Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Magiske ord...

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-09-04, 10:25   #1
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk
Smile

Magiske ord...

Jeg har en 5 år gammel diesel bil som jeg nå skal selge. Og for de av dere som har vært bort diesel så vet dere at den må 'glødes' før den kan startes. Kald motor starter ikke uten...

Igår skulle jeg flytte litt på bilen, slik at jeg kunne gjøre den klar for salg idag... Bilen har stått i ro en måned...Og ikke tale om at den ville starte! Ringte mekanikeren min, og jeg ble guidet til kontroll av alle ledninger og sikringer... Alt var OK. Så da var det bare en ting som kunne være kalt siden den ikke gøldet: Gløde elementene hadde nok brent av... 3-4000 takk...

Men da bestemte jeg meg for at jeg kunne like godt selge den til merkeforhandler for det de ville gi for den. I morges gikk jeg opp for å hente vognkortet, også fikk jeg pluttselig en innskytelse om at jeg skulle prøve en gang til... Selv om vi egentlig var atlfor sent ute...

Jeg fikk en ro inni meg, jeg hev meg på denne roen og tømte hodet helt for alt, og sa:

"I release, loose, let go and let God!"

Vridde om tenningen, lampen glødet i 1 sekund!, også startet bilen som om den aldri skulle gjort noe annet!

Nå skal jeg ut i SOLA og rengjøre, fikse og stelle bil!

Du verden hvor ting kan snu!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 06-09-04, 11:10   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

*Lise kjempeglad*


Det er magiske ord som hjelper på det meste!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 07-09-04, 03:24   #3
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Yes, det jo slik det hele er.

Man vet aldri!

Marit.

__________________
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer... Svar med sitat
Gammel 07-09-04, 08:05   #4
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Marit da!

Halv fire om natta er ikke noe blivendes tid for en skolejente å være oppe. Hvis du skal klare deg fint på skolen, og samtidig ha overskudd igjen til barna dine, så må du SOVE om nettene!

OK, ok, hvis du har problemer med å sovne så skal jeg ikke være så streng. Men hvis du må tidlig opp for å komme deg på skolen om dagene, så finner du nok snart et bedre søvnmønster helt av seg selv

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 07-09-04, 18:49   #5
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Vet det nalana

Men tirsdagen har jeg fri

Skal legge meg i kveld, lover

Marit.

__________________
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no