Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Hva skjer etter fase 4 ?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-04-08, 23:25   #1
mindor
Juniormedlem
 
mindor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 37
mindor er på en erverdig vei

Hva skjer etter fase 4 ?

Hei

Jeg er ny her og har gått på ED siden midten av januar og sitter og lurer på hva som skjer etter fase 4 skal jeg da "bruke" lav karbo eller lav fett varianten ?

Hva bruker dere ? og hva funker for dere ?

mindor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skal begynne på lavkarbo igjenn snart Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 00:28   #2
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Hva skjer etter fase 4 ?

Heia og velkommen hit!
Jeg holder fremdeles på med å holde meg i ketose for å gå mer ned i vekt, og kan kanskje ikke svare så veldig mye fornuftig... Men sånn jeg har forstått det, er ideen fra lindbergklinikken at slutten av oppfølgingen fra dem skal være en overgang til et kosthold som skal være sunt og fornuftig og vare for alltid. Her i norge selger de den biten som et fedon lindberg-kosthold, altså et fornuftig lavkarbokosthold/livsstil, i andre land er det ikke sånn, ser litt annerledes ut alt etter hvor i verden en er.

For min egen del ser jeg nok for meg en fedon-variant, kommer nok til å beholde både lavfett- og lavkarbostilen, men skal sprette ut av ketose så fort jeg kan spise frukt og flere grønnsaker, og en pizzabit en gang i blant.

Hvordan er du fornøyd, går det bra? Hive deg inn i babbletråden vår, er masse motivasjon å hente der

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kritikk av ketosebaserte dietter (flyttet fra en introduksjonstråd) vintage Ketolysekuren 79 02-08-07 19:42
ka skjer etter ketolyse-kuren desperado Ketolysekuren 8 05-06-06 18:31
Hva skjer a'? Anne Generell diskusjon 6 01-04-04 15:53
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 22:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no