Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Magic bullet coffee

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-11-12, 12:13   #76
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Magic bullet coffee

Opprinnelig lagt inn av camy, her.

Jeg har en termokopp fra Brûgo, og jeg elsker den Den har tre innstillinger i lokket - lukket, drikk eller "tipp og avkjøl" Genialt!
Den er helt tett i lukket posisjon (ja, den kan settes opp-ned i veska), i drikkeposisjon fungerer den som en vanlig kopp, og tipp og avkjøl gjør at man ikke brenner seg. Man tipper litt på koppen så den varme drikken legger seg i et spor i lokket og avkjøles litt før man drikker den.

Hørtes ut som koppen for meg altså...
For da kunne jeg jo ha den i sekken fram til jeg kom til jobb.. Å drikkes der..

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 10:34   #77
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Magic bullet coffee

Nå har jeg endelig, etter 11 år på lavkarbo, testet denne, som jo nå i følge endel er essensielt for å leve LCHF... Utrolig hvordan jeg har overlevd de elleve årene med andre ord!
Vel, uansett. Smaken var mye bedre enn forventet, konsistensen også. Men jeg kunne godt brukt litt av den sukkerfria hasselnøttsirupen oppi, selv om kanel hjalp noe.
Og den krever espresso! Jeg brukte vanlig kaffe, og det blir for tamt. Men nå drikker jeg vanligvis aldri vanlig kaffe med noe oppi da, den skal være ravnsvart og sterk slik jeg har drukket den de siste 26 årene. Så neste gang kjører jeg nok en americano. Enklere på morgenen også når det er bare en kopp som skal lages.
Men, det er definitivt noe galt med meg Den holdt meg mett i omtrent et kvarter, nå holder jeg på å implodere av sult (og jeg som nesten aldri er sulten ). Og jeg spiste til og med en halv agurk ved siden av!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 10:29   #78
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Magic bullet coffee

I dag ble det americano-varianten med hasselnøtt-sirup, og det var jammen skikkelig godt! Fortsatt ganske sulten, men...
men jeg merket at jeg ikke var fysen i det hele tatt på kvelden i går

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-19, 17:47   #79
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Magic bullet coffee

Med såpass mye fett i såpass lite kaffe...... renner ikke dette rett gjennom? Er så rett for å få akutt diare når alene på jobb liksom ��

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-03-19, 14:29   #80
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Magic bullet coffee

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Med såpass mye fett i såpass lite kaffe...... renner ikke dette rett gjennom? Er så rett for å få akutt diare når alene på jobb liksom ��

Du kan få løs mage av mye kokosolje om du ikke er vandt med så mye på en gang. Ta heller litt mindre fett i starten.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 11-07-19, 18:11   #81
Mate
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 149
Mate er ny på veien

Sv: Magic bullet coffee

Jeg reagerer litt på bullet coffee, men syns i grunn det er greit til å løse opp i "steinmagen" jeg får innimellom på lavkarbo. Dessuten er den også kjempegod som iskaffe; syns faktisk den er best kald. (Bruker litt sukrin gold oppi også, må ha litt sødme)

(Ser dette er litt nekro-tråd, men bullet coffee er jo alltid aktuelt!)

__________________



Sist redigert av Mate : 11-07-19 kl 18:24.
Mate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-07-19, 00:18   #82
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Magic bullet coffee

Takk for tipset om ice-bullet coffee! Må testes ut i sommer.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
magic bullet coffee, mbc


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Coffee slender..... elian Lavkarbo generelt 22 20-06-10 10:46
Black Magic sjokoladekake Aggatuss Kake/dessert og snacks 4 20-04-10 19:40
Black magic sjokoladekake ThereseA Kake/dessert og snacks 17 17-08-09 06:53
Coffee Slender Nike Generell ernæringsdebatt 19 12-07-08 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no