Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

First price kyllingfilet

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-09-05, 14:59   #1
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel
Question

First price kyllingfilet

Noen som har prøvd dem?? Kjøpte i dag og kostet ikke mer enn 139 kr for 2kg!!!!!
Rasende billig spør du meg

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 30-09-05, 17:03   #2
Bolla Piggsvin
Medlem
 
Bolla Piggsvin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 113
Bolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt segBolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Benzo

Noen som har prøvd dem?? Kjøpte i dag og kostet ikke mer enn 139 kr for 2kg!!!!!
Rasende billig spør du meg


Nei, har ikke sett dem, men det var jo nesten svenske priser, det! Er de frosne? Er det ikke Meny som har First Price? Var der i dag, og de hadde bare Prior til over 40 kroner for ca. 200 gram!

__________________


Bolla Piggsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-09-05, 17:16   #3
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Billigere enn den beste kyllingen i Sverige! De koster 179kr for 2 kg. First price sine så fine ut, tror ikke det var så mye blod og dritt som det er på Prior sine.
Jeg kjøpte på Ultra, men det er mulig Meny også har det.

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 30-09-05, 17:35   #4
Chumpsy
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 146
Chumpsy er ny på veien

Ultra? Hva er det? Har de på Meny?

Chumpsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-09-05, 18:42   #5
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Ultra er en supermarked kjede, vet ikke om det er andre steder enn Oslo og Akershus, men det går det jo an å finne ut av
Meny har First Price produkter, men har ikke lagt merke til om dem har kyllingen.

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 30-09-05, 18:56   #6
Lara
Medlem
 
Lara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 390
Lara har en fantastisk aura rundt segLara har en fantastisk aura rundt seg

Også har de First Price på KIWI

__________________



1.delmål nådd:- 7kg
2.delmål:ned 3kg
Lara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-09-05, 19:22   #7
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lara

Også har de First Price på KIWI


...Og for oss i Midt-Norge, så har de First Price på Bunnprisbutikkene. Det er Norgesgruppen som har dette som sin egen merkevare tror jeg...

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 01-10-05, 12:40   #8
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Jeg har faktisk en bedre pris på kyllingfilet enn deg. 59 kroner for 1 kg frossen på Maxi. Det skulle bli 118 for 2 kilo:-)

Det er endelig kommet noe som kan kalles butikk i Hønefoss, og de hadde åpningstilbud på 39 kr kiloen for fersk kjøttdeig,så da raska jeg med meg 5 kilo. Men sukk,den prisen ser jeg nok aldri igjen:-(
Jo da du får kjøddeig frossen til 35 kroner kiloen på rema,men den er bare egna til taco,gryteretter og sånt.

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 01-10-05, 16:30   #9
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

Jeg har faktisk en bedre pris på kyllingfilet enn deg. 59 kroner for 1 kg frossen på Maxi. Det skulle bli 118 for 2 kilo:-)

Det er endelig kommet noe som kan kalles butikk i Hønefoss, og de hadde åpningstilbud på 39 kr kiloen for fersk kjøttdeig,så da raska jeg med meg 5 kilo. Men sukk,den prisen ser jeg nok aldri igjen:-(
Jo da du får kjøddeig frossen til 35 kroner kiloen på rema,men den er bare egna til taco,gryteretter og sånt.

Smakte dem noe godt da?
Skal prøve FP sine til neste helg!

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 02-10-05, 01:36   #10
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg kjøper 500 gram kjøttdeig for 29 kr på Rema, fast pris. Smaker mye bedre enn feks Coop sin kjøttdeig og familiedeig.

De kyllingfiletene må jeg kjøpe! Er ikke First Price Kiwi sin lavpris-merkevare da? Må se på Kiwien her nede.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-10-05, 01:52   #11
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Jeg sendte en email til Meny, og dem skulle ha ca. samme utvalget på Ultra i MIdt Norge (dem har nemlig ikke Meny der). Også First Price på Ultra..

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 02-10-05, 03:24   #12
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Iset

Jeg kjøper 500 gram kjøttdeig for 29 kr på Rema, fast pris. Smaker mye bedre enn feks Coop sin kjøttdeig og familiedeig.

De kyllingfiletene må jeg kjøpe! Er ikke First Price Kiwi sin lavpris-merkevare da? Må se på Kiwien her nede.

Jøss finner du virkelig 500 gram kjøttdeig på REMA. Min datter jobber der og trodde de bare hadde 400 grams pakker som alle andre steder. Men jeg vet du kan få kjøpt 400 gram frossen importert til 14-15 kroner. Dvs 35 kroner kiloen.

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 02-10-05, 10:04   #13
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

Jøss finner du virkelig 500 gram kjøttdeig på REMA. Min datter jobber der og trodde de bare hadde 400 grams pakker som alle andre steder. Men jeg vet du kan få kjøpt 400 gram frossen importert til 14-15 kroner. Dvs 35 kroner kiloen.

Ja den import-kjøttdeigen har jeg og kjøpt, helt grei den.
Men ja, jeg finner 500 gram på Remaen her, men bare på den ene. Har ikke sett den på de andre jeg har vært på. De selger den altså på Rema på Varatun i Sandnes, i tilfelle datteren din kanskje kunne kontaktet dem og spurt evt hvor de får den fra så de også kunne solgt den?
Jeg ble SÅÅ glad da jeg fant den, for den er jo ganske billig. 29 kr for 500 gram!!
Tror det er Gilde, faktisk...

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-10-05, 13:30   #14
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Hel rett ang. kjøttdeigen, dem selger (ikke frossen og importert) 400 gram til 23 kr, og 500 gr til 29 kr og en til str, men husker ikke hva den var. Dette er fra "rema-merket" som jeg ikke husker..eller, Nordfjord? Dem har også Gilde, men den er fyrere (selfølgelg).

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 02-10-05, 16:44   #15
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Det har lite å si hvor kjøttdeigen kommer fra,du får neppe creuzfeld jacobs av den uansett.

Dersom jeg skulle være i tvil på importert kjøtt måtte det i såfall være kjøtt med beinmarg,det er nemlig i beinmargen at eventuelle prioner sitter. Så slapp av og kjøp importert kjøtt. Ingen har fått kugalskap av det før,skrapesjuke eller hva du nå måtte kalle det.
Og om uhellet skulle være ute trøst deg med at livet før døden bare varer noen få måneder.

Nei nå gjør jeg det igjen,min galgenhumor er nok litt på kanten,men jeg mener nå alvorllig at redselen for importert kjøtt er overdrevet.

Tror faktisk at kyllingfaktoren er verre enn oksekjøtt.

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 09-10-05, 15:55   #16
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Sv: First price kyllingfilet

Jeg har nå inntatt First Price sin kyllingfilet til 139 kr for 2 kg og den var helt fin
Brukte den i indisk mat, så det er jo ikke så lett å kjenne selve smaken på kyllingen, men smakte ikke noe forskjell fra når jeg bruker Prior.

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 11-10-05, 10:38   #17
Elena
Seniormedlem
 
Elena sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 522
Elena har en fantastisk aura rundt segElena har en fantastisk aura rundt seg

Sv: First price kyllingfilet

Jeg tror ikke man skal være så redd for importer kjøtt

men man skal lese nøye på hva som er i pakka man kjøper... er ikke alltid de har det samme oppi som Gilde eller Prior ...

så les på pakka og spis og kos dere

__________________
No gut's no glory

Elena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ca 30 karbs om dagen Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 16:48   #18
boca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 25
boca er på en erverdig vei

Sv: First price kyllingfilet

Kjøper alltid First Price kyllingfilet jeg, billig og bra! :-) Her har de den på Kiwi, Spar og Meny, så har litt å velge mellom :-) På kiwi har de også 700 g kjøttdeig (tror jeg) til litt over 40 kr :-) First Price det også!

__________________
-6,3 kg på seks uker
Over halvveis til første delmål, -10 kg
boca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 16:51   #19
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: First price kyllingfilet

Pst... tråden er 5 år gammel. ;-)

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fløtekokt kyllingfilet (kyllingfrikasse) Iset Middag 4 05-01-10 19:29
Kyllingfilet til mange. Anne Induksjonen 2 25-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no