Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
18-10-07, 15:08 | #51 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 58
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank dietten?Jeg har stort sett brukt spisdegslank.no siden juni. Har gått ned ca. 1 kg i uka i gjennomsnitt. Planlegger å slutte i februar (tar pause i jula, selvfølgelig). Etter det kan det være at jeg supplerer med vedlikeholdsdiett, får se. |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse |
19-10-07, 00:46 | #52 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank dietten?Åååå fårikål!!! Jeg hentet litt varer på tirsdag jeg men så ikke at de hadde fått fårikål. |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo |
19-10-07, 20:35 | #53 |
Juniormedlem
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank dietten?Nettopp spist fårikålen. Den var veldig god. Angrer ikke på at jeg hadde bestilt 3 stk. i min ukesrasjon |
19-10-07, 22:24 | #54 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 59
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank dietten?Fårikål. Nam nam. Jeg MÅ bestille noe derfra etter at jeg kommer fra ferie. |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo |
08-11-07, 14:21 | #55 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank dietten?Kan også bekrefte at denne dietten funker, ja.
17-11-07, 14:41 | #56 |
Juniormedlem
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank dietten?Har nettopp smakt på Pizza-brødet deres; |
17-11-07, 20:37 | #57 |
Supermoderator
Medlem siden: Feb 2006
Alder: 55
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank dietten?Jeg har forsökt noen av rettene og er ikke imponert... Dessertene er greie, men synes flesteparten av middagene smaker pökk. |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse |
10-02-08, 20:47 | #58 |
Juniormedlem
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 44
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank dietten?
Hei! Jeg gikk på denne dietten i 6 mnd, sluttet å bestille mat i februar i fjor. Jeg gikk ned 20 kg på et halvt år, hvor 13 av de var rent fett. Så det fungerte fint for meg! Det eneste er at jeg skulle ønske jeg hadde laget all den maten selv, og fått innarbeidet de vanene også - for ett år senere har jeg gått opp 15 kg igjen, og skal nå satse på Fedon og trening istedet Jeg kan tenke meg at det faktisk ikke er så mye billigere å lage maten selv, men da vet jeg hvordan jeg skal gjøre det på egenhånd - og det er viktig!
11-02-08, 10:21 | #59 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 49
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Er mange som har gått opp igjen kiloene etter spis deg slank - dietten akkurat som deg. |
25-08-08, 00:00 | #60 |
Støttemedlem
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?dytter litt på denne jeg. Noen med nyere erfaringer? |
Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose |
26-08-08, 12:43 | #61 |
Medlem
Medlem siden: May 2008
Alder: 40
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?jeg driver med denne kuren..har hatt pause nå på ca 5 uker å har gått opp igjen 1 kg!jeg har aldri kjøpt ferdigmaten!ike har jeg tenkt til å gjøre det heller..man kan ikke forvente seg å spise lavkarbo,og deretter spise som man alltid har gjort uten å gå opp...mat må bli en livsstil,eller så vil man legge på seg igjen!tror feilen mange gjør er nettopp å bestille maten ferdig,da lærer man seg ikke å lage riktig mat selv!kjøp boka spis deg slank uten sult,samt boka om næringsinnhold..etterhvert lærer man hva man kan spise å ikke uten at det er noe problemkjenner flere som har gått på denne kuren som ikke har gått opp igjen,som da også er bevissst på hva dem spiser.. jeg personlig skal ned 14 kg til,har allerede gått ned 14 kg pluss mange cm |
Min kostholdsfilosofi: spis deg slank uten sult |
26-08-08, 18:09 | #62 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2007
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Hmm. Maten er god, altså? Jeg er fristet til å prøve dette - men får jeg plass til en uke med mat i den bittelille hybel-fryseren min, mon tro? Og er det ikke gjennomførbart om jeg ikke har mikrobølgeovn eller stekeovn?
26-08-08, 21:26 | #63 |
Medlem
Medlem siden: May 2008
Alder: 40
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?har egentlig ikke sett hvor stor en ukesrasjon er jegmen man må nok ha en ovn av no slag,da det er endel varme retterlag heller maten selv |
Min kostholdsfilosofi: spis deg slank uten sult |
26-08-08, 21:55 | #64 |
Støttemedlem
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Jeg har levd stort sett lavkarbo (ketogent) i 5 år, så jeg stør påstå at jeg kan ganske mye
Pizza boller og toast kan tilberedes i toastjernet. Er NAM |
31-08-08, 14:18 | #65 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Hellas
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Mine erfaringer med spisdegslank: |
09-09-08, 14:06 | #66 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Stor-Oslo
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Min erfaring er at det fungerer og at det går raskt. Jeg har lest meg opp på bøkene de selger og ellers på nettet, og skal på kurs nå snart. |
Min kostholdsfilosofi: Foseid's Spis deg slank |
09-09-08, 19:22 | #67 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Troms
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Har lest spisdegslank-boka og den ketolyseboka før jeg starta min kur. teller ikke kal men karber. Det går fint.Lettere å holde på kostholdet når jeg skjønner hva karbene gjør med meg. Er det noen som vet om de pizza-greiene og knekkebrødene kan bestilles pr post? Prøvde å bake brød, men det klarte jeg IKKE å spise. Har LYST på noe godt med pålegg på...! |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo |
10-09-08, 09:20 | #68 |
Støttemedlem
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Frossenvarene kan ikke bestilles alene tror jeg, men brødene kan bestilles alene. |
11-09-08, 14:27 | #69 |
Nytt Medlem
Hvor: Stor-Oslo
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Karbo innhold står vel på alt? Iallefall når man bestiller? Hver gang jeg bestiller, så lager jeg meg en oversikt over med matvaren, karbo og kalorier (det er det riktignok ikke på alt, men jeg setter en tilnærmet verdi utifra andre tilsvarende matvarer) Hvis noen er interessert i en "rask" liste, så kan jeg legge ut det jeg har. (Må i så fall ordne det litt, så det blir først i morgen)
18-11-08, 00:14 | #70 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 42
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Jeg startet for noen dager siden, og jeg liker det veldig godt. |
Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank.no |
02-12-08, 14:04 | #71 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Dec 2008
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Jeg er helt nye her. Begynte på spisdegslank på søndag. skal ned 20kg. Har gått ned 22kg på herbalife for 6år siden, men de har sneket seg på igjen gitt. Så her er det full fokus på kostholdsendring. |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse |
06-12-08, 02:15 | #72 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Utenfor Bergen
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Jeg har gått på denne i 2 uker nå, kjøper all maten derifra. Men jeg lurer på om jeg gjør noe galt alikevel, for jeg sliter VELDIG med sult om kveldene. |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo |
06-12-08, 10:23 | #73 |
Medlem
Hvor: Rogaland
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?
Ser at lavkarbopikene har noe som heter pizza knecks og soft knecks, |
Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse |
06-12-08, 10:38 | #74 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Sørlandet
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?
Jeg er ganske sikker på at det er akkurat samme produktet, pakkene ser ihvertfall helt like ut. |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og sunn fornuft |
06-12-08, 10:57 | #75 |
Medlem
Hvor: Rogaland
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Tusen Takk, de er herved bestillt!! |
Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Vann og vanndrikking | slaskalainen | Generell ernæringsdebatt | 13 | 21-06-10 21:09 |
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 17:56 |
Matvare inntoleranser: Hvorfor hver enkelt trenger en unik diett | HP | Atkins kosthold | 0 | 15-07-04 23:45 |