Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Ny på LCHF

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-01-10, 22:58   #1
Virgo2
Juniormedlem
 
Virgo2 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sandnes, Rogaland
Alder: 58
Innlegg: 25
Virgo2 er på en erverdig vei

Ny på LCHF

Jeg begynte på LCHF i desember 2009, men fikk ikke dreisen på det før nå i Januar. Sleit litt med alt fettet. Jeg spiser grønnsaker som vokser over bakken og melkeprodukter i tillegg til proteiner og fett.Dette fører nok til at jeg ikke mister kiloene så fort men det beste er å klare leve med det nye kostholdet. Jeg har tatt av ca.5 kg. Så kommer spørsmålene.......

Er det vanlig å få hjertebank, hodeverk og svimmelhet? Jeg tar omega 3 tilskudd(selolje) og 1 multivitamin tabl. mangler jeg noen tilskudd?

takknemlig for svar

__________________
Hilsen Virgo2


Virgo2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 23:20   #2
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny på LCHF

Høres ut som om du trenger magnesium.
Har du sjekket om den mulitvitaminen du tar inneholder nok av hvert tilskudd?
Selv foretrekker jeg å ta rene tilskudd når jeg først skal ta noen, og unngå disse multivitamintablettene da jeg har tilgode å finne en som har riktig fordeling i forhold til de råd legen har gitt meg og det jeg selv oppfatter som riktig.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 18:24   #3
Virgo2
Juniormedlem
 
Virgo2 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sandnes, Rogaland
Alder: 58
Innlegg: 25
Virgo2 er på en erverdig vei
Red face

Sv: Ny på LCHF

Takk fo svar. Jeg skal prøve med magnesium. Hvordan vet jeg hva som er dagsbehovet mitt, det kan vel variere fra person til person.

__________________
Hilsen Virgo2


Virgo2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 18:29   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Ny på LCHF

Kjøp de fra gevita med 300mg pr tablett og klin til med 2 om dagen og se om det hjelper. Jeg tar to hver kveld..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 18:37   #5
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Ny på LCHF

Så vidt jeg vet så tisser man ut det man ikke forbruker av magnesium. 2*300 mg bør gjøre susen ja

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 20:48   #6
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny på LCHF

Ja - også kan en få løs mage hvis en tar for mye, så litt prøving må nok til for å finne riktig nivå.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 22:32   #7
Ledestjerne
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Vestlandet
Alder: 49
Innlegg: 25
Ledestjerne er på en erverdig vei

Sv: Ny på LCHF

Ang. magnesium så er det faktisk mulig å få magnesiumforgiftning hvis kroppen ikkje har behov for magnesium. Men du merker fort hvis du har tatt for mykje magnesium, for då får du veldig mykje luft i magen.

__________________




Det løsner, smått om senn!
Ledestjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
LCHF-oppskrifter! Se her! Bee Generell diskusjon 5 21-03-11 00:57
Ketolyse VS LCHF Imali Spørsmål og svar 14 22-09-09 18:06
LCHF sjokeladekake Mirakel Kake/dessert og snacks 6 04-09-09 14:55
Lurer på noe ang LCHF! matitt Lavkarbo generelt 9 01-09-09 02:36
LCHF - og bare det? Paris Lavkarbo generelt 2 21-08-09 10:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no