Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ser at det er her jeg hører hjemme ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-08-07, 18:21   #1
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Ser at det er her jeg hører hjemme ...

Helt ny her så skjønte ikke helt hvor jeg skulle "være", har lagt inn spørsmål litt rundt omkring jeg... ja ja... Sitter nå og leser gjennom trådene her og det er mye nyttig informasjon. Først idag har jeg vel egentlig fått svar på hva jeg skal spise for å komme i ketose... venter i spenning på boken. Nå skal jeg ha 4 uker hvor jeg skal være superflink, skal selvfølgelig være flink etter det også, men hadde vært så deilig og fått en kick start. Har 20 kg totalt som skal av og med hjelp av disse sidene her og kuren så skal jeg klare det

Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 23:12   #2
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Ser at det er her jeg hører hjemme ...

Hei og velkommen!

Det er ikke meningen at du skal poste alt du skriver under forumet som tilhører din kostholdsfilosofi, det er det som står i innlegget som avgjør hvor det skal ligge. F eks er dette en introduksjon så vidt jeg skjønner - som da kan/skal postes under "introduksjoner". Bare sånn for å opplyse litt .

Du kan også gjerne lage en journal eller tråd der du samler flere av de tingene du gjerne vil si/spørre om, i stedet for å starte mange forskjellige tråder. Bare et generelt tips til dere som er nye i disse dager .


Sist redigert av Huldr : 21-08-07 kl 23:18.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no