Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Oktoberstarter-tråd?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-10-10, 20:50   #26
keefee
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 47
keefee er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Ingen utslag

__________________
Delmål 1: minus 1 til 1.nov Delmål 2: minus 2 til 15.nov Delmål 3: minus 3 til 1.des (Gud hjelper meg ved å spise lavkarbo under julebordsesong!) Delmål 4: minus 4 til 15.des (Håper skaden er ikke tatt!) Delmål 5: minus 5 til 25.des (Gleder meg til å spise som en gris!)
keefee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 4.okt 2010: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:12   #27
MonaLita
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 68
MonaLita er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Henger meg på denne tråden jeg Startet søndag 03/10, lilla sticks i går kveld Venter bare på å smelte bort nå Noen som har noen formening om når jeg kan forvente resultater?
Skal lage meg Ticker nå, synes de er så motiverende

MonaLita

MonaLita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:31   #28
Annein
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1
Annein er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Slenger meg på her jeg også, begynte vel helt teknisk sett i september, men siden jeg ikke havnet i ketose før i oktober blir det vel her jeg hører hjemme. Har vært på ketolyse-kuren før, men hoppet av i forbindelse med to anledninger der jeg ikke orket stresse med å være karbofri, etterfulgt av flytting og stress som gjorde det uaktuelt å stresse med mer enn en middag dagen. :P

Usikker på hvor mye jeg vil ned, har vært overvektig siden før jeg var vokst ferdig oppover, så jeg aner ikke hvor på skalaen trivselvekten min ligger, men den er nok minst 30kg under der jeg er nå, så det er første målet mitt, i alle fall.

Og ett spørsmål. Vi har akkurat fått blender i hus, er ikke noen som har noen lavkarbo-smoothier? Det er svært fristende å se på når de to mannfolka i hus drikker på smoothie. :P

Annein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:14   #29
Lizzz
Nytt Medlem
 
Lizzz sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 9
Lizzz er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Hiver meg på denne tråden også
Startet opp med kosterstattere for halvannen uke siden, men er gått over til ketolyse-kosthold i dag. Tror faktisk at dette kan funke :-) Ned 4,1 kg så langt, og flere skal det bli

Startet dagen i dag med en frokostpannekake med blåbær, tok en shake til lunsj, middagen i dag var en deilig kyllingform med masse "lovlige" grønnsaker og rømme+ fløte med tandorikrydder, nam nam....

Gleder meg til å bli kjent med dere!

__________________


Lizzz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketlyse Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:52   #30
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Opprinnelig lagt inn av Annein, her.

Og ett spørsmål. Vi har akkurat fått blender i hus, er ikke noen som har noen lavkarbo-smoothier? Det er svært fristende å se på når de to mannfolka i hus drikker på smoothie. :P

Hei,
Masse smoothie- og andre oppskrifter her på forumet dersom du gidder å søke eller rote seg inn i oppskriftsdelen av forumet. Her har du en av mange smoothie trådene:
Smoothie oppskrifter – her kan du dele din favoritt!

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 23:12   #31
bjorg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 52
Innlegg: 31
bjorg er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Familien(mamma, pappa og eldste sønn) har veiedag på mandager, men hiver meg på sammen med dere på fredager. Legger til noen "bivirkninger" av ketolysekostholdet etter to uker. Alle kviser har forsvunnet, enormt med energi fra morgen til kveld, slutt på oppblåst mage Gutten på 18 har gått ned 7 kg og alle kvisene i ansiktet har forsvunnet. Hæærlig.

__________________


bjorg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frisk med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 16:07   #32
stinemora
Medlem
 
stinemora sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bøfjorden
Alder: 40
Innlegg: 70
stinemora er på en erverdig vei

veietråd for oktober-starterne?

Skal vi lage veietråd for oktober-starterne?
Er forholdsvis fersk, men kan ikke se at en slik tråd er opprettet enda, ser f.eks juli-starterne har, og føler det kunne vært inspirende å ha en sånn!
Selvfølgelig valgfritt om en vil benytte seg av den da
Eller ER dette veietråd?

__________________



Sist redigert av stinemora : 06-10-10 kl 18:57.
stinemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 20:55   #33
snartslank?
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 174
snartslank? er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Vi kan vel bruke denne som en Veietråd også, kan vi ikke det da? Synes det er så mye lettere når det bare er en tråd....

Jeg gleder meg i allefall til fredag!!

snartslank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 21:35   #34
only39
Medlem
 
only39 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drøye hundre meter over havet, en drøy time fra Oslo.
Alder: 52
Innlegg: 101
only39 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Ja ?? Dette er vel selve veietråden, er det ikke??

Jeg har i alle fall tenkt å komme med vekta mi tirsdag kveld, det er min veiedag nemlig! Jeg har ikke vekt i hus, for da blir jeg klin gal og går på den mange ganger om dagen, så!! .. Da er det godt å ha ei venninne som støtter meg fult og helt i dette her og som i tillegg har ei bra vekt, nemlig sånn som de har brukt i "bedre puls". Den får jeg ikke juksa meg unna, avtalen vår er at om ikke jeg er hos ho senest kl 19.00 hver tirsdag så kommer ho hit med vekta!

__________________
only39
Journalen min! Eller du kan se bilder på www.lavkarbotest.blogg.no
Start:4okt.10 92.4, 92,91,90,89,88,87,86,85,84,83,82,
81,80,79,78,77,76,75,74,73,72
only39 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysestart med lavkarboliv som mål! Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 21:44   #35
stinemora
Medlem
 
stinemora sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bøfjorden
Alder: 40
Innlegg: 70
stinemora er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Åkei folkens! Gleder meg til å se resultater
Jeg veier meg på fredag, grugleder meg, og oppdatering kommer da HER

__________________


stinemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 18:40   #36
jente-23
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 49
jente-23 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

hvordan lager man slike fine mål under det man har skrevet? og den flotte måleren med vekt, weight loss ticker? :0)

__________________


jente-23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kosthold som inneholder lite karbohydrat, mer fett og enda mer proteiner. Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 18:45   #37
jente-23
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 49
jente-23 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

åh, foressten.. er en ekte oktoberstarter startet i førsten av oktober på lavkarbokosthold så vil veldig gjerne være med i denne flotte gjengen her ;-) vi skal ta vare på oss selv

__________________


jente-23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kosthold som inneholder lite karbohydrat, mer fett og enda mer proteiner. Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 19:30   #38
MonaLita
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 68
MonaLita er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Jeg trenger hjelp fra dere! Jeg orker ikke egg til frokost, har spist det noen dager nå, men det verken frister eller tilfredsstiller... Gode forslag til frokost? Savner brød -og har utrolig dårlig tid om morgenen! Bruker jeg kokeplater har jeg panikk hele dagen om jeg glemte å slå av platen.... Tips!?

MonaLita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 19:37   #39
Lizzz
Nytt Medlem
 
Lizzz sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 9
Lizzz er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Smothie er saken, om man ikke orker egg til frokost. Lages på under 2 min og man kan ta den med seg, og nyte den på vei til jobb

__________________


Lizzz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketlyse Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 19:38   #40
MonaLita
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 68
MonaLita er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Hmm.. Godt tips! Må investere i en smoothiemaker jeg da... Noen som har andre like gode tips til bruk i mellomtiden?

MonaLita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 20:17   #41
stinemora
Medlem
 
stinemora sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bøfjorden
Alder: 40
Innlegg: 70
stinemora er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Opprinnelig lagt inn av jente-23, her.

hvordan lager man slike fine mål under det man har skrevet? og den flotte måleren med vekt, weight loss ticker? :0)

Her står det heldigvis greit forklart, viss ikke hadde ihvertfall jeg vært lost

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=ticker

__________________


stinemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 20:20   #42
stinemora
Medlem
 
stinemora sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bøfjorden
Alder: 40
Innlegg: 70
stinemora er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Opprinnelig lagt inn av MonaLita, her.

Jeg trenger hjelp fra dere! Jeg orker ikke egg til frokost, har spist det noen dager nå, men det verken frister eller tilfredsstiller... Gode forslag til frokost? Savner brød -og har utrolig dårlig tid om morgenen! Bruker jeg kokeplater har jeg panikk hele dagen om jeg glemte å slå av platen.... Tips!?

Jeg er helt fersk selv, men du finner mye nyttig på denne linken :
http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=116

__________________


stinemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 20:31   #43
jente-23
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 49
jente-23 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

takk

__________________


jente-23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kosthold som inneholder lite karbohydrat, mer fett og enda mer proteiner. Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:21   #44
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Oktoberstarter-tråd?


Heisann. Her var det en tråd med mye liv. Håper det er greit at jeg henger meg på. Begynte på ny økt med Ketose nå på mandag, så har min 4.dag i dag.
Hadde ei økt i fjor på samme tid, tok da ca 7 kg, nå håper jeg på 5 til. Og målet blir på max 8 uker.
Jeg var inne i 8 uker i fjor også, og jeg så at det var veldig greit å sette seg kg mål, men også dato for når jeg skulle slutte med ketose for å gå over til lavkarbo og stabilisering. Ketolyse er en tøff kur, som er ganske brutal ang tilførsel av fett, og iallefall min kropp fikk etterhvert nok. Jeg ble kvalm og uvell, og det var ikke særlig apetittvekkende. Nå sier "sjefen" for ketolysekuren at en kun skal holde på med denne kuren i kortere perioder, for så å stabilisere, og det tror jeg faktisk er veldig viktig. I tillegg så skal du kun spise når du er sulten, og når du kommer dit at det ikke lengre frister med mat, og du blir kvalm av fett (fløte, seterrømme mm) da tror jeg det er lurt å rett og slett ta en pause. Så, det har jeg nå gjort.
Nå har ikke jeg så mange kg igjen som jeg har ønske om å fjerne, og ikke er det noen helsekrise lengre, heldigvis. Men, greit å få tatt det nå, alderen min tilsier at det iallefall ikke blir enklere med åra.
Og til dere som er helt nye i Ketolyse, det er en kjempebra kur til å komme igang med slanking på, men ikke noe diett du kan leve på over lengre tid. Bestem deg for antall uker på ketolyse, stabiliser noen måneder på lavkarbo, før du igjen tar ei økt ketolyse. Så skal dere se at dette går kjempebra !! Gleder meg til å følge med fremover mot jul. Sammen er vi sterke!

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:22   #45
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Oktoberstarter-tråd?

UPS!! Ser at det er lenge sia jeg var her inne ja, hehe. Må kanskje justere både sitater og ticker ser jeg. Jaja, hvordan gjorde jeg det da tro......

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:28   #46
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Prøve no då serru?

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 22:01   #47
Elisabeth1985
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Ringsaker
Alder: 38
Innlegg: 10
Elisabeth1985 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Hei, hiver meg på her jeg Gikk en måned på ketolyse i juli/august, gikk ned 4-5 kg på den tiden. Skulle ha en sprekk for å være med på utdrikningslag, men sprekken vedvarte. Har nå bestemt meg for å begynne igjen, begynte mandag. Allerede i går, onsdag, sprakk jeg.. Men i dag er jeg på igjen, og har utslag på stixen *puh*

Som det står i signaturen min så veier jeg nå 93kg (det samme som jeg veide når jeg begynte i juli......), og ønsker å gå ned til ca 75kg. Kan hende dette målet flyttes litt frem eller tilbake, er ikke sikkert det blir nødvendig med så mange kg.. Er 180cm høy. Første delmål er 90kg, noe jeg regner med å nå ganske fort, da jeg tror de kiloene er stort sett vann. Etter det går det 5 og 5kg pr delmål. Håper å kunne stille i bikini neste sommer

Noen fra Hedmark/Oppland her forresten?

__________________

Elisabeth1985 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 22:11   #48
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Opprinnelig lagt inn av MonaLita, her.

Jeg trenger hjelp fra dere! Jeg orker ikke egg til frokost, har spist det noen dager nå, men det verken frister eller tilfredsstiller... Gode forslag til frokost? Savner brød -og har utrolig dårlig tid om morgenen! Bruker jeg kokeplater har jeg panikk hele dagen om jeg glemte å slå av platen.... Tips!?

Hei,
Dersom du går inn i linken som jeg la ut i post 2 så vil du finne linker til masse inspirasjonstråder vedr. frokost, lunsj etc. Husk at lavkarbo er mer enn egg, he, he… selv om omelett er en grei frokost klasikker. En ide er å slutte å tenke på frokost/lunsj/middag – middagsmat går fint til alle måltider, mange her inne som spiser middagsrester til frokost!

Til alle nybegynnere på lavkarbo…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 00:12   #49
only39
Medlem
 
only39 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drøye hundre meter over havet, en drøy time fra Oslo.
Alder: 52
Innlegg: 101
only39 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Opprinnelig lagt inn av MonaLita, her.

Hmm.. Godt tips! Må investere i en smoothiemaker jeg da... Noen som har andre like gode tips til bruk i mellomtiden?

Lag deg en salat, altså feks 2 egg i småbiter (hardkokt), en halv boks creme fraise, en pose majones, en halv kylling som du river, en vårløk og 1 ss hvitløkspepper. Så har du denne i en boks i kjøleskapet.
Når frokosten kommer kutter du opp en halv hjertesalat, en liten neve ruccula og har halve Kyllingsalatmix'n over! Jummyyyy ! Og du kan jo bytte ut kyllingen med tunfisk og reker, eller ha skinkebiter...
Eller, bare rull gulost og skinkeskiver sammen med en tynn stripe grønn paprika og et par ruccolasalat.. mmm... og frots i ost!!

__________________
only39
Journalen min! Eller du kan se bilder på www.lavkarbotest.blogg.no
Start:4okt.10 92.4, 92,91,90,89,88,87,86,85,84,83,82,
81,80,79,78,77,76,75,74,73,72
only39 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysestart med lavkarboliv som mål! Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 00:38   #50
keefee
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 47
keefee er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Fremdeles ingen utslag...

Begynte på mandag.
Mosjon:
mandag: ikke noe særlig mye mosjon, bare som vanlig, korte tur og tryller kofferten til flyplassen og leiebilparkering
tirsdag: 20 min interval trening, 20 mins medium vekt trening
onsdag: ikke særlig mye mosjon, mange korte turer
torsdag: ikke særlig mye mosjon, to 10 mins turer, trylle kofferten hjem

Kosthold:
mandag:
F: 4 stykker kokos mandel cookies L: 6 skive kokt skinke, 1 skive nøkkelost, 75 g makrel i tomat M: Proteinshake M: Halv stykke grilletkylling, 100 g Maarud's jaguar mix (nøttemix)

tirsdag:
F: 1 stykke hel kokt egg, 2 stykker kokt eggehvite, 3 skiver koktskinke, 100 g agurk, 100 g tomat, 1 stykke kokos mandel cookies L: halv stykke grilletkylling og salad M: 6 vafler med kokosmel (1,5 recipe) c.a. 7 kh M: middagsalat og 1 stykke kylling lår og 50 g Maarud's jaguar mix (nøttemix)

onsdag:
F: kaffe med 1 msk cocosa, 5 stykker kokt skinke, 2 stykker hel kokt egg, agurk 100 g, tomat halv 50 g L: 2 stykker hel kokt egg, 1 stykke kokt eggehvite, middag salad, 2 vafler med kokosmel (0,5 recipe) 3 kh M: 4 skiver røykt laks c.a. 60 g, 6 stykker store kokt skinke, 4 skiver syltet agurk, 3 ss surkål, 4 ss eggerøre M: 25 bitte små biter sashimi moriwase 3 biter laks, 3 biter kveite, 1 hel delt i mange biter kamskjell, 3 stykker reker, 3 bitter hval (?) ikke sikkert men spiste den opp

torsdag:
F: 5 stykke bacon, 2 stykker hell kokt egg, 100 g agurk, 1 liten bitten brie c.a. 10 g L: 3 stykke bacon, 1 skiver tine norvegia ost, 1 kokt hel egg, 1 kokt eggehvite, 1 stor tomat c.a. 100 g, 100 g agurk M: 1 stykke bacon, 2 skiver kokt skinke, 2 kokt eggehvite, 6 stykke cherrytomat c.a.75 g M: 4 vafler med kokosmel (1 recipe) 5 kh,med 400 g tulip baconterning, spinat og 5 stykker cherrytomat, og hvite sjokolade laget av c.a. 150 g cashewnøtter , 5 ss kakaosmør, 1 ss cacosa og 1,5 coke zero.

Er jeg på riktig spår? Så frustert nå å ikke komme i ketose. ja ja, jeg vet, jeg må vare tålmodig og ikke stresse. Jeg har nettop veide meg, jeg har gått opp i 1,5 kg...

__________________
Delmål 1: minus 1 til 1.nov Delmål 2: minus 2 til 15.nov Delmål 3: minus 3 til 1.des (Gud hjelper meg ved å spise lavkarbo under julebordsesong!) Delmål 4: minus 4 til 15.des (Håper skaden er ikke tatt!) Delmål 5: minus 5 til 25.des (Gleder meg til å spise som en gris!)
keefee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 4.okt 2010: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En kreativ tråd? Princez Generell ernæringsdebatt 13 10-03-08 09:14
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no