Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Burde sendes mange journalister:

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-10-12, 10:56   #1
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Burde sendes mange journalister:

http://www.kostdoktorn.se/cancerskyd...v-multivitamin

Siden det illustrerer så godt verdiforskjellen av kohortstudier og randomiserte eksperiment (intervensjonsstudier)...

Ingen tvil om at for mye vitaminer kan være feil det også, men intervensjonsstudien viser at det for de fleste bidrar til helse, ikke reduserer...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 11:25   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Burde sendes mange journalister:

Må legge inn en kamerats hasselering over journalisters hang til å referere kohortstudier:

Sitat:

Skjønner ikke hva du snakker om!
For øvrig så reduserer inntak av svinekjøtt risikoen for at du blir en fundamentalistisk islamsk selvmordsbomber. Det samme gjelder sannsynligvis også brunost faktisk, men her er grunnlagsdataene noe mangelfulle. Ellers ser vi også at et jevnlig inntak av kamferdrops reduserer sannsynligheten for å bli skadet eller drept i mopedulykker! Man har også funnet ut at mennesker med mye kroppshår, ølmage og naturlig skallethet aldri får livmorhalskreft!

Stay tuned for more shocking news!

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 21:59   #3
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Burde sendes mange journalister:

Utrolig bra!

Kanskje det er slike eksempler som får enkelte til å forstå at korrelasjon ikke betyr årsak og virkning.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 22:57   #4
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Burde sendes mange journalister:

Herlig - som om jeg skulle ha sagt det selv

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 23:01   #5
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Burde sendes mange journalister:

Eller... . mennesker under 120cm er lite utsatt for ahlzheimer...
-> lav høyde kan beskytte mot presenillitet!

Alternativt
TV-titting kan beskytte mot seksuelt overførbarte sykdommer?
(Jeg vedder på at vi kan klare å finne en kohortstudie som viser omvendt korrelasjon mellom antall TV-timer og risikoen for kjønnsykdommer)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 23:02   #6
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Burde sendes mange journalister:

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Eller... . mennesker under 120cm er lite utsatt for ahlzheimer...
-> lav høyde kan beskytte mot presenillitet!

Alternativt
TV-titting kan beskytte mot seksuelt overførbarte sykdommer?
(Jeg vedder på at vi kan klare å finne en kohortstudie som viser omvendt korrelasjon mellom antall TV-timer og risikoen for kjønnsykdommer)

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mange kaker burde jeg ha i dag? Mammarosa Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 04-09-11 13:26
Skal begynne LK diett - hvor mange g. Kh burde jeg legge meg på om dagen? jonibulda Spørsmål og svar 1 27-08-11 20:00
Margarinbedrifter utdanner journalister om fett Veggpryd Nyheter / media 0 07-02-09 11:41
Er det noen journalister her? Alyssa Generell diskusjon 1 08-08-08 10:14
Journalister HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 10 23-05-04 00:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no