Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-09-10, 18:38   #1
Waheda
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 10
Waheda er på en erverdig vei
Red face

Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

Jeg startet i dag 28 sept, og tenker at det sikkert går bra. Tar en uke av gangen og lar ikke dette styre hele livet mitt. Er jo starten på en radikal og langvarig omlegging. Jeg er flink som er i gang synes jeg!

Utfordringen er å drikke MYE mer vann enn jeg pleier.

Waheda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 20:49   #2
Troll-I-Ord
Juniormedlem
 
Troll-I-Ord sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 44
Innlegg: 42
Troll-I-Ord er på en erverdig vei

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010 ??

Opprinnelig lagt inn av Waheda, her.

Jeg startet i dag 28 sept, og tenker at det sikkert går bra. Tar en uke av gangen og lar ikke dette styre hele livet mitt. Er jo starten på en radikal og langvarig omlegging. Jeg er flink som er i gang synes jeg!

Utfordringen er å drikke MYE mer vann enn jeg pleier.

Jeg kvalifiserer vel muligens ikke til å svare her, men gjør det nå likevel.

Velkommen på ED! Dette kommer til å gå veldig greit skal du se!

Jeg begynte for første gang på ED 27.august, altså for 4 1/2 uke siden. Planen var fase 1 i 30 dager. Dag 3 var jeg "sprekkeferdig", og kokte meg 2 egg. Siden da har jeg holdt meg i fase 2. Var på kontroll i dag, og ser ut til at det har fungert fint med fase 2 også. -10,2kg! Endelig på vei nedover!

Lykke til på ED! Og tro det eller ei, flere av produktene blir faktisk tilnærmet gode etterhvert!

Tror vi er en del som er inne på denne siden daglig, selv om ikke alle er like aktive med innlegg, svar osv. Men uansett har jeg funnet mange svar og mye motivasjon her inne, så om du trenger det er denne siden ypperlig.

Lykke til, og hold oss gjerne oppdatert om hvordan det går!

__________________



Troll-I-Ord er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo fra 01.01.12! Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:15   #3
valkerut
Medlem
 
valkerut sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 67
valkerut er på en erverdig vei

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010 ??

Jeg startet 1 september , det har gått overraskende greit. Greit å være konsekvens, da blir en ikke så fristet...

__________________


valkerut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:16   #4
valkerut
Medlem
 
valkerut sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 67
valkerut er på en erverdig vei

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010 ??

Lykke til forresten !

__________________


valkerut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 15:22   #5
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

Jeg er også ny fra september, begynte forrige mandag.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 22:07   #6
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

Hei!

Jeg startet 20 sept. har ikke oppdaget siden her før idag. Herlig med andre i samme situasjon.
På mandag har jeg gått to uker! Ikke veid meg ennå...gru og grøss...men skal gjøre det på mandag...
Har jo skjønt at jeg ikke følger dietten for å få en smaksopplevelse. Maten smaker godt, er variabel med konsistenser, søtt, salt osv...jeg er fornøyd. Tenk at jeg skal gå fort ned i vekt! Jeg merker litt forskjell men er i den at: Jeg tror ikke før jeg får se det! Både igår og idag tok jeg et måltid ekstra, vanvittig sulten...kanskje p.g.a. trening eller mensen...ikke vet jeg. Men det må vel være bedre enn å skeie ut med vanslig mat
Spennede å lese om dere andre også...hvordan får jeg sånn en vekt-linje-ting så man ser hvor mye jeg har gått ned?

Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 11:00   #7
leo
Nytt Medlem
 
leo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Finnmark
Alder: 50
Innlegg: 4
leo er på en erverdig vei

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

Hei.
Jeg henger meg med her Har vært ute av kuren siden begynnelsen av august og tenkte at NÅ tar jeg fatt igjen, på de siste 8 kg. Har "vervet" både bror og svigersøster til Ketoysekuren og de bare stråler nå, mens kiloene raser ned. Denne kuren er det beste som har hendt meg, den går så bra, men en må ha hodet med i begynnelsen - til alt blir en vane.
Lykke til alle sammen, stå på - dette funker

leo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 11:02   #8
leo
Nytt Medlem
 
leo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Finnmark
Alder: 50
Innlegg: 4
leo er på en erverdig vei

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

Eh...sorry...så først nå at dere var på Eurodietten beklager at jeg rotet med inn her.

leo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 22:36   #9
valkerut
Medlem
 
valkerut sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 67
valkerut er på en erverdig vei

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

Hei Monica !

Velkommen, hyggelig å se flere i samme situasjon.
Du lurte på vektlinja, på denner linken finner du en oppskrift

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=ticker

__________________


valkerut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 12:14   #10
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

Da var de to første ukene unnagjort i fase 1, halvveis!!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 18:29   #11
Waheda
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 10
Waheda er på en erverdig vei

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

Hvilken dato ble det du startet ?

Waheda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 18:43   #12
Waheda
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 10
Waheda er på en erverdig vei

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

gratulerer ! Så bra. To uker til nå så er fase 2 foran deg.

Waheda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 19:59   #13
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010 ??

Opprinnelig lagt inn av Troll-I-Ord, her.

Jeg kvalifiserer vel muligens ikke til å svare her, men gjør det nå likevel.

Velkommen på ED! Dette kommer til å gå veldig greit skal du se!

Jeg begynte for første gang på ED 27.august, altså for 4 1/2 uke siden. Planen var fase 1 i 30 dager. Dag 3 var jeg "sprekkeferdig", og kokte meg 2 egg. Siden da har jeg holdt meg i fase 2. Var på kontroll i dag, og ser ut til at det har fungert fint med fase 2 også. -10,2kg! Endelig på vei nedover!

Lykke til på ED! Og tro det eller ei, flere av produktene blir faktisk tilnærmet gode etterhvert!

Tror vi er en del som er inne på denne siden daglig, selv om ikke alle er like aktive med innlegg, svar osv. Men uansett har jeg funnet mange svar og mye motivasjon her inne, så om du trenger det er denne siden ypperlig.

Lykke til, og hold oss gjerne oppdatert om hvordan det går!


gratulerer med flott vekttap,, 10 kilo på fire uker må jo være rekord

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:03   #14
Troll-I-Ord
Juniormedlem
 
Troll-I-Ord sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 44
Innlegg: 42
Troll-I-Ord er på en erverdig vei

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010 ??

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

gratulerer med flott vekttap,, 10 kilo på fire uker må jo være rekord

Takk for det! Syntes det var veldig morro å klare 10kg før første kontroll. Har en vekt hjemme som ikke er helt til å stole på, men hadde et håp om at jeg hadde klart 8kg. Derfor "svevde" jeg nesten ut av kontoret etter kontrollen!

Nå derimot, kjenner jeg at jeg sliter med motivasjonen.... Ikke bra... Begynner også å gå litt lei enkelte av produktene, så jammen meg ikke bare bare, gitt! Jeg som har klart meg i 4 1/2 uke uten sjokolade, har PLUTSELIG fått søtsug igjen!?! *Frustrert!*

Så om noen har tips og råd til hvordan klare å holde fokus og unngå å gå på en smell, så tar jeg gjerne imot! Fortsatt MANGE kilo som skal av!

Bare meg som kjenner det slik? Hvordan klarer dere å holde fokus??

__________________



Troll-I-Ord er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo fra 01.01.12! Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 09:09   #15
Waheda
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 10
Waheda er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

Hei

Svar:
Du skal jo ikke mer fråtse i mye søtt og du kan være så stolt av d du har gjort hittil. Hvorfor si ja til "søtsak djevelen" som sitter den ene skulderen din ? Han er jo ikke en kul fyr.

Har du lest det lille produkthefte ? Der er det helt fremst i hefte mange tips om hvordan du kan få andre smaker og krydder i f eks puddinger. Blir da litt mer spennende.

Kanskje gå i gang med et prosjekt: Strikke en genser, scrap-booking, planlegge julegavene, prøve en ny treningsform : f eks dans, lage gåtur avtale med naboen, lær deg powerpoint, hvordan bruke fotoapparatet bedre. Skaff deg noe å være veldig opptatt av en periode. Noe du liker. Kan være hva som helst. En hobby du har lagt litt vekk, eller noe du ikke har kommet i gang med. Får annet å tenke på.

Jeg tror vi fort skal trøste/premiere oss med mat og godsaker når vi har vært "flinke" en periode. Det er jo mye ubevisst psyksisk med mat. Iallefall for meg.
Det du er så veldig godt i gang med er jo en livsstil og ikke en "kur" som man skal "slutte med" for så å ta opp sitt gamle liv etter en stund. Konsentrer deg om hva du har klart og ta en uke av gangen. Ha det gøy ved siden av. Tenk på noe annet det meste av tiden. Jeg heier på deg !

Waheda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 11:56   #16
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

10 kg på en måned er helt utrolig det! JØSSES altså,gratulerer!!!
Det er en tråd som heter Motivasjon og trøst fase 1 her også, bare som et tips
Jeg har holdt på med ED fase 1 i 13 dager nå, gått ned 3,5 kg, noe som for meg som har slitt veldig lenge er helt fantastisk!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 12:03   #17
Troll-I-Ord
Juniormedlem
 
Troll-I-Ord sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 44
Innlegg: 42
Troll-I-Ord er på en erverdig vei

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

Opprinnelig lagt inn av Waheda, her.

Hei

Svar:
Du skal jo ikke mer fråtse i mye søtt og du kan være så stolt av d du har gjort hittil. Hvorfor si ja til "søtsak djevelen" som sitter den ene skulderen din ? Han er jo ikke en kul fyr.

Har du lest det lille produkthefte ? Der er det helt fremst i hefte mange tips om hvordan du kan få andre smaker og krydder i f eks puddinger. Blir da litt mer spennende.

Kanskje gå i gang med et prosjekt: Strikke en genser, scrap-booking, planlegge julegavene, prøve en ny treningsform : f eks dans, lage gåtur avtale med naboen, lær deg powerpoint, hvordan bruke fotoapparatet bedre. Skaff deg noe å være veldig opptatt av en periode. Noe du liker. Kan være hva som helst. En hobby du har lagt litt vekk, eller noe du ikke har kommet i gang med. Får annet å tenke på.

Jeg tror vi fort skal trøste/premiere oss med mat og godsaker når vi har vært "flinke" en periode. Det er jo mye ubevisst psyksisk med mat. Iallefall for meg.
Det du er så veldig godt i gang med er jo en livsstil og ikke en "kur" som man skal "slutte med" for så å ta opp sitt gamle liv etter en stund. Konsentrer deg om hva du har klart og ta en uke av gangen. Ha det gøy ved siden av. Tenk på noe annet det meste av tiden. Jeg heier på deg !

Takk for oppmuntring!

I dag er faktisk motivasjonen på plass igjen! Fikk plutselig besøk av tante rød for noen dager siden, tror det var en medvirkende årsak til at jeg følte meg så elendig og ganske så umotivert. I tillegg har jeg i dag sendt ny bestilling på ED-produkter, så regner med det hjelper å få fylt opp skapet igjen også. Omelett til hvert måltid er jo ikke kjempespennende...

Er veldig bevisst på at dette er noe jeg må LÆRE, og ingen kur som en dag er ferdig. Ser også at det er alt for tidlig i prosessen enda til at jeg har LÆRT å spise annerledes... Fortsatt lett å miste fokus om det skjer noe uforutsett osv...

Må nok bare ta tiden til hjelp. En dag om gangen, så går det sakte men sikkert nedover!

__________________



Troll-I-Ord er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo fra 01.01.12! Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 12:27   #18
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

Ser jeg må gjøre en bestilling igjen jeg også. Bare pannekaker, barer, pudding og frokostblandingen igjen her....ingen salte måltider...

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 14:09   #19
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

Oi sann - her var det jo flere på ED jo
Velkommen skal dere være alle sammen
Noen av dere har jeg jo også sett i den "vanlige" fase1-tråden, mens det var et par nye navn jeg ikke har sett før.
Kan jeg foreslå at vi samles i samme tråd?

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 14:25   #20
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

Gjerne for meg

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 14:57   #21
Troll-I-Ord
Juniormedlem
 
Troll-I-Ord sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 44
Innlegg: 42
Troll-I-Ord er på en erverdig vei

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Oi sann - her var det jo flere på ED jo
Velkommen skal dere være alle sammen
Noen av dere har jeg jo også sett i den "vanlige" fase1-tråden, mens det var et par nye navn jeg ikke har sett før.
Kan jeg foreslå at vi samles i samme tråd?

Gjerne for meg også!

Jeg kvalifiserer vel strengt tatt ikke for fase-1 tråden, siden jeg spiser mine 2 kokte egg hver morgen, men kan i alle fall "joine" den vanlige fase2-tråden.

Jeg har fulgt med daglig, og gjerne flere ganger om dagen, på forumet her inne, men har dessverre ikke vært så flink til å skrive/svare på innlegg... (utenom på bytte-tråden da, der begynner vel folk snart å bli lei av innleggene om suppene mine...) Har likevel funnet masse inspirasjon og svar på saker og ting her inne, super side!

Joiner fase 2 tråden fra nå av!

__________________



Troll-I-Ord er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo fra 01.01.12! Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 23:03   #22
Waheda
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 10
Waheda er på en erverdig vei

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

Jeg klarer å lage en thicker, men hvordan få den til å synes i min profil ? Jeg klipper og limer inn så ser helt riktig ut, men får ikke til det siste med å syneliggjøre den ??

__________________





Waheda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 23:04   #23
Waheda
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 10
Waheda er på en erverdig vei

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

jøss her kom den jo. Altså d klarte jeg visst !

__________________





Waheda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 23:08   #24
Waheda
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 10
Waheda er på en erverdig vei

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

Pastatips: Bak to tomater evt noen hvitløk (kinesiske, hele) på 190 grader i vel en halvtime i ovnen. Ikke olje og ikke salt på. Nydelig også med paprika og squash. Jeg bruker hele "250 gr rasjonen på tomatene". Når de er godt i gang i ovnen koker du pastaen. Den blander du med en god del fersk kruspersille og sitronsaft. Nykvernet pepper og salt. Knus hvitløkene og smør utover. Ha på salt på tomatene og dette er som sammensatt rett helt nydelig !!!

__________________





Waheda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 23:10   #25
Waheda
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 10
Waheda er på en erverdig vei

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

Du har også vært utrolig standhaftig. Når det nærmer seg 4 - 5 kg så merker man det sikkert veldig godt selv. Gleder meg til jeg kommer dit. Har jo bare holdt på i 9 dager så det går jo i passe fart egentlig. Går rette veien.

__________________





Waheda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har begynt denne uka? (uke 14 - 2010 ) ned10kg:) South Beach 14 17-04-10 11:05
Noen som har treningstips for Fase 1? Popp Trening 0 21-01-10 23:43
Fase to i jula, noen råd? varga83 Eurodiett 4 17-12-09 15:05
Noen spørsmål fase I mette South Beach 3 13-03-09 18:12
Noen spørsmål fase I mette Atkins kosthold 1 30-08-08 01:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no