Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: Bergen
![]() |
Kalorier og vektDet er faktisk ikke så lenge siden jeg spurte folk her på forumet om hvor mye kalorier jeg bør spise hver dag- fikk svaret jeg selvsagt håpet jeg ville få- ikke tell dem! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo- under 40 g karbo dagen
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kalorier og vekt
Fortsett i samme stil du. Det tar litt tid før kroppen din er helt i gang, og kroppen din forteller deg ganske greit hva du trenger av mat. Jeg tror mange gjør feilen at de rett og slett spiser for lite (selv om noen absolutt må telle kalorier - men dette er de som har holdt på en stund og har hatt laaang stillstand). |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 38
![]() |
Sv: Kalorier og vektFortsett i samme stil ja |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
#4 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kalorier og vektJapp! Det er helt normalt at kroppen har et større energibehov i starten enn den vil få over tid, dette helt enkelt fordi den er i en energikrevende omstillingsprosess, det går seg nok til. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
Sv: Kalorier og vektBåde mens og at det er 3 uken kan spille inn - min vekt har stått stille (en tanke opp) nå den 3/4 uka, men det er normalt har eg forstått |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Kalorier og vektMin anbefaling er å fortsette som du har gjort i minst 3 uker til før du evt begynner å endre på noe. Det tar tid for kroppen og omstille seg og man bør gi det minst 6-8 uker og kanskje så mye som 3 mnd (ihvertfall i følge Skaldeman) før man begynner å endre på ting. Kroppen bruker også bortimot 8 uker på å "stabilisere" seg når man begynner å trene. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Sv: Kalorier og vektSå er det ikke til å komme fra at utskeielsene kan spille inn litt også |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Emneord |
kalorier, karbohydratinntak per dag, trening, vekt |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Kalorier pr dag | hope10 | Ketolysekuren | 52 | 24-03-12 23:51 |
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! | Iset | Lavkarbo generelt | 28 | 20-10-11 19:43 |
Ned i vekt med masse kalorier | Bestemamma | Lavkarbo generelt | 145 | 29-05-11 16:36 |
Mye kalorier (fett) vs lite kalorier | Sommerglad | Spørsmål og svar | 12 | 22-02-10 14:07 |
Kalorier og ikke kalorier | smilefjes | Lavkarbo generelt | 15 | 19-09-08 21:27 |