Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Problemer (legger på meg)

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-02-11, 23:55   #1
Josefine20
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 1
Josefine20 er på en erverdig vei

Problemer (legger på meg)

når jeg starta på lavkarbo veide jeg 148 og nå veier jeg 151. Altså jeg driver og legger på meg og jeg skjønner ikke hvorfor. For jeg tar en herballife shake om morgen og kveld og spiser middag med kjøtt og grønnsaker eller salat. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... None tips?

Josefine20 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Herballife Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 00:03   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: problemer

Opprinnelig lagt inn av Josefine20, her.

når jeg starta på lavkarbo veide jeg 148 og nå veier jeg 151. Altså jeg driver og legger på meg og jeg skjønner ikke hvorfor. For jeg tar en herballife shake om morgen og kveld og spiser middag med kjøtt og grønnsaker eller salat. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... None tips?

Når ble Herbalife lavkarbo?

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 00:56   #3
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: problemer

Herbalife er ikke lavkarbo, men det oppfordres til å bruke lavkarbomat som det MAN spiser utenom shakene. Herbalife er positive til lavkarbo, men det er få her på forumet som er positive til Herbalife. Jeg vet litt om dette da jeg i fortvilelse over å ikke gå ned fjernet noen kilo før en ferie på den måten. Var på kurs med Herbalife da. Men.... om du ikke har prøvd en lavkarbodiett for å gå ned, vil jeg absolutt anbefale deg ketolyse eller generell lavkarbo feks. De aller fleste går ned på det. Ren og deilig mat istedet for pulver. Lykke til !

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spise før man legger seg? EyeShock Spørsmål og svar 5 28-06-11 23:25
Redd jeg legger på meg ... Ja-kropp Spørsmål og svar 4 23-04-10 00:42
Slanke legger martine Trening 29 08-08-09 21:56
Hvorfor legger jeg på meg igjen? Sandy Lavkarbo generelt 10 24-10-08 14:13
Voksing av legger Carisma Livets lyse side 11 28-05-07 12:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no