Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Pilates

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-05-05, 20:41   #76
Tingeling
Medlem
 
Tingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Alder: 40
Innlegg: 182
Tingeling er en juvelTingeling er en juvelTingeling er en juvel
Thumbs up

WHEEEEEE !!!

Nå driver jeg og laster ned Winsor Pilates (CD3 (?) ) Accelerated Body sculpting 1 - og jeg gleder meg som en liten unge på julaften !!! hihi. Dette blir spennende

Tingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-05-05, 22:53   #77
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

jeg ville begynt med en basic pilates
jeg har basic winsor pilates og winsor pilates 20 minutes workout. greie program og begynne med

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-05-05, 23:48   #78
cath
Medlem
 
cath sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Bærum
Alder: 44
Innlegg: 132
cath er ny på veien

Jeg anbefaler den som heter Pilates for dummies for nybegynnere.... den går grundig gjennom hver øvelse.... også de feilene som er vanlig....
Pilates er bare beste treningsformen......... VIRKELIG Å ANBEFALE

__________________





Cath










cath er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo - LCHF inspirert Svar med sitat
Gammel 25-05-05, 19:25   #79
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Tingeling

Jeg tenkte å laste ned fra nettet - men hvilke filer/programmer anbefaler dere?? Ser Nille anbefaler "Winsor Pilates Accelerated Body Sculpting" - går det an å BEGYNNE på den ??

Sier som de andre jeg, - prøv først noe enklere, som Pilates for dummies eller 20 minutters basic fra Winsor Pilates. Når du føler at de øvelsene går fint kan du hoppe videre til accelerated !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 10:03   #80
Dirgni
Juniormedlem
 
Dirgni sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 41
Innlegg: 23
Dirgni er ny på veien

3-5 ganger i uken med å bytte på mellom Accelerated Body sculpting og 20 minutes workout. Kjenner det hjelper, og håper å se resultater etterhvert også! 20-minutters-programmet er en grei pause fra eksamens-lesinga, Accelerated Body sculpting er en mye bedre treningsøkt, men man trenger en dusj etterpå. Ble positivt overrasket her en dag da jeg plutselig klarte å strekke beina mer enn før! Så resultatet etter tre uker er ihvertfall mykere kropp og strammere rompe...
Men det er endel øvleser på Accelerated Body sculpting jeg sliter litt med... Greit at "Dagny" viser enklere versjoner av øvelsene (your getting stronger....)

__________________
Lavkarbo er den beste migrenemedisin
Dirgni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 08-06-05, 16:00   #81
Vesle My
Juniormedlem
 
Vesle My sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Mjøndalen
Alder: 43
Innlegg: 17
Vesle My er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Nille

Har nettop lastet ned Winsor Pilates fra nettet.

Pilates - Basics - Step by Step

Pilates - Accelerated Body Sculpting

Pilates - 20 Minutes Workout

Pilates - Power Pilates

Sitter og ser på den første nå...... Skal begynne å trene på egenhånd etter å ha trent med fysio i flere måneder. Vel, jeg skal fremdeles trene samme sted, men bare to ganger pr uke. Skal prøve Pilates på egenhånd to (kanskje fler) ganger pr uke.

Fikk det anbefalt av SPA damen på Gol......

Hvor fant du de på nett hen?
Det er nemlig de jeg har tenkt å kjøpe på TV-Shop, men hvis jeg kan laste de ned, er da det mye billigere

__________________





Vesle My er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr. Atkins Svar med sitat
Gammel 08-06-05, 17:18   #82
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Siden dere skryter så fælt av dette må jeg prøve - OM jeg får ned noen av filmene..Hehe

Brukes DC++ og driver på å laster ned "Pilates for dummies" (må passe meg bra ) og "Bsics - step by step". Er den for dummies best å evt. begynne med..? Eller er dem like grunnleggende begge to?

Nå tipper jeg at brukerene jeg laster ned fra logger seg av før dem er nede, men satser på å begynne i løpet av sommeren

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 26-07-05, 09:12   #83
Miriel
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 44
Innlegg: 77
Miriel har en fantastisk aura rundt segMiriel har en fantastisk aura rundt seg

Jeg har også skaffet meg to pilates dvd'er fra bokkilden


Power of Pilates og Aerolates

Aerolates er en blanding av aerobic og pilates

__________________

Miriel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blanding av Atkins og Lindberg (prøve iallefall.... ;) ) Svar med sitat
Gammel 03-08-05, 22:10   #84
emin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Troms
Alder: 42
Innlegg: 22
emin er på en erverdig vei

Nå er jeg en kriminell.....jeg laster ned 3 pilates-videoer.

emin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen+ type maks 20 karber daglig Svar med sitat
Gammel 03-08-05, 22:28   #85
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av emin

Nå er jeg en kriminell.....jeg laster ned 3 pilates-videoer.

Velkommen i klubben !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-08-05, 20:50   #86
mikkeline
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Vestover
Alder: 63
Innlegg: 22
mikkeline er på en erverdig vei

Pilates

Kan noen fortelle meg HVORDAN jeg laster det ned fra nettet?
Er ingen kløpper på dataen,skjønner dere.....
Har prøvd å låne Pilates dvd på biblioteket,for å se hva det gikk i, men står på venteliste...
Derfor,kanskje noen kan fortelle meg den lette løsningen????

__________________




mikkeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilnærmet Skaldeman Svar med sitat
Gammel 11-09-05, 20:49   #87
des65
Seniormedlem
 
des65 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 58
Innlegg: 601
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Pilates høres faktisk spennende ut. Det tror jeg at jeg må prøve. Har lagt inn ønske hos datteren min at hun skal laste ned pilates for dummies... det var vel den dere anbefalte for oss superferske.


Nå har dere jo prøvd litt matter, og jeg har vært inne på linker og sett, men de er da innmari dyre de tykke på 2cm. Har ikke råd til det men vil ha en god og tykk en. Hva anbefaler dere?

__________________
Hilsen des65

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat
Gammel 11-09-05, 21:06   #88
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg kjøpte min matte på XXL (se www.xxl.no - fitness& trim - treningsmatter)


TG 700 treningsmatte
399,-


De har billige også, men de var for tynne for min sarte rygg. Hvis du kjøper en tynn matte kan du legge den oppå et teppe eller noe kanskje ??




NC 400 treningsmatte
149,-

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-09-05, 21:52   #89
des65
Seniormedlem
 
des65 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 58
Innlegg: 601
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jeg kjøpte min matte på XXL (se www.xxl.no - fitness& trim - treningsmatter)

http://www.xxl.no/images/produktbild...02/2814659.jpg
TG 700 treningsmatte
399,-


De har billige også, men de var for tynne for min sarte rygg. Hvis du kjøper en tynn matte kan du legge den oppå et teppe eller noe kanskje ??


http://www.xxl.no/images/produktbild...02/1775254.jpg

NC 400 treningsmatte
149,-

Så du synes den til 399,- er bra?

Forresten.... finnes det XXL butikk midt i Oslo sentrum? Skal dit til helgen og kunne jo spart litt porto da.

__________________
Hilsen des65

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat
Gammel 11-09-05, 22:39   #90
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av des65

Så du synes den til 399,- er bra?.

Ja, den er veldig behagelig. Jeg har et par prolapser og det er "rulleøvelsene" jeg trengte litt ekstra tykkelse for. Har bl.a. en hvirvel som stikker littegrann ut og blir litt øm.

Nå når jeg har et program hvor jeg skal gjøre pushups og trenger litt mer "motstand" er matta litt myk, den "strekker" seg liksom.... Men jeg er kjempefornøyd med den jeg

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-09-05, 22:45   #91
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Varehusene
Varehusene

Åpningstider og adresser for varehusene.

OSLO Sentrum



Adresse:
NAF-huset vis a vis Kirkeristen, Storgata 2-6, 0155 Oslo.

Åpningstider:
Mandag - fredag 10-19 og lørdag 10-17.

Telefon: 24 08 40 25
Du får deretter opplest innvalgene til de ulike avdelingene.

Du kan også kontakte varehuset på e-post: post.naf@xxl.no

OSLO Alnabru



Adresse:
ALNA Senter, Strømsveien 245, 0668 Oslo.

Åpningstider:
Mandag - fredag 10 - 20 og lørdag 9 - 18.

Telefon: 24 08 40 45

Du kan også kontakte varehuset på e-post: post.alna@xxl.no

SANDVIKA



Adresse:
Inforamasenteret i Sandvika, Sandviksveien 184, 1337 Sandvika.

Åpningstider:
Mandag - fredag 10 - 20 og lørdag 10 - 18.

Telefon: 24 08 40 65
Du får deretter opplest innvalgene til de enkelte avdelingene.

Du kan også kontakte varehuset på e-post: post.inforama@xxl.no

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-09-05, 23:18   #92
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av CrizzBee

Kanskje jeg også burde prøve pilates?

det syns jeg absolutt, - jeg er helt bitt av basillen jeg !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-09-05, 23:34   #93
des65
Seniormedlem
 
des65 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 58
Innlegg: 601
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Tusen takk for hjelpen, Nille!

__________________
Hilsen des65

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat
Gammel 14-09-05, 11:22   #94
des65
Seniormedlem
 
des65 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 58
Innlegg: 601
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Nå har jeg i flere dager bedt mitt lille barn om å laste ned Pilates for dummies til meg, men klarer hun å gjøre det? Nei og nei og nei! Jeg vil begynne og trene men har jo ingenting grrrrr.....

__________________
Hilsen des65

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat
Gammel 25-09-05, 19:47   #95
des65
Seniormedlem
 
des65 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 58
Innlegg: 601
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av PrincessMe

Jeg laster ned fra www.thepiratebay.com det er bit torrents filer og også 'lovlig'

Jeg prøvde å laste ned herfra men fikk ikke til noe...

__________________
Hilsen des65

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat
Gammel 03-06-06, 01:46   #96
Kanari
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 38
Innlegg: 31
Kanari er ny på veien

Sv: Pilates

Opprinnelig lagt inn av Daizy

Jeg laster ned fra www.thepiratebay.com det er bit torrents filer og også 'lovlig'

Har vært inne på piratebay for å prøve dette med å laste ned torrents, men har ikke skjønt mer enn at jeg trykker på download torrent og så skjønner jeg ikke mer, kan du forklare`?

Kanari er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo,lav gi.... Svar med sitat
Gammel 03-06-06, 15:02   #97
Ariel
Juniormedlem
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Innlegg: 29
Ariel er på en erverdig vei

Sv: Pilates

Hei! Har vært inne på siden deres siden jul og går på en blanding av Atkins/Lindberg- fungerer kjempefint for meg. Er instruktør på treningssenter i step og skal begynne å ha pilates timer. Står kjempemye fint ovenfor her men tenkte å nevne at pilates ballen er kjempefin å bruke istedenfor godstolen foran tv-en 20 min der du sitter å rugger frem og tilbake trener du både balanse, mage og rygg. Effektivt og lettvint! Vi har egne pilates timer men også blanding av både sykkel/pilates og begynner med aerobic/pilates til høsten. Pilates er absolutt en fin trening og passer for alle.

Ariel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no