Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter

Oppskrifter uten sukker, melk og gluten

Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag?
Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-09-09, 17:07   #1
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Oppskrifter uten sukker, melk og gluten

Jeg ønsker meg en tråd der vi samler alle oppskriftene vi har som hverken har sukker, melk eller gluten i seg. Jeg håper vi kan klare å samle en god ressurstråd for dem som trenger å leve uten alle disse tre på en gang. Jeg synes det er mye enten-eller der ute. Det er mye bra oppskrifter på hver av temaene alene, men ikke så mye sammensatt, da må man lete og eksperimentere osv.

Så jeg blir glad om alle som vet om en slik oppskrift kan lenke eller legge inn i denne tråden. (Alt er interessant. Middag, lunsj, frokost, kvelds, kaker, godterier osv.)

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 16:33   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Oppskrifter uten sukker, melk og gluten

Jeg gikk over og samlet det jeg fant når jeg søkte på meg selv, men jeg håper flere vil poste om dere husker på at noen av oppskriftene deres er gluten og melkefrie (i tillegg til sukkerfrie). Mye godteri her, men det jeg for min del nå trenger mest er vel egentlig ordentlig mat.

Brød

Kokoksboller

Hjemmelaget protein-bar


Påske-/julegodteri

Peanøtt-cookies

Kalkunkjøttkaker

Sjokolademousse

Torsk med mandelstuing/saus

Kalkun med stekt ris og grønnsaker


Atkins carrot and nut-muffins

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...


Sist redigert av Summer : 08-10-09 kl 19:20.
Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 09:49   #3
bondetuppa
Medlem
 
bondetuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Haugalandet
Alder: 48
Innlegg: 226
bondetuppa er ny på veien

Sv: Oppskrifter uten sukker, melk og gluten

http://forum.lavkarbo.no/showthread....279#post791279

__________________
Sterkest er den person som heller vinner over seg selv enn andre (lao-tze)
bondetuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - uten gluten og melkeproteiner. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Diett uten melk Marianne Andre dietter 14 27-04-11 23:17
Finnes det noe uten sukker?! Amalie22 Lavkarbo generelt 9 04-07-07 22:14
Julesnacks-med lite karbo-og gjerne uten melk? vips Oppskrifter 9 10-12-06 21:04
Sjokolademousse uten melk Summer Kake/dessert og snacks 24 20-03-06 18:27
En uke uten sukker smosje Generell ernæringsdebatt 15 11-02-05 17:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no