Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

nye atkinsprodukter til norge.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-07-05, 12:40   #1
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

nye atkinsprodukter til norge.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=282088

Opprinnelig lagt inn av vg.no

Nylig signerte Celina Midelfart på vegne av distributøren Midelfart en betydelig utvidet avtale med Atkins.... For Midelfart og Lindberg betyr dette fete forretninger, mens forbrukerne skal bli lokket til å kjøpe mer brød, kaker, ferdigmat, iskrem, frossenmat, juice, chips og frokostblandinger fra de to

Betyr dette at vi kansje snart får atkins tortilla til Norge?

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-07-05, 12:58   #2
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Det skal i alle fall bli spennende å se hva det er slags produkter det er snakk om. Jeg venter på Splenda, jeg... noen som vet noe om det?

Uansett utgjør jo ikke disse produktene noen stor del av det vi spiser. Muligens mer på Lindbergh enn på Atkins, i alle fall så lenge det er så få Atkins-produkter på markedet. Men for det meste spiser vi jo helt vanlig mat!

Jeg vet for eksempel ikke når jeg sist spiste en Atkins-bar... I januar, tror jeg...

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-07-05, 13:00   #3
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Atkins barene er jo så gode.. i går smakte jeg en kjekssjokolade med karamell inni.. KJEMPEGOD og så bare 13 kr

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-07-05, 13:05   #4
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

13 kroner? Hvor?

  Svar med sitat
Gammel 13-07-05, 13:25   #5
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

det var bare en sjokolade da.. ikke noe bar.. men det var på obs kiosken. kostet 13, 50 når jeg tenker etter.. synest den var bedre en melkesjokoladen til atkins..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-07-05, 14:45   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

JIPPIII endelig!!! Håper tortillasene kommer! Og iskrem... Og kaker.. Og og og..

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 13-07-05, 16:55   #7
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Hvis tortillaene kommer - vil hele min verdn bli forandret!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 13-07-05, 20:58   #8
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

du er ikke den eneste mofe! sikkert noen andre produkter som er brukenes og

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-07-05, 18:51   #9
BenteB
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Alder: 49
Innlegg: 4
BenteB er på en erverdig vei

Tortillas og is!!!!!!!! Vi var forresten og hamstret Atkinssjokolade nå i ettermiddag. Handla så jeg ble flau. Burde sikkert ikke spise noe av det annet enn en gang i blant, men jeg er sjokoholiker deluxe.

__________________


BenteB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Redusert karbo Svar med sitat
Gammel 15-07-05, 00:41   #10
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Helene

Atkins barene er jo så gode.. i går smakte jeg en kjekssjokolade med karamell inni.. KJEMPEGOD og så bare 13 kr

Ja, den er ganske ok. Jeg tenkte mer på Advantage-barene, de blir litt voldsomme for meg, men det KAN komme av at sist jeg hadde spist en sånn en, fikk jeg spysjuke samme kveld... Da tar det gjerne en stund før jeg blir fortrolig med det siste jeg spiste. Husker en gang vi hadde hatt grillparty, og jeg hadde spist spyd med bl a paprika på... Klarte ikke tanken på annet enn rå paprika i månedsvis...

Helene, har du smakt den med mint? Ikke ille den heller, om man liker mint, da.

Ellers blir det mest 87%-sjokolade på meg.

På Mix eller Rema kjøper jeg av og til en sjokolade som heter Choc Wafer, av et merke som heter de Bron. Minner om Kvikk Lunsj. Men det er kjeks i den, så det er nok litt flere karber enn Atkins sine. Så spiser jeg heller ikke så mye om gangen, det blir litt søtt.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-07-05, 10:33   #11
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Jeg likte ikke de Atkinsproduktene jeg smakte på i USA. For søte, og flere av dem ga meg typisk "dette er for mye karber" hjerteklapp, på tross av forsikringene om at de bare hadde så og så mange nettokarber. Greit nok hvis alternativet er en hamburger fra togkiosken, absolutt ikke noe å kose meg med hvis jeg skal ha noe godt til en avveksling.

Det kan selvsagt hende at 1) jeg er sær (nesten helt sikkert), 2) jeg har smakt på feil ting (også godt mulig, husker ikke helt hva vi plukket med oss).

Muskat

PS: Jeg har smakt iskremen, og den er god men jeg gikk opp i vekt av den.

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 15-07-05, 10:36   #12
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg kjøpte masse Advantagebarer fra USA og angrer som en hund. Liker dem ikke rett og slett. Så nå har jeg en haug med sjokolade jeg ikke skal spise. Selge dem, kanskje? Nachochips også.

  Svar med sitat
Gammel 15-07-05, 10:38   #13
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Jeg kjøpte masse Advantagebarer fra USA og angrer som en hund. Liker dem ikke rett og slett. Så nå har jeg en haug med sjokolade jeg ikke skal spise. Selge dem, kanskje? Nachochips også.

Hvor mye skal du ha? Sende meg en PM?

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 15-07-05, 11:37   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Åh HP var før meg, men jeg er jo buddyen din... HEHEHE neida. Men jeg vil gjerne kjøpe dem jeg og!!! Dele?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 15-07-05, 12:59   #15
Lennor
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Østlandet
Alder: 47
Innlegg: 157
Lennor er et fyrlysLennor er et fyrlysLennor er et fyrlysLennor er et fyrlysLennor er et fyrlys

Jamen.... kan vi spise disse, da??? er det ikke så mye karber i dem??


skal til USA i august...... hadde jo vært kult hvis det var noe sånt vi kunne spise... og kanskje jeg kan ta med noen hjem..... ååååååååå*!!!!!!!

__________________













I dag er første dagen i resten av mitt liv
Så deilig at jeg får oppleve den



Lennor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur Svar med sitat
Gammel 15-07-05, 14:26   #16
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lennor

Jamen.... kan vi spise disse, da??? er det ikke så mye karber i dem??


skal til USA i august...... hadde jo vært kult hvis det var noe sånt vi kunne spise... og kanskje jeg kan ta med noen hjem..... ååååååååå*!!!!!!!

Åh herregud skal du til USA din heldiggris??!! Det finnes vel ikke ett land som har bedre utvalg i Atkins-produkter enn USA! De har jo feks drøssevis av Advantage-bars (mokka og kokos er nydelige!), chips, nachochips, tortillaskjell, tortillalefser, syltetøy, sjokolaaaader, kjeks, ferdige middagsretter (tørkede i poser), paier, pizzaer, iskrem, bakemixer, kakemixer, jeg gud vet hva mer.

Her kan du sjekke alt du får kjøpt i USA:

http://buyatkins.com/

Hmm de har visst redusert siden betraktelig. De hadde en million flere ting før??

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 15-07-05, 14:48   #17
Lennor
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Østlandet
Alder: 47
Innlegg: 157
Lennor er et fyrlysLennor er et fyrlysLennor er et fyrlysLennor er et fyrlysLennor er et fyrlys

skal shoppe kjempemasse :-)


__________________













I dag er første dagen i resten av mitt liv
Så deilig at jeg får oppleve den



Lennor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no