Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 78
![]() |
Ikke overvektig - men ...Jeg tok full bukplastikkoperasjon midt i juni, altså snart et halvt år siden, men opplever at magen fremdeles er veldig stor, særlig i profil. Sist redigert av bodilla : 02-12-08 kl 22:26. Årsak: skrivefeil |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ikke overvektig - men ...Velkommen hit. Torkil, forfatteren av ketolysekuren skriver at den er for de som skal ned 10 kg eller mer. Grunnen til dette er at det er en kur som krever en god del forsakelser og at det er mye å sette igang med for noen få kilo. Mange av de som skal ned noen få kilo bruker Lindberg sin kostholdsfilosofi. Det er noe av det samme, men mindre strengt. De fleste som er ferdige med ketolysekuren går over til Lindberg etterpå. Lykke til.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 54
![]() ![]() |
Sv: Ikke overvektig - men ...Når jeg er ferdig på ketolyse skal jeg over på Lindberg. men prøv å kutt ut poteter, ris og pasta i første omgang, og se om ikke det også kan hjelpe på magen. Hvitt mel er ikke bra for min mage, da blir den gjerne oppblåst.
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 78
![]() |
Sv: Ikke overvektig - men ...Takk for svar. Neivel, da er vel ikke Ketolysekuren noe for meg. Har lest en del om Fedon Lindberg, men den virker så komplisert, så mye ingredienser som ikke jeg er vant med liksom. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Nå er jeg offisielt ikke overvektig lengre | rez | Ketolysekuren | 21 | 25-02-08 19:34 |
Arg.... er det rart man blir overvektig | Fnutte | Lavkarbo generelt | 4 | 21-10-07 20:18 |
Overvektig...jupp. Thats me. | Scorp | Ketolysekuren | 30 | 05-11-06 17:45 |
Atkins var jo overvektig da han døde... | Iset | Atkins kosthold | 5 | 12-03-05 02:35 |