Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Starter mitt nye liv idag! Noen som henger på?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-03-11, 21:17   #26
LilleRosa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo-Kristiansand
Alder: 36
Innlegg: 18
LilleRosa er på en erverdig vei

Sv: Starter mitt nye liv idag! Noen som henger på?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy77, her.

Hei Lillerosa Hvordan går det med deg? Her har det nok sklidd litt ut i helga.....har vært ute å spist i helga, og da ble det både pomfri og sjokolade og øl....huff... Men, bare en øl, resten rødvin, det må da være bra... Men det ble nok en større utskeielse enn jeg hadde planlagt...det er jo typisk.. Idag har jeg begynt på ny frisk med egg og skinke salat til frokost. Skal ha det til lunsj også. Det er jo godt da Så får prøve å være flink uka her, så jeg kommer på rett kjøl igjen. Jammen ikke lett dette, å være bevisst hva man putter i munnen HELE tiden... klem


Det har gått veldig greit hele uka egentlig. Har vært på besøk hoa kjæresten hele uka, og da jeg fortalte ham om opplegget ble han veldig streng og passet på hele tiden. Men på lørdag koste jeg meg med en øl og spiste endel salte nøtter. Er jo ikke allverdens med karbohydrater i en øl, mye mindre enn jeg trodde. Det er endel kalorier, men det er vel ikke det vi teller. Har gått ned 3kg til nå, 1kg siste uka. Synes det går litt seint, men har ikle blitt noe trening denne uka. Så denne uka blir hardtrening i tillegg til en streng fase 2. Føler jeg må passe på som det ikke sklir ut. Men nå er bmi gått over fra fedme til overvekt, så det går veien :-)

Vi må holde ut!!! Tror hvis vi gjør det bra i uka, så kan vi kose oss litt i helga.

Og husk å spise dessert HVER DAG, det er viktig for motivasjonen. Jeg spiser sukkerfri gele og litt lett-is. Vaniljeyohgurt med ferske bær eller revet kokesjokolade er lov i fase 2. Nam nam!

__________________


LilleRosa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - South Beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mitt nye liv starter i dag! (Yepa's tråd) Yepa Mer enn 30 kg overvekt 4 14-01-09 15:03
Idag starter jeg på veien mot et lettere (og sunnere!) liv! mor til 3 gutter Ketolysekuren 23 04-01-08 13:33
Sliter med å få i meg nok karbo idag, noen tips? Tittentei Ketolysekuren 4 25-08-07 20:29
Kan noen se om det jeg har spist idag virker ok? Tittentei Ketolysekuren 11 21-08-07 21:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no