Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Noe poeng i null karbohydrater??

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-11-10, 20:40   #1
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Noe poeng i null karbohydrater??

Jeg står for tiden bare stille eller går opp i vekt. Har fortsatt 10 kg jeg helst vil bli kvitt. Er det noe poeng i å kutte ned ytterligere på karbene? Jeg ligger rundt 15-20 gram pr. dag nå.
Jeg har i en periode spist litt mye nøtter, så det blir det første jeg skal kutte ut! Det samme med cola zero. Men lurer litt rundt tanken om å ta et par uker med så godt som 0 karber. Er det noe poeng, har noen prøvd? Erfaringer?

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 20:50   #2
snartslank?
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 174
snartslank? er på en erverdig vei

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Jeg tipper de som er "racere" på lavkarbo, vil be deg om å legge ut en ukesmeny, før de klarer si hva som vil lønne seg... Ofte kan det ligge "skjulte" karber og partystoppere der..
hvor høy er du f.eks? kan være kroppen sier stopp!

snartslank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 20:57   #3
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Jeg spiser ganske "riktig" tror jeg, da jeg ligger på max 20 gram karbo om dagen. Så det må i så fall være at jeg kutter ut grønnsaker og meieriprodukter et par uker for å se om det kan sette systemet i gang igjen. Eller om det ikke er noe poeng i å ligge så lavt i karbeinntaket....?
Min store last er nøtteposene fra Polly, "småsulten", i tillegg til at det er litt for lett å ty til en atkinsbar når jeg er sulten. Så de tingene skal bort! Jeg vil bare ha litt fart i systemet nå! Gjør jeg det best ved å kutte alle karber?

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 21:01   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Jeg ville heller økt grønnsaksandelen Og fått i meg varierte fettsyrer, fra både kjøtt, fisk, oljer, smør osv....

Men å kutte ut peanøtter (som har mye karber) og barer var det første jeg ville gjort

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 21:02   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Inneholder ikke de nøtteposene fra Polly mye annet spennende også? Tørket frukt f.eks?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 21:07   #6
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Inneholder ikke de nøtteposene fra Polly mye annet spennende også? Tørket frukt f.eks?

Jo, de gjør nok det... Og jeg er hekta, har gått en sånn pose om dagen i det siste....
Ok, men mer grønnsaker vil jo si mer karber... Men det anbefales likevel?

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 21:09   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Jo, de gjør nok det... Og jeg er hekta, har gått en sånn pose om dagen i det siste....
Ok, men mer grønnsaker vil jo si mer karber... Men det anbefales likevel?

Viss du har spist en slik nøttepose om dagen, så skal det en del grønnsaker til for å å komme opp i den karbekvota der

Ja, jeg mener at kroppen trenger grønnsaker, ikke bare på grunn av karbene, men kroppen trenger de vitaminer,mineraler og enzymer grønnsaker gir, for å fungere og forbrenne optimalt

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 21:10   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Da spiser du nok mer enn 15-20 karber pr dag. Den orange posen inneholder 25 gram karb og den blå 22.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 21:12   #9
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Viss du har spist en slik nøttepose om dagen, så skal det en del grønnsaker til for å å komme opp i den karbekvota der

Ja, jeg mener at kroppen trenger grønnsaker, ikke bare på grunn av karbene, men kroppen trenger de vitaminer,mineraler og enzymer grønnsaker gir, for å fungere og forbrenne optimalt

Ja, helt enig i det med nøtteposene, og fra i morgen skal de ikke kjøpes inn! Jeg lover, hehe....
Og grønnsaker må jeg selvfølgelig ha, lurte bare på å kutte de ut et par ukers tid.... Bare spise kjøtt, egg og fisk. Og en del fett så klart.

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 21:14   #10
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Ja, helt enig i det med nøtteposene, og fra i morgen skal de ikke kjøpes inn! Jeg lover, hehe....
Og grønnsaker må jeg selvfølgelig ha, lurte bare på å kutte de ut et par ukers tid.... Bare spise kjøtt, egg og fisk. Og en del fett så klart.

Du velger jo selv hva du vil gjøre, men bare det å kutte de nøttene og ev. barer, kan nok utgjøre mye. Uten andre endringer....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 21:19   #11
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Da spiser du nok mer enn 15-20 karber pr dag. Den orange posen inneholder 25 gram karb og den blå 22.

Ooops, der har denne jenta regna feil. Har bare lest på pakka, hvor det står pr. porsjon 30 g har 7 gr karber. Men så er det jo 70 g i posen!!! Har jeg ikke sett før nå når jeg sjekka. Takk for at du sparket meg i rompa og fikk opp øynene mine. Jeg får skjerpe egget!
Får prøve å kutte de tingene først da, og så se hvordan det går....... Før jeg går løs på grønnsakene og fløten

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 21:40   #12
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Viss du har spist en slik nøttepose om dagen, så skal det en del grønnsaker til for å å komme opp i den karbekvota der

Ja, jeg mener at kroppen trenger grønnsaker, ikke bare på grunn av karbene, men kroppen trenger de vitaminer,mineraler og enzymer grønnsaker gir, for å fungere og forbrenne optimalt

Hva slags enzymer får vi i grønnsaker som ikke kroppen vår kan lage selv?

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 21:41   #13
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Det er også vanskeligere å slanke seg de siste kiloene. Jeg ser at du har BMI 23 som mål, og er på BMI 26 nå. Det er so close til normalvekt.

Men BMI er nærmest tull, en veltrent kropp har muskelmasse som veier mer enn fett. Jeg lurer på om du spiser lite fett, at du satser på mest protein og derfor blir "fysen" på nøtter og Atkins-barer?

Jeg tror Rachel Nordtømme til venstre) har en høy BMI pga musklene, men ingen vil slanke henne, vel?

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 21:49   #14
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.

Hva slags enzymer får vi i grønnsaker som ikke kroppen vår kan lage selv?

Det vet nok du bedre enn meg

Men jeg har vel ikke snakket noe om at kroppen ikke kan lage det selv?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 21:51   #15
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

[quote=mam;963027]Det er også vanskeligere å slanke seg de siste kiloene. Jeg ser at du har BMI 23 som mål, og er på BMI 26 nå. Det er so close til normalvekt.

Men BMI er nærmest tull, en veltrent kropp har muskelmasse som veier mer enn fett. Jeg lurer på om du spiser lite fett, at du satser på mest protein og derfor blir "fysen" på nøtter og Atkins-barer?

Kanskje spiser jeg for lite fett, det vet jeg ikke helt... En normal dag kan se slik ut:

Frokost: Eggerøre av 2 egg, fløte, skinke og ost ELLER 2 egg og 2 baconskiver
Lunsj: Samme som frokost
Middag: Kyllingfilet, blomkålris, asparges. Stekt i smør.
Kvelds: Evt litt ost hvis jeg er sulten. Og heretter blir det ingen nøtter.
I tillegg til dette tar jeg 4 skjeer UdoŽs choice. Hm... Kanskje er det litt lite fett?

Kan jo også nevne at jeg trener 3 ganger i uka, og at noe av vektoppgangen skyldes det. Men ikke alt! Jeg er 165 og veier nå 73 kg. Vil så gjerne ned til 65 der jeg var rundt påsketider...... BMI tenker jeg ikke på i det hele tatt. Det viktigste er at buksene skal passe bra igjen Krysser fingre for at nøttestopp m.m gir resultater!

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 21:53   #16
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Jeg hadde kutta ut mye, før jeg hadde kutta ut ALLE karbohydratene. Hvorfor? Fordi at jeg ikke helt ser hvorfor man skal begrense kosten til den graden mye hvis ikke det er noen spesiell grunn til det. Fordi: ensidighet = roten til alt ond, når det gjelder å holde seg til et opplegg og spesielt et nytt opplegg.. Grønnsaker er spennende og fint, og med mindre du spiser mye innmat så får du ikke i deg tilstrekkelig med vitaminer BARE ved å spise kjøtt. Får sikkert ikke i deg det om du spiser grønnsaker heller, men hjelper litt da

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 22:00   #17
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg hadde kutta ut mye, før jeg hadde kutta ut ALLE karbohydratene. Hvorfor? Fordi at jeg ikke helt ser hvorfor man skal begrense kosten til den graden mye hvis ikke det er noen spesiell grunn til det. Fordi: ensidighet = roten til alt ond, når det gjelder å holde seg til et opplegg og spesielt et nytt opplegg.. Grønnsaker er spennende og fint, og med mindre du spiser mye innmat så får du ikke i deg tilstrekkelig med vitaminer BARE ved å spise kjøtt. Får sikkert ikke i deg det om du spiser grønnsaker heller, men hjelper litt da

Ok, ser poengene. Vet bare at noen av disse harbarkede lchf-menneskene kutter ut så godt som alle karber hvis de havner på platåer og opplever vektstagnasjon. Så da tenkte jeg at det kunne være noe å prøve. Det er ikke noe jeg ville gjort over lang tid, kun for å få reduksjonen i gang igjen. Men over lang tid er grønnsaker et "must" i min hverdag ja

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 22:04   #18
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Ok, ser poengene. Vet bare at noen av disse harbarkede lchf-menneskene kutter ut så godt som alle karber hvis de havner på platåer og opplever vektstagnasjon. Så da tenkte jeg at det kunne være noe å prøve. Det er ikke noe jeg ville gjort over lang tid, kun for å få reduksjonen i gang igjen. Men over lang tid er grønnsaker et "must" i min hverdag ja

Jeg trenger også grønnsaker. Jeg har prøvd å levd uten, kun fett og proteiner... Og jeg hadde det ikke godt, og trivdes overhodet ikke med det....

Husk at man skal trives med det man gjør også da

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 22:05   #19
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Ok, ser poengene. Vet bare at noen av disse harbarkede lchf-menneskene kutter ut så godt som alle karber hvis de havner på platåer og opplever vektstagnasjon. Så da tenkte jeg at det kunne være noe å prøve. Det er ikke noe jeg ville gjort over lang tid, kun for å få reduksjonen i gang igjen. Men over lang tid er grønnsaker et "must" i min hverdag ja

Ja, det er endel som kutter ut Men det er som du sier, som oftest, "hardbarkede" ketose-folka. Er jo helt klart mange som trives godt med det, men du har jo endel å kutte, før du trenger å ta det steget. Med mindre du har skikkelig lyst da

Jeg responderer veldig dårlig på minst mulig karbohydrater. Er endel som liker å påstå at jo mindre karbohydrater jo bedre er det ("selvfølgelig"), men de type 3-4 karbene man får i seg pr måltid.. De har liksom, som regel, ikke noe å si.

Veldig individuelt er det nok.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 22:06   #20
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jeg trenger også grønnsaker. Jeg har prøvd å levd uten, kun fett og proteiner... Og jeg hadde det ikke godt, og trivdes overhodet ikke med det....

Husk at man skal trives med det man gjør også da

Viktig poeng det. Er jo ikke verre enn at jeg tester det ut og ser om det er min greie. Takk for innspill

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 00:25   #21
RaoulDuke
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 30
RaoulDuke er på en erverdig vei

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Vel.. har opplevd selv at å gå veldig lavt på kh virker hemmende på både søtsug og generell apetitt, så hvis du har problemer med å kutte ut snacks kunne det nok hjelpe å gjøre det en uke eller to.

Men ville ikke gjort det over tid, blir altfor ensidig kosthold...

RaoulDuke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 07:26   #22
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Hei agurken

Jeg har erfaring med 0 karbo, har levd slik siden august. I utgangspunktet er det ikke noe jeg vil anbefale hvis det er andre åpenbare grunner til vektstagnasjon slik som nøtteposen din. Jeg ville nok kuttet ut denne først.

For de som har levd en stund i ketose, og allikevel ikke går ned, tenker jeg at 0 karbo kan være verdt å prøve. For meg løsnet det et platå som hadde vart i 6 måneder. Så skal det sies at jeg også har nedjustert mengden protein og oppjustert mengden fett samtidig. Sikkert en kombinasjon av disse faktorene som har fungert for meg.

Mitt tips til deg blir å først kutte ut nøttene, og evt litt meieriprodukter. Virker ikke dette, kan du jo vurdere 0 karbo for en periode.

Når det gjelder variasjon, tenker jeg at det handler mye om kreativitet. Tok litt tid før jeg ble kreativ og så muligheter med 0 karbo. De fleste av oss har jo noen vaner uansett hvilken filosofi vi følger. Så mine frokoster og lunsjer blir som oftest samme sak. Det er til middag jeg prøver å variere. Jeg er også veldig glad i grønnsaker i utgangspunktet. Så når jeg er i mål vektmessig skal grønnsakene sakte men sikkert tilbake i kosten. Noen sverger til 0 karbo som permanent kosthold, det gjør nok ikke jeg.

Lykke til

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 10:09   #23
Vegard L
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 407
Vegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt likt

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.

Hva slags enzymer får vi i grønnsaker som ikke kroppen vår kan lage selv?

Ikke enzymer, men de fleste vitaminer har en rolle som kofaktorer, og uten disse er det mange enzymer bl.a. i metabolismen som ikke fungerer. De fleste vitaminer kan kroppen ikke lage selv.
eksempler:
C-vitaminer, som vi får svært lite av gjennom animalske kilder.

Vegard L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, uprossesert mat... Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 11:44   #24
EmilyB
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 266
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Jeg har det akkurat på samme måte som deg, agurken.

De siste kiloene er skikkelig vanskelig å få av. Jeg har kuttet melkeprodukter og spiser tilnærmet 0 karber nå ( gjort det et par dager). Vekten er forløpig rolig, men jeg har minket mye rundt magen. Jeg tror man bare får være tålmodig.

Eventuelt kan du bedrive noe kondisjonstrening. Det hjelper for noen.

Husker du på å drikke nok vann?

__________________


EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:08   #25
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Det vet nok du bedre enn meg

Men jeg har vel ikke snakket noe om at kroppen ikke kan lage det selv?

Nope Jeg spurte fordi jeg håpet å lære noe

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
NULL karbohydrater i kosten herregud Spørsmål og svar 52 03-01-11 08:48
Null karbohydrater i løk Charlott Lavkarbo generelt 30 25-05-10 10:47
Når det står 0 netto karbo betyr det da at det er null karbohydrater i det? Nitja Ketolysekuren 7 12-01-09 18:45
Poeng og sånn? smilefjes Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 3 23-05-08 12:55
Poeng vs. kraft mofe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 6 02-12-04 19:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no