Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Lettis

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-03-14, 10:33   #1
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Lettis

Angående den lettisen fra for eks rema. Det står at den inneholder 15 g karbo. Men siden det er kunstig søtning i den teller alle 15 da eller? Ble litt i tvil på lørdag da jeg stod og leste på den.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 31-03-14, 12:00   #2
kristine89
Medlem
 
kristine89 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oppland
Innlegg: 254
kristine89 er ny på veien

Sv: Lettis

Om det er den fra Diplomis som heter LettIs er den søtet med fruktose. Fruktose tas opp i tarmen og alle karbene gjelder.

Lag egen is.
Jeg gjorde det i helgen. Kjempe godt og nok så enkelt

__________________
Min journal: Kristines vei mot velvære
kristine89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 31-03-14, 14:04   #3
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Lettis

Nei liker den veldig godt. Raskt og enkelt, og ei kule er nok

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 02-04-14, 10:42   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lettis

Lettisen fra Diplom-is er ikke søtet med fruktose, men med lactitol som er et sukkeralkohol, og sukralose, som er det samme som merkevaren Splenda. Det er også polydekstrose i, som inneholder fibrer kroppen ikke tar opp. Ettersom det er sukkeralkoholer i isen, har den mindre sukker enn det står på nettsiden (hvor næringsinnholdet er noe mangelfullt, tydeligvis), og på en tom boks jeg har stående, står det 6,5.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-04-14, 11:23   #5
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Lettis

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Lettisen fra Diplom-is er ikke søtet med fruktose, men med lactitol som er et sukkeralkohol, og sukralose, som er det samme som merkevaren Splenda. Det er også polydekstrose i, som inneholder fibrer kroppen ikke tar opp. Ettersom det er sukkeralkoholer i isen, har den mindre sukker enn det står på nettsiden (hvor næringsinnholdet er noe mangelfullt, tydeligvis), og på en tom boks jeg har stående, står det 6,5.

Jaaa nettopp Photobscura. For det var akkurat slik jeg har forstått det

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 02-04-14, 11:36   #6
kristine89
Medlem
 
kristine89 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oppland
Innlegg: 254
kristine89 er ny på veien

Sv: Lettis

Da beklager jeg. Det var ikke meningen å komme med feil informasjon.
På en rund boks jeg har stående står det fruktose som søtstoff. Det er tydeligvis lenge siden jeg har kjøpt denne isen. Boksen er nok noen år gammel!


Med 6,5 g karb er det bare å spise is i vei
Is er jo det beste som finnes!

__________________
Min journal: Kristines vei mot velvære
kristine89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 02-04-14, 11:59   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lettis

Ikke for å oppfordre til overdreven isspising, men: Ellers finnes jo også Easy fra Hennig Olsen. De har både en isboks (noe større enn den fra Diplom-is) med-tress is, den er søtet med maltitol og eritrythol (sukrin), de har også en liten ispinne av type Pin-up.

Isene er for all del gode, men ellers er jeg enig i at den isen man lager selv egentlig smaker bedre, sikkert fordi den inneholder ekte fløte. Men i blant er det digg å bare kjøpe en i butikken også. Og ikke minst med sjokolade! Den er litt vanskelig å få til med stavmikseren og uten ismaskin.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 00:41   #8
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Lettis

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ikke for å oppfordre til overdreven isspising, men: Ellers finnes jo også Easy fra Hennig Olsen. De har både en isboks (noe større enn den fra Diplom-is) med-tress is, den er søtet med maltitol og eritrythol (sukrin), de har også en liten ispinne av type Pin-up.

Isene er for all del gode, men ellers er jeg enig i at den isen man lager selv egentlig smaker bedre, sikkert fordi den inneholder ekte fløte. Men i blant er det digg å bare kjøpe en i butikken også. Og ikke minst med sjokolade! Den er litt vanskelig å få til med stavmikseren og uten ismaskin.


Enig. Den tres isen er knall god. Men jeg får luft problemer av begge typene, men er skikkelig digg å kunne sette noe sånt på bordet når du har dårlig tid. Et fat holder, og det tåler jeg. Til en kopp kaffe.... naaam.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 06:28   #9
Fillilura
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2014
Alder: 40
Innlegg: 143
Fillilura er ny på veien

Sv: Lettis

Godt å ha et alternativ når en skal kjøpe is selv om hjemmelaget dog smaker best. Liker godt easy sin is.

__________________
Paleofrelst


Journal
Bloggen min
Fillilura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 10:22   #10
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Lettis

Hjemmelaget is er godt det og. Men det er ikke alltid det bare er å slenge sammen eller at en har lyst på hurtigis av bringebær og fløte.

Jeg elsker den tressisen og pin upen fra hennig olsen, så i løpet av sommeren blir det en og annen slik pinne og ellers i året en og annen kule med tressis( spiste meg gjennom 3 bokser i 2013).

Den sjokoladeisen fra diplomis er god og jeg tåler en kule av den og.

Jeg prøver å holde meg til en iskule. Kan til nød spise 2 kuler, men det er maks, ellers får jeg diarè og voldsomme luftsmerter. Men så hjelper det meg å ikke overspise.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 11:38   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lettis

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg prøver å holde meg til en iskule. Kan til nød spise 2 kuler, men det er maks, ellers får jeg diarè og voldsomme luftsmerter. Men så hjelper det meg å ikke overspise.

Hehe. Jeg er uforbederlig, og lærer aldri av det der, gitt, og kan i verste fall spise opp til en hel boks, bare fordi. Jeg nyyyter faktisk hver bit der og da, men sørger for å være heeelt alene de nærmeste tolv timene. Heldigvis skjer det ikke så ofte. Jeg kan begrense meg på det meste, men jeg har en skikkelig akilles nå det kommer til sjokoalde, iskrem, nøtter og ost.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 11:52   #12
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Lettis

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hehe. Jeg er uforbederlig, og lærer aldri av det der, gitt, og kan i verste fall spise opp til en hel boks, bare fordi. Jeg nyyyter faktisk hver bit der og da, men sørger for å være heeelt alene de nærmeste tolv timene. Heldigvis skjer det ikke så ofte. Jeg kan begrense meg på det meste, men jeg har en skikkelig akilles nå det kommer til sjokoalde, iskrem, nøtter og ost.

Av den isen begynner jeg å kjenner at det rumler i magen allerede når jeg spiser, verre med sjokolade, jeg kan stappe i meg 100g sukkerfri sjokolade og ligge med magekramper og diarè det neste døgnet. På det punktet lærer jeg ikke..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 12:05   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lettis

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Av den isen begynner jeg å kjenner at det rumler i magen allerede når jeg spiser, verre med sjokolade, jeg kan stappe i meg 100g sukkerfri sjokolade og ligge med magekramper og diarè det neste døgnet. På det punktet lærer jeg ikke..

Sånn får jeg det også på tom mage, så det lønner seg å ha spist litt ordentlig mat i forkant. Ikke for å gi råd om hvordan å spise en liter is på en gang, altså! Men i blant får jeg det bare over meg. Morsomt nok dropper jeg gjerne ned i vekt dagen etter, så jeg later som om det hele er en slags alternativ tarmskyllding.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-04-14, 11:07   #14
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Lettis

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hehe. Jeg er uforbederlig, og lærer aldri av det der, gitt, og kan i verste fall spise opp til en hel boks, bare fordi. Jeg nyyyter faktisk hver bit der og da, men sørger for å være heeelt alene de nærmeste tolv timene. Heldigvis skjer det ikke så ofte. Jeg kan begrense meg på det meste, men jeg har en skikkelig akilles nå det kommer til sjokoalde, iskrem, nøtter og ost.


Hehehe... som om jeg skulle sagt det selv. Jeg lærer aldri. Tar litt og litt og litt. Jo mer jeg tar jo lengre må jeg være alene. Hehe Her i huset så sier ungene når jeg tar frem isen: Mamma å nei.. skal du spise fiseis!!!!!

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 04-04-14, 12:40   #15
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Lettis

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Sånn får jeg det også på tom mage, så det lønner seg å ha spist litt ordentlig mat i forkant. Ikke for å gi råd om hvordan å spise en liter is på en gang, altså! Men i blant får jeg det bare over meg. Morsomt nok dropper jeg gjerne ned i vekt dagen etter, så jeg later som om det hele er en slags alternativ tarmskyllding.

Jeg blir like rumlete om jeg har mat i magen eller ikke.

Ellers synes jeg de ispinnene til den norske isbilen er gode( de er lavfett, men smaker ikke verre enn svensk is, som jo kjent er melkeis og ikke fløteis). De er sukkerfrie og hvite og rosa. Noen ganger er det kjekt å ha de i fryseren. Bedre å klikke på de enn vanlig is, for vanlig is får meg til å gå videre til å tømme fryseren for is, så koke pasta, så tømme en potetgullpose osv..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 04-04-14, 12:48   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lettis

Det finnes noen fordeler med å være særboer, for å si det sånn! Katten ser ikke ut til å la seg affektere.

Heter isbilen "Den norske isbilen"? Mener å ha hørt noe slags plingelyder på søndag formiddag i sommerhalvåret her på nedre Løkka, men aldri tenkt på at de kan ha noe for meg. Ellers er jo både Easy og Lettis lavfett, men smaker ok for det om. (Selv om jeg er overbevist om at de hadde nådd nye høyder med ekte fløte. )
Finnes grädd-glass i Sverige, da!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-04-14, 12:54   #17
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Lettis

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det finnes noen fordeler med å være særboer, for å si det sånn! Katten ser ikke ut til å la seg affektere.

Heter isbilen "Den norske isbilen"? Mener å ha hørt noe slags plingelyder på søndag formiddag i sommerhalvåret her på nedre Løkka, men aldri tenkt på at de kan ha noe for meg. Ellers er jo både Easy og Lettis lavfett, men smaker ok for det om. (Selv om jeg er overbevist om at de hadde nådd nye høyder med ekte fløte. )
Finnes grädd-glass i Sverige, da!

Det er flere forskjellige isbiler. Den som kjører her er Den Norske Isbilen.
Jepp, det finnes gräddglass i Sverige, og den er god. Den vanlige isen er ok, men smaker litt "tørt"? Eller noe sånt. Ungene bryr seg ikke, bare de får en lakrisis( pucken er tilbake!!!! min barnsdoms svenske yndlingsis).

Jeg synes den tressisen fra H.O. er bedre enn vanlig tress jeg. Mannen og jeg sammenlignet her en dag i fjor sommer da vi sto med easy og vanlig tress fra H.O og begge var enige om at easy var best.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 04-04-14, 12:57   #18
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Lettis

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Heter isbilen "Den norske isbilen"? Mener å ha hørt noe slags plingelyder på søndag formiddag i sommerhalvåret her på nedre Løkka, men aldri tenkt på at de kan ha noe for meg.

Er ikke Isbilen (den blå, men den enormt irriterende ding-ding-ding-lyden) konkurs? Eller noe sånt. Den norske isbilen spiller Norge Rundt-melodien.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 04-04-14, 13:07   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lettis

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Er ikke Isbilen (den blå, men den enormt irriterende ding-ding-ding-lyden) konkurs? Eller noe sånt. Den norske isbilen spiller Norge Rundt-melodien.

Vet ikke?! Er ganske sikker på at det ikke er den som spiller Norge Rundt-vignetten, som jeg for øvrig har langt opp i halsen, fordi den vekte meg hver søndag da jeg bodde på hybel i Trysil på nittitallet.
Mener denne bare plinger litt sånn vilkårlig, men nå har det ikke vært noen isbil her siden i fjor, da.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 09:26   #20
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lettis

Hos oss er det Hjem-is som kjører, de blå som har kjørt siden 80-tallet. Trodde det var de med Norge rundt som var konk jeg?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 09:32   #21
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lettis

Det ser ut til at det bare en noen plasser Hjem-is er konk: http://e24.no/naeringsliv/her-har-hj...-gang/22730316
Jeg hadde tenkt å kjøpe opp litt sukkerfri is fra isbilen og ha i fryseren, men ser det er Nestle som eier det. Så nå ble jeg mer usikker...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 12:26   #22
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lettis

Forrige fredag kom Hjem-is hit en tur igjen. Da hadde de ikke vært her siden før jul. De hadde ikke den isen jeg ville ha, for de holdt på å selge ut det de hadde igjen, og etterpå skulle Den norske isbilen overta, sa han. Jeg bor ikke i et av de fylkene som er nevnt i den artikkelen.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 14:07   #23
Fillilura
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2014
Alder: 40
Innlegg: 143
Fillilura er ny på veien

Sv: Lettis

Kjøpte easy-is i dag og hadde på Walden farms sjokolade sirup, godt

__________________
Paleofrelst


Journal
Bloggen min
Fillilura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukkerfri lettis fra isbilen Disen Lavkarbo generelt 6 09-05-12 15:42
Kan vi spise den isen fra isbilen? Den lettis-isen? -7kgtakk Ketolysekuren 11 19-09-08 23:44
Diplom lettis? Thula Lavkarbo generelt 7 04-07-05 12:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no