Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Jeg har blitt en løper!

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-10-11, 10:30   #1
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel
Talking

Jeg har blitt en løper!

Må bare fortelle det til "hele verden"!

Nå løper jeg hele den runden jeg begynte å gå for noen måneder siden og det er utrolig deilig!

Nettopp kommet hjem fra formiddagsøkten og er superstolt og faktisk litt overrasket, for i dag løp jeg hele runden og jeg er ikke fullstendig utslitt her jeg nå sitter!

For 11 måneder siden fikk jeg diagnosen fibromyalgi etter å ha vært syk i 10 måneder. Fra februar og til nå har jeg bedrevet intens rehabilitering med meg selv som leder i prosjektet; "bli friskest mulig", hvor det å produsere eget smertestillende og antidepressiva står sterkt i fokus. Les; aktivitet. Det er nettopp det å være tilstrekkelig fysisk aktiv som hjelper til med å produsere de nødvendige hormonene og nå har jeg blitt avhengig. . Jeg tror nok at lavkarbokostholdet også har vært til god hjelp.

Jeg har i hele perioden tviholdt på tanken om at jeg skal komme meg tilbake til jobb og jeg er selvsagt fremdeles sikker på det. Foreløpig har legen sagt nei, men også følgende; du kommer i mål.

Målet ser jeg der fremme og jeg løper dit!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 11:06   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Jeg har blitt en løper!

Så herlig! Bare unngå å løpe på asfalt - det ødela hoftene mine såpass at jeg ikke har tort å prøve meg på løping på lenge. Var helt hekta jeg også en god stund og så lenge jeg holdt meg på grusveier og stier så gikk det helt fint, men så begynte jeg å løpe på asfalt... Nå er løpesesongen straks over her uansett (om man ikke løper på snø og det gidder jeg ikke *hehe*), men jeg håper jeg får startet opp til våren igjen. Enn så lenge får jeg bli flinkere til å ta i bruk trimsykkelen igjen.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 11:12   #3
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Jeg har blitt en løper!

Man kan jo fint løpe på tredemølle hele vinteren, Trilltrall.

Når kroppen funker så er det bare så herlig! En fantastisk maskin, som reparerer og godtar så mye dritt fra oss eierene. Fantastisk!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 14:59   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Jeg har blitt en løper!

Opprinnelig lagt inn av Qlio, her.

Man kan jo fint løpe på tredemølle hele vinteren, Trilltrall.

Når kroppen funker så er det bare så herlig! En fantastisk maskin, som reparerer og godtar så mye dritt fra oss eierene. Fantastisk!

Har ikke tredemølle gitt. Og nei, jeg har ikke tenkt å gå på helsestudio heller.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 16:47   #5
Sweetie73
Medlem
 
Sweetie73 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Aust-Agder
Innlegg: 120
Sweetie73 er på en erverdig vei

Sv: Jeg har blitt en løper!

Åh så fantastisk, Lindemor! Du er god, altså.... Følelsen er ubeskrivelig!
Klem fra en eks-jogger som drømmer om å komme i form igjen.

__________________


Sweetie73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 09:37   #6
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Jeg har blitt en løper!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Har ikke tredemølle gitt. Og nei, jeg har ikke tenkt å gå på helsestudio heller.

Og så må det da være MYE mer motiverende å løpe ute, særlig i naturen.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 10:20   #7
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Jeg har blitt en løper!

Løpe med pigger, noen som har testet det? Men man skal vel ikke gjøre så mye fysisk ute når det er under 10 kalde grader, om jeg ikke husker feil?

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg har blitt 14 år igjen lårannediskon Ketolysekuren 7 27-09-11 09:29
Løper på lavkarbo monja Nyheter / media 2 24-07-11 19:25
Løper på lavkarbo Rioja Generell ernæringsdebatt 3 29-04-11 00:11
Gul diare som ingen ende vil ta ... Løper og løper ... Kanskje Fysisk og mental helse 20 30-03-11 10:07
Til dere som løper, enten på asfalt eller mølle StegforSteg Trening 11 22-03-10 13:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no