Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-06-09, 22:39   #26
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opprinnelig lagt inn av Mara, her.

Hei du, Michelin,
kanskje du skal bytte profilbilde snart?
Det er jo helt fantastisk, med bunaden og sånn

-kanskje det...synes egentlig ikkje æ ligne så masse på Michelinmannen lenger

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 22:44   #27
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

...sånn...
kanskje æ kan oppdatere tickeren min snart og

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 23:29   #28
Mara
Medlem
 
Mara sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 78
Mara er på en erverdig vei

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Se det, ja, MYE bedre!

__________________


Mara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodietten Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 10:47   #29
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Snorking om natten er borte - og har dermed fått mye bedre søvnkvalitet. Våkner klokken 05:00 uthvilt.

Ikke noe galt med Follestad i Akersgaten, men duverden så deilig det er å kunne kjøpe klær i helt vanlige butikker.

Slipper en promt 10 ganger i året - tidligere 10 ganger i timen.

Sykler til Kikut uten pause og uten å hoppe av sykkelen i de værste motbkkene.

Eneste klare ulempen er at hvis jeg blir mer fornøyd med meg selv nå ender jeg opp venneløs.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 11:36   #30
Svane
Medlem
 
Svane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 53
Innlegg: 150
Svane er virkelig snillSvane er virkelig snillSvane er virkelig snillSvane er virkelig snill

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Eneste klare ulempen er at hvis jeg blir mer fornøyd med meg selv nå ender jeg opp venneløs.
-



Det tviler jeg sterkt på!

Seriøst, selvtillit virker tiltrekkende på andre mennesker. Så sånn sett kommer du til å øke i popularitet.

__________________


Svane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 13:05   #31
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

...klippe...

Eneste klare ulempen er at hvis jeg blir mer fornøyd med meg selv nå ender jeg opp venneløs.


-

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 13:14   #32
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Sitat:

Slipper en promt 10 ganger i året - tidligere 10 ganger i timen.

i går prompet jeg og ble helt overrasket selv. før prompet jeg sikkert 10 ganger hver kveld på sofaen og jeg er dame altså! Lærte til og med kjæresten min opp i at det rett og slett ikke var flaut å prompe forran kjæresten sin! Stakkars fyr. Vel, vel..det kommer betydelig mindre avgasser nå ja!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 15:48   #33
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Det å oppdage og se at jeg faktisk hadde kragebein var stort

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 20:44   #34
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Det å oppdage og se at jeg faktisk hadde kragebein var stort

Jaaa!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 21:27   #35
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Å kunne se ned og bare se pupper som stikker ut, ikke pupper + mage 1 og mage 2

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 22:58   #36
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

...man er ikke venner før man kan fise sammen!

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 14:54   #37
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Har nettopp nytt en skål bringebær med fløte (uten søtning i faktisk) på verandaen, i sol og finvær, i sommerklær man ikke skjemmes i når man har dem på.

Det er en god bivirkning.

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 15:22   #38
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Det aller aller første jeg oppdaget var at det ikke blir slitasjehull på alle bukser på innsiden av lårene - hel ned til knærne omtrent......hvor deilig å oppdage at lårene ikke gnisser sammen når jeg går

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 09:39   #39
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Myggen vil ikke ha meg lenger!
Har vært på tur i myggområde flere ganger. Det har vært slik at den jeg har vært sammen med har sagt at herfra må vi bare skynde oss og komme vekk. Så har jeg merket at det er mygg der, meg de bryr seg ikke om meg. Myggen liker nok best søtt blod!

Dette er jo ikke en bivirkning av at jeg er blitt slankere, men av kostholdet. Artig allikevel da!

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 12:28   #40
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Myggen vil ikke ha meg lenger!
Har vært på tur i myggområde flere ganger. Det har vært slik at den jeg har vært sammen med har sagt at herfra må vi bare skynde oss og komme vekk. Så har jeg merket at det er mygg der, meg de bryr seg ikke om meg. Myggen liker nok best søtt blod!

Dette er jo ikke en bivirkning av at jeg er blitt slankere, men av kostholdet. Artig allikevel da!


Det oppdaga æ og i fjor sommer, den satte sæ på mæ, men forsynte sæ ikkje og ei anna ketolysedame æ kjenne hadde samme erfaringa

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 02:17   #41
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Mange av klærne mine passer igjen, huden har blitt bedre - jeg har nesten helt sluttet å klø, og eksemflekker på armene er blitt borte

Og faktisk så merker ikke jeg myggen så mye lenger heller

__________________

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 10:25   #42
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Denne sommeren har jeg blitt ekstremt fort brun - kanskje det skyldes lavkarbo?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 11:37   #43
The Dude
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 247
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Myggen vil ikke ha meg lenger!
Har vært på tur i myggområde flere ganger. Det har vært slik at den jeg har vært sammen med har sagt at herfra må vi bare skynde oss og komme vekk. Så har jeg merket at det er mygg der, meg de bryr seg ikke om meg. Myggen liker nok best søtt blod!

Dette er jo ikke en bivirkning av at jeg er blitt slankere, men av kostholdet. Artig allikevel da!

Det var interessant hvis det stemmer. Det er nok ikke det søte i blodet, men at du utskiller et stoff som du ikke gjorde før. Det er forsket en god del på hvorfor noen blir bitt av mygg og andre ikke. Nylig er det samlet inn prøver fra huden fra dem som ikke blir bitt (forsøkspersonene stikker hånden inn i et glassbur fullt av mygg). Det viser seg at noen skiller ut et kjemikalie som kamuflerer den lukten som myggen egentlig er ute etter. Industrien vil ikke si hvilket stoff dette er siden de vil lage effektive myggmiddel.

Det første myggen går etter er CO2 som vi puster ut, det bruker den til å lokalisere oss på lang avstand. Deretter stikker den kun hvis den finner en bestemt duft på huden. Hvis duften er kamuflert av dette mystiske stoffet slipper du bitt. Morsomt hvis det er noe med dietten som kan påvirke dette.

The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 11:38   #44
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Myggen elsker meg fremdeles

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 11:52   #45
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Som jeg forstår så ligger vel ikke du helt på bunn med karber lenger. Det er nok det som skal til, godt under 20 karber om dagen. Mener ikke at det er verdt det bare for myggen altså, når man ikke har behov for å ligge så lavt.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 11:59   #46
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Hvis én mygg og jeg befinner oss i samme fylke, finner myggen meg og stikker. Ingen forandring med ketogent kosthold.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 12:26   #47
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Som jeg forstår så ligger vel ikke du helt på bunn med karber lenger. Det er nok det som skal til, godt under 20 karber om dagen. Mener ikke at det er verdt det bare for myggen altså, når man ikke har behov for å ligge så lavt.

Antall karber vet jeg ikke hva jeg ligger på nå for tiden. Men ikke når jeg låg på mellom 15 0g 20 heller, lot myggen meg i fred...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 12:41   #48
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Huden min har blitt mykere. Hadde mye nupper og tørr hud før. Hodebunnen har blitt helt fin (den var et mareritt før).

Har vært nødt til å endre BH-størrelse flere ganger de to siste årene. Det var spesielt hyggelig.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 12:50   #49
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Har vært nødt til å endre BH-størrelse flere ganger de to siste årene. Det var spesielt hyggelig.

Etter at jeg hadde gått ned tjue kg var jeg på en fancy undertøyssjappe på Steen og Strøm. Sist jeg kjøpte bh måtte jeg ha 95D, og det var så vidt den passa ... . De målte meg, og jeg gikk ut med bh i størrelse 85C! Jeg begynte faktisk å gråte i butikken , se det for deg, jente i bare undertøyet som gråter, og voksen dame med perleøredobber og kasjmirgenser som trøster. Hahaha

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 12:52   #50
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Denne sommeren har jeg blitt ekstremt fort brun - kanskje det skyldes lavkarbo?

Og fargen holder mye lenger! Jeg aner ikke om det har med lavkarbo å gjøre, men både jeg og sambo har fortsatt skille etter vi var i egypt i mars! Jeg syns det har vært sånn de siste 3-4 åra, før var jeg blåhvit etter noen dager igjen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fine brødpinner Gerd Bakst 26 30-11-11 10:55
Creme fine?? Tiril77 Lavkarbo generelt 8 27-01-05 12:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no