Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Er dere på Facebook?

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-05-07, 19:30   #26
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

Er på facebook ja...

Så kjekt å se bilder av dere

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 19:35   #27
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Er dere på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nå har jeg vært og sniki på alle medlemme i fb-gruppa.... Så tynne dere ser ut alle sammen! Dere har da ikke no på lavkarbokurer å gjøre!

Det er en grunn til at jeg bare har bilde av ansiktet mitt Mye rart som foregår nedenfor bildekanten for å si det sånn...he, he.

  Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 19:41   #28
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Er dere på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Sprudle, her.

Det er en grunn til at jeg bare har bilde av ansiktet mitt Mye rart som foregår nedenfor bildekanten for å si det sånn...he, he.

samme her!!!

  Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 19:55   #29
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

Er det en lukket gruppe? Jeg har sendt inn request til gruppen nå, håper jeg får lov å bli med.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 21:13   #30
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Er dere på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Mentos her inne har opprettet en gruppe som heter LAVKARBO!!! Flott Mentos!!

Everybody: JOIN!!!


I just did!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 23:13   #31
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

Jeg er ikke på gruppen, men vil gjerne være venner med dere
Jeg heter Kristine, og om dere går inn på profilen min her kjenner dere meg igjen

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 23:15   #32
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

Jeg er å på facebook hehe

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 23:44   #33
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

Nå har jeg krøpet til korset og spurt om å joine jeg også...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 23:58   #34
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er dere på Facebook?

Prøver å godkjenne fortløpende.. men snart må jeg legge fra meg pcen

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 00:01   #35
plysjhai
Medlem
 
plysjhai sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 76
plysjhai er på en erverdig vei

Sv: Er dere på Facebook?

Jeg er også der

__________________



Første delmål: - 5kg nådd 19.05.07

plysjhai er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 10:03   #36
monki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Greåker
Alder: 39
Innlegg: 475
monki er på en erverdig vei

Sv: Er dere på Facebook?

mentos,har jeg blitt admin?

monki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 14:11   #37
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Er dere på Facebook?

Da har jeg også søkt

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 17:53   #38
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Er dere på Facebook?

Jeg er med jeg

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 18:30   #39
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

Jeg er visst med jeg også......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 18:42   #40
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

Jeg er nok der jeg og

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 19:03   #41
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Er dere på Facebook?

Jeg har ikke lyst til å melde meg inn.

Jeg er redd for å bruke for mye tid. Jeg synes jeg bruker litt for mye tid foran pcen allerede. Og hva er vitsen med å registrere seg hvis en ikke vil bruke tid der inne?

Dessuten har jeg ingen gamle klasse"kamerater" jeg ønsker kontakt med. Årevis med mobbing er gjemt, men ikke glemt. Vel, det var et par snille, men jeg vil ikke at de andre skal oppsøke meg. Og å legge meg ut med fullt navn, da kan hvem som helst kontakte meg.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 21:57   #42
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Jeg har ikke lyst til å melde meg inn.

Jeg er redd for å bruke for mye tid. Jeg synes jeg bruker litt for mye tid foran pcen allerede. Og hva er vitsen med å registrere seg hvis en ikke vil bruke tid der inne?

Dessuten har jeg ingen gamle klasse"kamerater" jeg ønsker kontakt med. Årevis med mobbing er gjemt, men ikke glemt. Vel, det var et par snille, men jeg vil ikke at de andre skal oppsøke meg. Og å legge meg ut med fullt navn, da kan hvem som helst kontakte meg.

Skal heller ikke melde meg inn. Men da fordi jeg synes hele konseptet er gummelt...... Liker IKKE all denne utlegginga om seg selv der, bordet fanger liksom..... Datatilsynet har jo til og med advart folk!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 21:59   #43
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Skal heller ikke melde meg inn. Men da fordi jeg synes hele konseptet er gummelt...... Liker IKKE all denne utlegginga om seg selv der, bordet fanger liksom..... Datatilsynet har jo til og med advart folk!

Men en kan nå stenge profilen sin for alle de som ikke er på vennelisten, og da er det kun venner som kan se info og bilder som en legger ut.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 22:01   #44
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Skal heller ikke melde meg inn. Men da fordi jeg synes hele konseptet er gummelt...... Liker IKKE all denne utlegginga om seg selv der, bordet fanger liksom..... Datatilsynet har jo til og med advart folk!

Man bør der, som alle andre plasser, kunne stå for det man sier og gjør. Så derfor skjønner jeg ikke helt all denne opphausinga om at man bliur så synlig der... Nettet har eksistert i nok år til at folk bør begynne å skjønne at ting som havner på nettet blir på nettet. Og det synes! Men har tross alt faktisk mer kontroll med facebook enn tilfeldige hjemmesider man måtte havne på.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 22:03   #45
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Men en kan nå stenge profilen sin for alle de som ikke er på vennelisten, og da er det kun venner som kan se info og bilder som en legger ut.

Men all data blir liggende der, og man har faktisk godkjent at den informasjonen du gir kan brukes av dem som administerer facebook
bare se alle skriveriene som det har vært om facebook de siste dagene.

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 22:06   #46
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Men all data blir liggende der, og man har faktisk godkjent at den informasjonen du gir kan brukes av dem som administerer facebook
bare se alle skriveriene som det har vært om facebook de siste dagene.

Joda, men nå utleverer jeg ikke mer info om meg selv en det som strengt tatt er nødvendig. En må som Carisma sier kunne stå for det en sier og gjør der inne, og det gjør hvertfall jeg.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 22:07   #47
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

http://www.nettavisen.no/it/article1007823.ece
http://forbruker.no/digital/nyheter/article1777096.ece

blant andre

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 22:10   #48
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

Vel, http://www.nettavisen.no/it/article1060511.ece

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 22:13   #49
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

Jeg har lest disse før ja, og føler ikke at de treffer meg. Jeg tar mine forhåndsregler.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 22:13   #50
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Vel, http://www.nettavisen.no/it/article1060511.ece

Vet det men tror du alle gjør og vet dette??

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
vektnedgang og selvfølelse firth Mer enn 30 kg overvekt 55 24-07-06 14:43
Mange av dere er på ville veier flap Lavkarbo generelt 75 29-01-06 06:33
Har ikke helsekosten deres det dere trenger? Joda det har de, sjekk her: Iset Lavkarbo generelt 4 11-12-05 04:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no