Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lavkarbo kinogodter ... Noen gode tips?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-05-08, 00:20   #1
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Lavkarbo kinogodter ... Noen gode tips?

Jeg er nok en liten(?) godtegris når det gjelder kinogodter og ser ikke fram til å gå på kino uten en liten godtepose.
Er det noen som har noen gode råd og tips her? Eller må jeg bare venne meg av med tanken like godt først som sist?

Nå er jeg ikke på kino mer enn toppen en gang i måneden, så det er ikke akkurat mitt største problem.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 00:28   #2
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Når jeg har vært på kino så har jeg tatt med meg en pose bacongull Må erstatte popcornet med noe ja... *avhengig*

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 09:19   #3
Zenia
Juniormedlem
 
Zenia sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 43
Innlegg: 42
Zenia har en fantastisk aura rundt segZenia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Hmmm ... hva med sukkerfri sjokolade? Eller sukkerfri vingummi? Ifa, Läckerol, Dent osv? Bare vær forsiktig med inntaket, ellers kan det hende du ender opp med en smertefull våkenatt ...

__________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det handler bare om å ta de riktige valgene
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sist redigert av Zenia : 03-05-08 kl 09:46.
Zenia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forvirret Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 11:16   #4
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Ville absolutt ikke anbefalt deg sukkerfritt godis uten å ha prøvd det før turen Det skal ikke mye sukkerfritt til før jeg er avhnegig av doen resten av dagen, hadde passet seg fint om man var på kino da

Bacongull var jo ikke så dumt.. Slike pastiller er jo også et godt tips. Kanskje du kan ta med deg noe "godt" hjemmefra? (tenkte ál a noe frukt/grønt for å skreie litt ut med).

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 11:35   #5
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Bacongull var kanskje ikke så dumt, nei! Det er det maaaange år siden jeg har spist, men når man er på ketolyse/lavkarbo, så er det vel "lov" :-D.

Jeg kom faktisk på noe selv nå: tørket kjøtt.
Jeg er fra Finnmark og synes at tørket reinkjøtt og spesielt tørket reinhjerte er kjempegodt. Men det har liksom ikke vært kinogodter.
Det blir vel ikke karbohydrater i kjøttet når det blir tørket, vel?

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 17:15   #6
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Bare pass på å ikke kjøp baconcrisp (eller hva det heter) som de selger på kinoen. Det er bare juks og bedrag, og inneholder massevis av karbohydrater!

Og karbohydrater kan vel ikke bare oppstå sånn? Tror du trygt kan spise tørka kjøtt, ja! Eneste er vel at det kanskje er litt salt?

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 17:47   #7
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Bare pass på å ikke kjøp baconcrisp

Ja huff de er skumle! Må holde seg unna dem ja...

Bacongull og flæskesvær er tingen ja

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 18:04   #8
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Jeg mener man kan få tørket kjøtt uten salt også. Uansett er det ikke mye man spiser av det og litt varer lenge. Det blir ikke som å sitte med et fenalår, akkurat, hi, hi.
Og en flaske med vann vil jeg nok ha med.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 18:20   #9
tulla
Medlem
 
tulla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 223
tulla har en fantastisk aura rundt segtulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Jeg mener man kan få tørket kjøtt uten salt også. Uansett er det ikke mye man spiser av det og litt varer lenge. Det blir ikke som å sitte med et fenalår, akkurat, hi, hi.
Og en flaske med vann vil jeg nok ha med.

Vet du hvor man kan få tak i tørket kjøtt? De hadde det på Ica Maxi her en stund, men nå har de sluttet å ta det inn

tulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 17:42   #10
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Nei, jeg vet ikke hvor man kan kjøpe det i Norge. Vi reiser over til Finnland, der pleier de å ha tørket reinkjøtt

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 21:50   #11
Paxen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 46
Paxen er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Opprinnelig lagt inn av tulla, her.

Vet du hvor man kan få tak i tørket kjøtt? De hadde det på Ica Maxi her en stund, men nå har de sluttet å ta det inn

Jeg har bestilt fra www.skiaker.com Veldig fornøyd. Koster litt penger, men det er godt.

__________________




Paxen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse ==> Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 23:36   #12
tulla
Medlem
 
tulla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 223
tulla har en fantastisk aura rundt segtulla har en fantastisk aura rundt seg
Thumbs up

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Opprinnelig lagt inn av Paxen, her.

Jeg har bestilt fra www.skiaker.com Veldig fornøyd. Koster litt penger, men det er godt.

Tusen takk!!

tulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 00:07   #13
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Disse er supergode! Og har 0 netto karber. Og de smaker som skikkelig deilig, sukkergodis.

Ellers er det jo mye mer både sukkerfritt og lavkarbo her: http://www.lavkarbopikene.no/

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 00:12   #14
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Opprinnelig lagt inn av Hedda:), her.

Disse er supergode! Og har 0 netto karber. Og de smaker som skikkelig deilig, sukkergodis.

Er jo ikke varedeklarasjon der? Hva inneholder disse da?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 00:21   #15
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Ta en titt nå, nå ligger næringsinnholdet ute.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 00:26   #16
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Jojo, men hva er de laget av? Hva slags søtstoff er brukt osv?? står bare at det er sukkeralkoholer....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 00:33   #17
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Sånn, nå er også ingrediensene lagt inn.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 10:29   #18
Oban
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 148
Oban er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Bacongull er godt og "lovlig". Men det bråker ganske mye når man spiser, så jeg vet ikke helt om det er så velegnet som kino-snacks.

__________________



Min journal
Oban er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 12:32   #19
AnetteS
Medlem
 
AnetteS sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Asker
Alder: 40
Innlegg: 266
AnetteS har en fantastisk aura rundt segAnetteS har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Jeg hadde ikke brydd meg om jeg bråket med bacongull på kino hvertfall Blandt popcorn- og baconsnackstygging, tyggis, godteri-knitre-poser og fjortisskål tror jeg det er nok av andre som ville bråka betydelig mere enn meg.

Men hvis noen føler seg ille til mote er det jo bare å spørre i kinokiosken om å få ett sånt pappbeger de bruker til popcorn å helle oppi der

__________________
-Anette-

*Journalen min*



AnetteS er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 10:26   #20
Båten
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 42
Innlegg: 20
Båten er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Opprinnelig lagt inn av Hedda:), her.

Disse er supergode! Og har 0 netto karber. Og de smaker som skikkelig deilig, sukkergodis.

Ellers er det jo mye mer både sukkerfritt og lavkarbo her: http://www.lavkarbopikene.no/

Er alt godteriet her lavkarbo? Trodde alt sånn sukkerfritt inneholdt masse karbohydrater jeg, sånn som sukkerfri pastiller blant annet...

Båten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 10:30   #21
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Opprinnelig lagt inn av Båten, her.

Er alt godteriet her lavkarbo? Trodde alt sånn sukkerfritt inneholdt masse karbohydrater jeg, sånn som sukkerfri pastiller blant annet...

Du trekker fra sukkeralkoholene, så sukkerfrie pastiller og lignende inneholder knapt noen karbohydrater når disse er trukket fra.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 10:31   #22
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Opprinnelig lagt inn av Oban, her.

Bacongull er godt og "lovlig". Men det bråker ganske mye når man spiser, så jeg vet ikke helt om det er så velegnet som kino-snacks.

Sikker? Ikke de man selger i kinokioskene vel? De er jo ikke laget av svin engang, det er bare mel (maismel?) med røkesmak og lignende.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 10:31   #23
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Opprinnelig lagt inn av Båten, her.

Trodde alt sånn sukkerfritt inneholdt masse karbohydrater jeg, sånn som sukkerfri pastiller blant annet...

Det er noe sukkerfritt vi kan spise, og noe ikke. Det er på næringsinnholdet vi må se. Om det er sukkeralkoholer i, så kan de trekkes fra. Derfor kan vi f.eks spise store Ifa (0,6 tellende karb i èn pose) men ikke Lakeröl f.els. Debron har ganske mye vi kan spise. Lakris, peppermint-pastiller osv. Bare les bak på pakningene.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 10:33   #24
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Sikker? Ikke de man selger i kinokioskene vel? De er jo ikke laget av svin engang, det er bare mel (maismel?) med røkesmak og lignende.

Du tenker på baconsnacks ja. Lett å forveksle de... stemmer at det kan vi ikke spise. Men baconsvor og bacongull er helt greit Disse:

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 10:36   #25
Båten
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 42
Innlegg: 20
Båten er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo kinogodter... Noen gode tips?

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Det er noe sukkerfritt vi kan spise, og noe ikke. Det er på næringsinnholdet vi må se. Om det er sukkeralkoholer i, så kan de trekkes fra. Derfor kan vi f.eks spise store Ifa (0,6 tellende karb i èn pose) men ikke Lakeröl f.els. Debron har ganske mye vi kan spise. Lakris, peppermint-pastiller osv. Bare les bak på pakningene.

Hva er Debron da? Som du sikkert skjønner jeg er ganske så fersk i dette...

Båten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har gått noe opp i vekt. Noen tips? terry Lavkarbo generelt 1 05-03-08 12:30
Ny her - noen tips og råd Milla81 Ketolysekuren 6 18-06-07 20:13
Noen tips om rødvin ? Nenne Spørsmål og svar 2 04-06-07 22:37
Please ... Har noen tips til en dags- eller ukes vedlikeholdsmeny (Atkins) fremtidoghåp Lavkarbo generelt 1 14-05-07 14:13
Trenger noen tips! Madonna Lavkarbo generelt 3 28-04-04 22:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no