Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter

Aubergine spørsmål

Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag?
Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-08-08, 18:41   #1
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt
Smile

Aubergine spørsmål

Synd ikke Gerd er her nå for hun er jo Master Of The Aubergines!!!

Jeg skal lage fylte, gratinerte aburginer i kveld, med karbonade ala tacofyll, grønnsaker og ost.
Så skal man koke eller bake auberginen for å få innholdet myk - så langt vet jeg.
Men hvordan blir auberginen etterpå?? Blir den slapp og dvask, eller blir den sprø og fast i "fisken"???

Jeg gleder meg til middag i dag for dette tror jeg blir digg

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 18:51   #2
NÅ!
Medlem
 
NÅ! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 195
NÅ! er på en erverdig vei

Sv: Aubergine spørsmål

jeg, en fersking , henger meg på her! har aubergine lite karbo i seg altså?? jeg elsker aubergine!!
Pleier å steke de på panna (skåret i skiver) og da blir de helt myke i alle fall...

__________________
Mine mål for 2014:
Helse Glede Trivsel


Starvekt: en eller annen plass over 90 kg - våger ikke prøve vekta!
NÅ! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre helse med fokus på færre raske karbohydrater! Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 19:24   #3
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Aubergine spørsmål

Opprinnelig lagt inn av NÅ!, her.

jeg, en fersking , henger meg på her! har aubergine lite karbo i seg altså?? jeg elsker aubergine!!
Pleier å steke de på panna (skåret i skiver) og da blir de helt myke i alle fall...

kun 2,6 karber pr 100 gram, så det er ikke så verst...
Tror jeg går for baking, så jeg kan heller rapportere selv

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 22:27   #4
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Aubergine spørsmål

Fysj og fysj.... dette likte jeg ikke i vertfall....
Ikke noe godt med det skallet på auberginen

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 03:44   #5
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Aubergine spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Fysj og fysj.... dette likte jeg ikke i vertfall....
Ikke noe godt med det skallet på auberginen

Kanskje bruke paprika neste gang? Det pleier å smake nam med fyll i Flere karber enn i aubergine, da, men de veier jo ikke så veldig mye.

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 11:16   #6
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Aubergine spørsmål

Ja vi tenkte vi heller skulle prøve det neste gang

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 15:46   #7
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Aubergine spørsmål

Men ... du skal ikke spise skallet på auberginen når du baker den da ... Bare innmaten!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 18:08   #8
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Aubergine spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Men ... du skal ikke spise skallet på auberginen når du baker den da ... Bare innmaten!

der ser du.... Skjønte at det var noe for det var trått og seigt så spiste bare innmaten
Men det smakte ikke noe godt heller

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Aubergine-dip Photobscura Annen mat 14 31-07-08 01:03
Aubergine Petronella Spørsmål og svar 2 26-03-08 18:19
Aubergine manesh Lavkarbo generelt 10 15-03-08 00:26
Aubergine og squash Tittentei Oppskrifter 3 07-09-07 12:30
aubergine May Lavkarbo generelt 6 06-06-05 15:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no