Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Den beste boken jeg har lest

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-08-05, 14:14   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Smile

Den beste boken jeg har lest

Er "Veronica decides to die" av Paulo Coelho.

Hva er den beste boken du har lest?

__________________
.

Sist redigert av mofe : 24-11-07 kl 15:47.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 16-08-05, 14:19   #2
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av mofe

Er "Victoria decides to die" av Paulo Coelho.

Hva er den beste boken du har lest?

morsomt, skal akkurat begynne på den
Så langt er min beste....tenke gruble...tenke nei, husker ikke den beste, men en veeeeldig bra en var "Balansekunst" av Mistry (husker ikke etternavnet)..

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-08-05, 14:48   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Helt enig Ruska, Balansekunst var en fabelaktig bok på flere måter.

Forfatter heter Rohinton....tror det skrives sånn, men her er link til nærmere beskrivelse av boka
http://www.bokkilden.no/ProductDetai...alogName=Books

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 21-08-05, 17:49   #4
Blåveispiken
Juniormedlem
 
Blåveispiken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Alder: 57
Innlegg: 49
Blåveispiken har en fantastisk aura rundt segBlåveispiken har en fantastisk aura rundt seg

Den beste boka var vanskeligt å huske hmmm, men en som har brent seg fast i minnet er "San Andrea" skrevet av Alistar Maclean krim på sitt beste. Den leste jeg i ungdomen så det er ei stund siden ja hi hi.

__________________
Blåveispiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/egen definert Svar med sitat
Gammel 21-08-05, 20:29   #5
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Har ikke lest så mange bøker men jeg husker for flere år siden leste jeg en bok av Jens Bjørneboe som heter "Drømmen og hjulet" og den glemmer jeg aldri. Den husker jeg som en meget god bok. Tror jeg må lese den igjen snart.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-08-05, 21:23   #6
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg blir aldri lei av Ringenes Herre jeg. Den har liksom alt.

  Svar med sitat
Gammel 21-08-05, 21:44   #7
Ann Kristin
Juniormedlem
 
Ann Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Fredrikstad
Alder: 57
Innlegg: 27
Ann Kristin er ny på veien

Hei!

Jeg har lest masse bøker...*S*..men de jeg husker veldig godt er Margit Sandemo`s " Sagaen om Isfolket" Den serien har jeg lest mange ganger og kommer sikkert til å lese den igjen og igjen!*S* Margit Sandemo`s serier anbefales!*S*

Klem fra meg

__________________


Ann Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-08-05, 17:43   #8
tuttamost
Juniormedlem
 
tuttamost sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 43
tuttamost er på en erverdig vei

Den beste boken jeg har lest tror jeg må være Alkymisten av Paulo Coelho. Fantastisk inspirerende og fin..

__________________
TUTTAMOST



tuttamost er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 31-08-05, 16:03   #9
Eponine
Juniormedlem
 
Eponine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Mellom7 fjell
Alder: 44
Innlegg: 14
Eponine er ny på veien

Jeg er stor fan av Ringenes Herre, Hobitten og Silmarillion. Men for tiden er min favorittbok Samfundets ulykkelige av Victor Hugo. (Fant en utgave fra 1930 og det passa perfekt å lese den boka på litt gammel norsk. Orginaltittel er: Les Miserables så da vet vel flere hvilken bok jeg snakker om...den er flott!!!)

Eponine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Interessert i Lindeberg Svar med sitat
Gammel 31-08-05, 20:00   #10
sirkeline
Gjest
 
Innlegg: n/a

Min favorittbok er "Halvbroren" av Lars Saabye Christensen. Den er helt suveren, han er et språkgeni! Ellers likte jeg veldig godt både "Da Vinci-koden", Engler og demoner" og "den digitale festning", alle av Dan Brown.

Er en bokorm av dimensjoner, og leser det meste. Av krim kan jeg anbefale "Olive tok en øks" av Minette Walters.

  Svar med sitat
Gammel 03-09-05, 14:37   #11
sunbeam
Medlem
 
sunbeam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 235
sunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snill

Min er også Veronica decides to die... tett etterfulgt av Alkymisten - begge av Paulo Coelho.. må lese de om igjen innimellom for å minne meg selv på hvilke muligheter man egentlig har her i livet..og at livet er NÅ, verken før eller senere... lett å glemme det!!

sunbeam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (inspirert av atkins) Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 10:12   #12
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Den beste boken jeg har lest

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg blir aldri lei av Ringenes Herre jeg. Den har liksom alt.

Så enig, så enig.
Har lest den ca 20 ganger, tror jeg.
På andreplass ligger "Silmarillion".

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 10:19   #13
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Den beste boken jeg har lest

Min soleklare favoritt om dagen er Drageløperen. Jeg leser MYE bøker men dette var vel den første på noen år som virkelig sitte i en lang stund etterpå

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 13:13   #14
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Den beste boken jeg har lest

Slår et slag for den norske forfattern Trygve Gulbrandens triologi "Og bakom synger skogene"...jeg elsker de bøkene og går aldrig lei.
Veit ikke hvor mange ganger jeg har lest dem eller hørt dem på lydbok mens jeg har jobba. Trygve skrev kun disse bøkene...og det har vært spekulert mye rundt hans person,om det virkelig var han som skrev bla...men se det får vi aldri vite

Om jeg skal nevne andre forfattere så er jeg særlig glad i Alice Hoffman,jeg liker godt Ann Rices fablaktige vampyrserie også...desuten elsker jeg kloke,morsomme og storartede barnebøker...som AA Milnes Whinnie the Pooh...og Kenneth Grahams wind in the willows...de må leses på engelsk synes jeg, da språket har mye og si for helheten i disse bøkene.
Og har du ikke lest Astrid Lindgren så skynd deg å gjør det
Favoritt er Brødrene Løvehjerte, men boka om saltkråkan; ikke tv serien er fantastisk! Der skildres historien mest gjenom Malins øyne, og man lengter etter sommer sånn at tårene renner!
Sist men ikke minns Tove Jansons bøker om Mummidalen...må heller ikke forveksles
med den håpløse tegnefilmserien på tv...særlig boka "sent i november " er nydelig voksen sjeleføde...

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 13:57   #15
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Den beste boken jeg har lest

"Himmelske samtaler" 1-3, av Neale Donald Walsch!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 14:29   #16
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 59
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Den beste boken jeg har lest

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Slår et slag for den norske forfattern Trygve Gulbrandens triologi "Og bakom synger skogene"...jeg elsker de bøkene og går aldrig lei.

Jeg elsker også den triologien og har lest den utallige ganger! Men jeg har aldri før truffet noen andre som kjenner til den.
Ellers tror jeg den boken som har gjort mest inntrykk noensinne er "Fluenes herre" av Willian Golding. Utrolig tankevekkende og skremmende!
Og så er jeg veldig glad i arabisk litteratur som f.eks bøkene til Naguib Mahfouz.

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 14:07   #17
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Den beste boken jeg har lest

Fluenes herre er skremmende...en annen som har gjort inntrykk på meg er Keri Hulme's Margfolket...arabisk litteratur har jeg ingen kjennskap til.

Desuten elsker jeg dikt..største favoritten min er uten tvil Hans Børli...han var en fantastisk dikter...hvordan en skogsarbeider fra Vestmarka kan bli så reflektert og ha ett så klokt livssyn har jeg tenkt mye på. ¨Bøyer meg i støvet for han.
Hans dikt om Louis Armstrong feks...fryser på ryggen av det..
Vidunderlig

legger diktet inn i bloggen min jeg

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/

Sist redigert av Nannah : 24-11-07 kl 14:14.
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 14:16   #18
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 59
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Den beste boken jeg har lest

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Fluenes herre er skremmende...en annen som har gjort inntrykk på meg er Keri Hulme's Margfolket...arabisk litteratur har jeg ingen kjennskap til.

Desuten elsker jeg dikt..største favoritten min er uten tvil Hans Børli...han var en fantastisk dikter...hvordan en skogsarbeider fra Vestmarka kan bli så reflektert og ha ett så klokt livssyn har jeg tenkt mye på. ¨Bøyer meg i støvet for han.
Hans dikt om Louis Armstrong feks...fryser på ryggen av det..
Vidunderlig

Margfolket, ja! Den er det mange år siden jeg har lest nå. Fikk lyst til å finne den frem igjen nå som du har fått meg til å tenke på den.
Og vi er helt på nett når det gjelder Hans Børli også. Louis Armstrong-diktet er et av de vakreste jeg vet!! Har dessuten helt spesielle minner om det diktet; Var i New Orleans for noen år siden og hørte diktet bli lest av Earle Hyman som var sammen med oss i forbindelse med noen konserter. FANTASTISK OPPLESNING!!! Har opplesningen som lydspor og det bringer frem gåsehuden og tårene i øyenkroken hver gang!!

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 15:21   #19
Valeriana
Medlem
 
Valeriana sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 253
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den beste boken jeg har lest

Min favoritt er trilogien Out of the Silent Planet/Perelandra/That Hiddeous Strength skrevet av C.S. Lewis, samme forfatter som har skrevet Narnia-bøkene. Men jeg er også i likhet med flere i denne tråden glad i bøkene til J.R.R. Tolkien og er medlem av den norske Tolkienforeningen.

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 16:46   #20
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Den beste boken jeg har lest

Skal med skam erkjenne att jeg har en stooooor C:S Lewis bok ...hmm lurer på om det er "Trough the looking glass"...har ikke lest den..flaut
Burde vell det..Tolkien er bra...liker Sandemo og jeg..men fantasy kommer ikke opp i favoritskiket hos meg over bøker som virkelig setter seg fast i meg...men min favo fantasy er Anne Rice...hun får meg til tro på vampyrer...

Jo, og Ciss..en annen norsk sterkt undervurdet forfatter er Vidar Sandbekk...kanske ikke så mye for barnebøkene...men for bøkene fra sin oppvekst...de er sterk lesning...og for en vidunderlig humor den mannen hadde

Ellers kan nevnes Marge Piercy,Gloria Naylor,Isabell Allende,og, og og....lol

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 18:56   #21
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den beste boken jeg har lest

Så fint det bringes liv i slike tråder . Mye bra som nevnes her!

Nannah, du tenker ikke på Lewis Carroll da? Han har ihvertfall skrevet "Through the Looking Glass", oppfølgeren til Alice i Eventyrland. Jeg har ennå ikke fått lest hele den, men har den i hylla (skal kanskje gi den bort til jul, så kan ikke brekke den opp ). Jeg er også svak for gode barnebøker, har alle Mummibøkene på svensk, og har lest dem utallige ganger! Jeg er også spesielt glad i "Sent i november", den har gitt meg trøst mange ganger ...

Vidar Sandbeck burde jeg lese, har så gode minner om barnetimen med ham

Må si meg enig i at Fluenes Herre er en sterk bok! Og at Hans Børli er en nydelig dikter ...

"Drømmen og hjulet" som DJ nevner oppi her er veldig bra, handler om en norsk forfatter som het Ragnhild Jølsen. Dramatisk og tragisk liv ... Ellers har jeg lest veldig mye av Bjørneboe, men det er mange år siden nå ...

Yndlingsboka mi tror jeg forresten må være "Den lille prinsen" ...

Og jeg elsker krim, men ikke så mye av det som skrives nå for tida, jeg liker ikke sosialrealisme. John Dickson Carr er helt fantastisk, spennende og intelligent og frydefullt grøssfremkallende! Og hardkokt krim som Raymond Chandler, særlig på grunn av språket.


Sist redigert av Huldr : 24-11-07 kl 19:06.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 18:59   #22
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Den beste boken jeg har lest

Åh, "Den lille prinsen", den er så fin!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 19:16   #23
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Den beste boken jeg har lest

Opprinnelig lagt inn av Alyssa, her.

Åh, "Den lille prinsen", den er så fin!

Og Mummi selvsagt, og - i det hele tatt alt Frøy sier

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 19:19   #24
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den beste boken jeg har lest

Opprinnelig lagt inn av Alyssa, her.

Og Mummi selvsagt, og - i det hele tatt alt Frøy sier

Hihi

Tenkte meg at du var en med-elsker av den lille prinsen ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 20:53   #25
Valeriana
Medlem
 
Valeriana sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 253
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den beste boken jeg har lest

Sitat:

Sitat fra Nannah: Skal med skam erkjenne att jeg har en stooooor C:S Lewis bok ...hmm lurer på om det er "Trough the looking glass"...har ikke lest den..flaut

Sitat:

Sitat fra Frøy: Nannah, du tenker ikke på Lewis Carroll da? Han har ihvertfall skrevet "Through the Looking Glass", oppfølgeren til Alice i Eventyrland.

Det stemmer at C.S. Lewis har ikke skrevet "Trough the looking glass", kjenner til de fleste bøkene han har skrevet, og fikk ikke dette til å stemme helt.

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 06-10-08 00:39
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 16:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no