Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-03-10, 23:57   #1
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Det hadde vært kjekt å dele tanker og resultater med noen som startet omtrent samtidig som meg.

Jeg begynte 8. februar, og har gått ned 3,5 kg nå på tre uker. Det er jeg godt fornøyd med, men jeg synes tiden går så sakte når jeg slanker meg. Det er så langt i mellom veiedagene. Det går i grunnen lettere enn jeg trodde å leve lkhf.


Sist redigert av Namba : 24-02-11 kl 15:48.
Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 01:17   #2
kizza_24
Medlem
 
kizza_24 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Karmøy
Alder: 38
Innlegg: 78
kizza_24 er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg begynte i februar. Huske ikje heilt dato men har holdt på ca.4uker nå. Jeg veigte meg ikke skikkeligt når jeg begynte. Jeg brukte foreldrene mine sin (en veldi gammel en) og når jeg fikk tak i en selv så viste det heilt merkligt. På den første var jeg 87 kg og når jeg veigte på den andre var jeg 77 kg. Kan ikke stemme helt. Kan ikke ha gått ned 10 kg på et par uker..heh..men nå er jeg 76. Så det går nedover. Skulle bare ønske det gikk fortere :P Har ikke tålmodighet til å vente til at magen er flat og fin :P hehe...

__________________
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wLdHyfE/]
kizza_24 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 02:02   #3
mini me
Medlem
 
mini me sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 52
Innlegg: 63
mini me er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg begynte 02.02. og har gått ned 6,6 kg.
Det er nok ikke representativt da jeg har vært skikkelig magesyk i noen dager, så det kan jo hende jeg går opp igjen.
Er litt i tvil om jeg klarer å holde ut nå, litt fordi jeg er veldig redusert pga mageviruset, men også fordi jeg synes det sagaomsuste overskuddet glittrer med sitt fravær.

__________________
Startdato: 03.07.2009



All is well and getting weller.
mini me er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 12:01   #4
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg begynnte også i begynnelsen av februar. Jeg har gått ned 2,5 kilo. Jeg hadde vel litt for store forventninger...Mange sier de gikk ned mest på begynnelsen og så flatet det mer ut, så jeg er litt usikker på hvor mye det kommer til å flate ut hos meg...

Forøvrig merker jeg ingen ting til mer engergi, så det er litt dumt.

Men jeg trives veldig godt med maten da, har jo savnet å meske meg med ost og rømme i ti år omtrendt hehe

  Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 12:42   #5
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg starter også i februar, har kommet godt igang med både vektnedgang og trening. Stortrives med dette jeg

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 13:05   #6
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

jeg har heller ikke merket noe til mer energi enda. Det er noe jeg virkelig ønsker meg og trenger, så jeg håper det kommer snart. Det er jo ikke sikkert at kroppen er ferdig med tilvenningen enda, så forhåpentligvis kommer det etterhvert. Det, og finere hud.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 13:55   #7
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja finere hud har glimtet med sitt fravær her å, men jeg tror nok mine 2 utskeiende helger har skyld i det
Overskudd har jeg - men det tror jeg treningen har like mye skyld i som kostholdet.

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 14:02   #8
_millamor_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 10
_millamor_ er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hei, Jeg startet 15 februar og har gått ned 4 kg på 2 uker er veldig fornøyd så langt. målet er å gå ned 30-35 kg totalt så har en lang vei å gå. Første delmål er 5 kg ned i mars.

_millamor_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 14:40   #9
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Lykke til Millamor

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 14:42   #10
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hei
Jeg starta 1 februar og har gått ned 6 kg Godt fornøyd med det, men de 2 siste ukene har jeg "bare" gått ned 500 gr i uken Men alt som er minus foran tar vi med ett smil og jobber hardere for å gå mer ned uka etter

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 14:45   #11
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Det er faktisk ikke sunt å gå ned mer enn 500g i uka. Huden skal også strekkes tilbake og man skal være med psykisk. 500g i uka og jeg hadde prist meg lykkelig jeg

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 15:03   #12
lindlove
Nytt Medlem
 
lindlove sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 8
lindlove er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg har også holdt på i 2 uker og gått ned ca 2,5 kg. Prøvd kuren en gang før for ett par år siden pg gikk da ned 4 kg de første 14 dagene. Men er glad vekta går nedover jeg, enda jeg spiser masse og mye godt. Deilig med et kosthold som smaker godt og slipper å gå sulten. Jeg har energi, men bena er tunge som bly. Blir helt skjelven etter trening og blir fort sliten. De sier det skal gi seg etter 4 uker så jeg satser på det Gubben har gått ned 6 kg og fått mer energi så det er tydelig forskjell på oss. Egentlig urettferdig for han har ikke satt seg inn i noen ting. Han spiser det jeg lager og spør før han putter noe annet inn i munnen ...

Hyggelig å se at vi er fler som på ketolyse.

__________________


lindlove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 16:18   #13
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Det er faktisk ikke sunt å gå ned mer enn 500g i uka. Huden skal også strekkes tilbake og man skal være med psykisk. 500g i uka og jeg hadde prist meg lykkelig jeg

Ja du sier noe der ja Håper jo selvfølgelig at huden følger med. Vil ikke ha en tynn kropp med mye løs hud heller Er nok bare meg som såg hvor fort vekta sank i begynnelsen og "håpet" den ville fortsette sånn, men ja man skal være med psykisk også
Jeg er veldig fornøyd med resultatet så lang

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 18:30   #14
solxxx20
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 9
solxxx20 er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Heisann,
Jeg begynte helt i slutten av Januar så har snart fullført 5 uker. De første 10 dagene gikk jeg ned 4 Kg, men siden har det stått stille
Jeg følger Atkins dietten og skal legge til 5 g karbo i uka etter at induksjonen er fullført og dette har jeg gjort. Jeg burde kanskje ikke legge til mer karbo siden jeg ikke har gått ned noe de siste 3 ukene? Jeg spiser også litt uregelmessig antall g karbo. Feks en dag 20 g en annen 25-35, har dette noe å si? Jeg skal nå egentlig ligge på 35 g i og med at jeg er i uke 5...

solxxx20 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 21:28   #15
majanne8
Medlem
 
majanne8 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 34
Innlegg: 60
majanne8 er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hei Jeg begynte 1.februar og har kun gått ned 3,1 kg. Går sakte, men går i allefall rette veien

__________________




majanne8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 21:59   #16
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg begynte 19.02 og har gått ned 3,1 ca. Gikk ned til det på fredag, men vekta har gått opp og ned frem til i dag, og ligger nå fortsatt på 3,1. Irriterende at det gikk så fint, og så fem dager med tullevekt. Men, nå går det bare nedover...(satser vi på)

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 22:00   #17
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Kan det være at du venter mensen? Eller har eggløsning? Da kan jo vekta "tulle" litt

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 22:04   #18
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Huden er ikke finere og ikke har jeg mer energi heller, kanskje heller motsatt. Men, vekta går nedover, og resten får komme når det kommer!

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 22:17   #19
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av solxxx20, her.

Heisann,
Jeg begynte helt i slutten av Januar så har snart fullført 5 uker. De første 10 dagene gikk jeg ned 4 Kg, men siden har det stått stille
Jeg følger Atkins dietten og skal legge til 5 g karbo i uka etter at induksjonen er fullført og dette har jeg gjort. Jeg burde kanskje ikke legge til mer karbo siden jeg ikke har gått ned noe de siste 3 ukene? Jeg spiser også litt uregelmessig antall g karbo. Feks en dag 20 g en annen 25-35, har dette noe å si? Jeg skal nå egentlig ligge på 35 g i og med at jeg er i uke 5...

Jeg har ikke peiling, for lchf er helt nytt for meg og jeg er på ketolyse. Jeg håper du finner ut av det og at vekten begynner å gå nedover igjen. det er lite motiverende når vekten ikke rikker på seg (eller går opp), men tenkt på gjennomsnittet ditt. Det er fortsatt bra. I uke tre har det vært mye opp og ned her, men jeg tror det endte med 0,2 kg ned til slutt. Nå har jeg sluttet å veie meg så ofte for jeg ble så demotivert av det, så det er seks dager igjen til jeg vet hvordan det går. Utålmodig jeg? Aldri!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 22:24   #20
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Huden er ikke finere og ikke har jeg mer energi heller, kanskje heller motsatt. Men, vekta går nedover, og resten får komme når det kommer!

Tror nok bare vi er litt ivrige etter å merke alle fordelene med en gang jeg Kroppen skal jo igjennom en renselsesprosess, og slikt. Energien kommer i bølgedaler til meg å - men jeg tror energien jeg har fått kommer av treningen jeg har hatt. Ingen livstilsomlegging ramler ned i hodet på oss med forbedringene med EN gang liksom - så jeg håper at til sommeren skal både energi og hud være på plass

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 22:25   #21
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Kan det være at du venter mensen? Eller har eggløsning? Da kan jo vekta "tulle" litt

Nei, det som er rart. Eller eggløsning kan det være. Jeg har så uregelmessig mensen, så vet liksom ikke. Fikk mensen 8.feb, så kan jo være eggløsning hvis jeg plutselig får regelmessig.
Fødte i desember, og fikk mensen (noe som lignet mensen, bittelitt blod i sju dager 8. feb) Så vet da søren jeg.

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 22:27   #22
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg har blødd i 14 dager nå til tross for p-piller og leser at menstruasjonsforstyrrelser kan forekomme i begynnelsen....så vi får se hva som skjer nå når jeg egentlig skal ha den.

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 22:28   #23
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Tror nok bare vi er litt ivrige etter å merke alle fordelene med en gang jeg Kroppen skal jo igjennom en renselsesprosess, og slikt. Energien kommer i bølgedaler til meg å - men jeg tror energien jeg har fått kommer av treningen jeg har hatt. Ingen livstilsomlegging ramler ned i hodet på oss med forbedringene med EN gang liksom - så jeg håper at til sommeren skal både energi og hud være på plass

Skål for den!

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 22:28   #24
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hm, velkommen til min verden :P Kanskje det blir motsatt for meg, at jeg plutselig får det når jeg skal?

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 22:31   #25
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg syns det er så kjipt at man helst skal gå ned en halv kilo i uka. Da tar det jo hundre år når man har litt man skal ned. Men vil jo selvfølgelig ikke slepe huden min etter meg når jeg går heller.
Tror det kan være vanskelig hvis man går ned mer og så må øke inntaket med karbo for å bremse litt. Vet ikke om jeg hadde klart det, for man vil jo gjerne ned fort.
Men det beste er vel å gjøre det som er best for hud og mind også

Ser at jeg hadde mye å si her, står jo Eline nedover hele her

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 21:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 13:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no