, var kanskje prisen. Nå lurte jeg litt på å bestille noen ting, men så ser jeg at de har sluttet å kjøre hit til byen! Hmpf. Kjedelig, da.
01-01-15, 11:26 | #502 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Oct 2014
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Begynte med lavkarbo etter jeg kommer over denne siden for 8 mnd siden, og har siden den gang gått ned 28 kg - jeg var for deprimert til å begynne å trene, og orket ikke lage egen mat - så for meg var det redningen å benytte SpisDegSlank. Den første menyen jeg begynte på falt ikke helt i smak - det var mye bakevarer i den som jeg ikke klarte å like. Men det var også mange gode retter som jeg senere la til i min egen meny (kjøper enkeltvarer nå, det koster kanskje litt mer men det er utrolig å kunne slanke seg med mat man faktisk synes er god). Noen av favorittene har blitt Torskefilet m/bacon og grønnsaker, Creme Cappucino, Eggsalat m/laks og svelene! |
Min kostholdsfilosofi: SpisDegSlank |
21-03-15, 09:52 | #503 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Hvordan går det med dere som bruker mat fra spisdegslank |
Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg |
22-05-15, 07:20 | #504 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Oct 2014
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Har så langt gått ned litt over 34 kg. Vekten stod stille en stund men etter at jeg kuttet ut sukkerfri brus med koffein og la til spinat i kostholdet mitt så har det rent av en del kilo de siste par mnd. Er nå endelig innenfor 10 kg til målet, det føles godt. |
Min kostholdsfilosofi: SpisDegSlank |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Vann og vanndrikking | slaskalainen | Generell ernæringsdebatt | 13 | 21-06-10 21:09 |
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 17:56 |
Matvare inntoleranser: Hvorfor hver enkelt trenger en unik diett | HP | Atkins kosthold | 0 | 15-07-04 23:45 |