Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-12-11, 14:11   #701
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av index, her.

190cm. Er det veldig høyt?

hehe, det var det jeg tippet... Da er ikke 100 kg så mye da... Værre for meg som er 178... God jul videre btw!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 14:11   #702
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Og mann.

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Det også ja...

Veldig høy om du hadde vært en dame, men perfekt høy om du er en mann

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 14:18   #703
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

men perfekt høy om du er en mann

Godt å høre!

Som en kamerat av meg fikk beskjed om hos legen: Alt er helt i orden, eneste feil er at du burde vært en halvmeter høyere....

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 14:27   #704
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Godt å høre!

Som en kamerat av meg fikk beskjed om hos legen: Alt er helt i orden, eneste feil er at du burde vært en halvmeter høyere....

lol

Leger kan være brutale!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 13:32   #705
sisl
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 2
sisl er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Heisann.
Er av de som absolutt trenger komme meg under 100. Vekten er på 104, onsker meg ned 30kg i alle fall. drømmen det. Men i alle dager, hvordan skal man bare komme i gang........ Har det som trengs av oppskrifter og planer, men mangler bare sparket bak.... Noen som kan gi meg det?? Da hadde jeg vært super glad om jeg klarte i alle fall noen av dem før sommeren...
Ønsker meg selv og andre lykke til

sisl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egene kanskje? Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 13:38   #706
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av sisl, her.

Heisann.
Er av de som absolutt trenger komme meg under 100. Vekten er på 104, onsker meg ned 30kg i alle fall. drømmen det. Men i alle dager, hvordan skal man bare komme i gang........ Har det som trengs av oppskrifter og planer, men mangler bare sparket bak.... Noen som kan gi meg det?? Da hadde jeg vært super glad om jeg klarte i alle fall noen av dem før sommeren...
Ønsker meg selv og andre lykke til

Spark, spark, spark, spark (au, au) Lykke til med oppstart.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 13:51   #707
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

stort spark sisl Bare gled deg til du går på butikken og alle du møter sier Oh My God.... eller WOW, eller som eks svigermor sa til ungene, "hvor er mamma henne da?" da jeg sto rett ved siden av henne

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 19:05   #708
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av mrs kishty, her.

stort spark sisl Bare gled deg til du går på butikken og alle du møter sier Oh My God.... eller WOW, eller som eks svigermor sa til ungene, "hvor er mamma henne da?" da jeg sto rett ved siden av henne

Hehe ja, enig med deg!! Jeg har nå gått ned 18 kg, og får allerede høre at jeg ser ut som en strek eller en flis og at jeg har blitt tynn! Herlige ord, selv om jeg vet de overdriver, har fortsatt mye å ta av!

Her kommer et STOOOOOORT spark i rævva fra meg også

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 21:15   #709
Ellep
Medlem
 
Ellep sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oppland
Innlegg: 101
Ellep er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Nærmer meg sakte og sikkert.
Begynte på 134 og er nå 109,5 etter 24 uker.

__________________


Ellep er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 21:20   #710
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Ellep, her.

Nærmer meg sakte og sikkert.
Begynte på 134 og er nå 109,5 etter 24 uker.

Hei, jeg hører ikke hjemme i denne tråden, men jeg sniker meg litt rundt Må graulere deg med flott nedgang!!lister meg stille ut

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 21:38   #711
siljesfremgang
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Austrheim
Innlegg: 327
siljesfremgang har en fantastisk aura rundt segsiljesfremgang har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Er ennå en lang vei til jeg kan melde meg ut, men jobber meg mot det..

__________________




siljesfremgang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 10:16   #712
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Hei, jeg hører ikke hjemme i denne tråden, men jeg sniker meg litt rundt Må graulere deg med flott nedgang!!lister meg stille ut

hehe... Artig å snike litt

Jeg hører heller ikke til her lengre , så jeg får meg ut jeg også, men vil bare si til dere andre: Stå på!! Det går bare en vei, og det er nedover! Og i denne sammenhengen er det en positiv ting

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 10:20   #713
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Ja, stå på alle sammen. Jeg har vært her. Lenge. det var hyggelig, forsåvidt, - men gud så deilig i nitti-klubben også. Kaaaanskje jeg kan melde meg ut derfra også. Snart. Kanskje. Muligens. Til påske.

Time will show.

Vi venter på dere med champagne og jordbær på utsiden.

Kom, kom !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 17:03   #714
Malice
Medlem
 
Malice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oppland
Alder: 55
Innlegg: 211
Malice er ny på veien

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Har som mål å avslutte medlemskapet i denne klubben i løpet av dette året...skal bli godt å downsize littegran

__________________


Malice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: er inne i en livsstilsendring, liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 17:09   #715
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Malice, her.

Har som mål å avslutte medlemskapet i denne klubben i løpet av dette året...skal bli godt å downsize littegran

Høres ut som en god plan

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 21:13   #716
Ellep
Medlem
 
Ellep sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oppland
Innlegg: 101
Ellep er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Hei alle
Løfter denne fram igjen.
Selv om det nesten har stoppet opp, kan jeg se 99 i det fjerne,
Kun 9 kilo igjen

__________________


Ellep er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 13:05   #717
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Hallo! Jeg skal også melde meg ut av denne klubben, meeeeeeeen. Jeg blir altforaltforaltfor opptatt av tallene på vekta. Så nå har jeg bestemt meg for å bruke klesplagg og målebånd i stedet. Kan jeg få være med her likevel? *se på med store våte øyne* Vær så snill?

Jeg har tidligere gått ned 30 kg med lavkarbo (oooog sykdom... så vet ikke hva som satte i gang hva), men det meste er tilbake nå.... Forskjellen jeg gjør fra sist er at jeg forsøker å begrense karboinntaket mest mulig, men jeg orker ikke anstrenge meg for å spise ketogent, da jeg har fått et veldig dårlig forhold til ketogen kost. I tillegg er jeg begynt å trene!! Det gjrode jeg så absolutt ikke sist gang.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 09:06   #718
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Målet er i sikte Jeg har ikke veid meg siden forrige lørdag, og da veide jeg 101,5 - så det er mulig jeg er enda nærmere målet nå. Startet på 112 før jul. Målet mitt var å se 99-tallet til påske, og det ser det da ut til at jeg skal klare med god margin

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 09:09   #719
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hallo! Jeg skal også melde meg ut av denne klubben, meeeeeeeen. Jeg blir altforaltforaltfor opptatt av tallene på vekta. Så nå har jeg bestemt meg for å bruke klesplagg og målebånd i stedet. Kan jeg få være med her likevel? *se på med store våte øyne* Vær så snill?


Selvsagt Klesplagg og målebånd er jo egentlig mye bedre parametre enn vekta, iallfall sier kombinasjonen av disse mye mer enn bare vekt alene. Selv veier jeg meg ikke så ofte, jeg syns det er kjekkere å se at jeg passer gamle bukser igjen enn å se på vekta. Lykke til!

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 16:51   #720
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Tusen takk! Jeg hra vært D***FLINK med treninga hittil! Fire ganger i forrige uke og en gang denne! Jeg måtte snikmåle, selv om "offisiell måling" ikke er før i neste uke en gang. To cm inn!! Nå kan jo dette gå både ut og inn til den "offisielle målinga", men motiverende likevel! Nå tror jeg at jeg må få gubben til å gjemme det målebåndet så jeg ikke snikmåler flere ganger

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 20:20   #721
Miominmarte00
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12
Miominmarte00 er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Så utrolig flinke dere alle er! Lykke til

__________________
Min blogg
Miominmarte00 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 14:07   #722
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Wiiiiiiiii...!! Tickeren min er herved oppdatert og jeg er på den tosifrede siden!!

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 15:57   #723
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av timich, her.

Wiiiiiiiii...!! Tickeren min er herved oppdatert og jeg er på den tosifrede siden!!

Gratulerer så masse!! Godt jobba

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 16:12   #724
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

*åpner champagne for timich og husker følelsen*

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 14:53   #725
Brokkoli
Medlem
 
Brokkoli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 495
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Dere er kjempeflinke, folkens! :-D

__________________
Fra feit til heit!



Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 31-05-09 12:26
Hvordan melde seg ut? valleygirl Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 02-04-09 13:18
Den skal tidlig krøkes som god kvinne skal bli Albertine Livets lyse side 0 31-10-05 08:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no