Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Kalorier/lavkarbo

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-05-10, 22:25   #1
Ned30kg
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 27
Ned30kg er på en erverdig vei

Kalorier/lavkarbo

Hei!
Eg vil ned minst 30 kilo og helst mer og har no satt opp ein diett der eg skal leve på ca 50 gram karbohydrater for dagen, men har rekna ut at det blir ganske mange kalorier. Tror dere at eg vil gå ned da, dersom totalt antall kalorier er på 2000-2500 kalorier? Og av ogtil kanskje 3000 kalorier? Veier 103 kilo og er 1,74 høg, har PCOS og insulinresistens.

Ned30kg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 19:08   #2
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier/lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Ned30kg, her.

Hei!
Eg vil ned minst 30 kilo og helst mer og har no satt opp ein diett der eg skal leve på ca 50 gram karbohydrater for dagen, men har rekna ut at det blir ganske mange kalorier. Tror dere at eg vil gå ned da, dersom totalt antall kalorier er på 2000-2500 kalorier? Og av ogtil kanskje 3000 kalorier? Veier 103 kilo og er 1,74 høg, har PCOS og insulinresistens.

Tell karbene og glem kaloriene er filosofien Kom inn i skravletråden vår og da vel!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 19:11   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier/lavkarbo

at man skal glemme kaloriene er vel en sannhet med modifikasjoner? Men lurt å holde seg til karbetellinga i førsten og går du ned på det så er det ikke noe poeng i å forandre noe på`t.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kalorier? gulrotklara Spørsmål og svar 15 04-09-11 09:24
Mye kalorier (fett) vs lite kalorier Sommerglad Spørsmål og svar 12 22-02-10 14:07
Kalorier og ikke kalorier smilefjes Lavkarbo generelt 15 19-09-08 21:27
Kalorier og lavkarbo wollafruen Lavkarbo generelt 15 20-08-08 08:37
Tanker om kalorier på lavkarbo (ved ketose) mofe Lavkarbo generelt 29 11-02-06 11:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no