Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Du vet du er på lavkarbo når ...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-05-13, 22:59   #551
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Jeg drømte at jeg gasset meg i smørbukk karameller i natt. Og våknet rett så fornøyd med at det var en drøm, og at det smakte godt, og at jeg nå egentlig var mett på den smaken.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 09-05-13, 01:59   #552
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg drømte at jeg gasset meg i smørbukk karameller i natt. Og våknet rett så fornøyd med at det var en drøm, og at det smakte godt, og at jeg nå egentlig var mett på den smaken.

Har ikke noe med lavkarbo å gjøre.. men jeg drømte at jeg kjørte rundt på en meget lekker svart motorsykkel... *sukk*

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-13, 08:56   #553
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Når man slipper blodsukkersvingninger

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-05-13, 09:40   #554
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Når min frisør sier hvordan håret ditt vokser så fort
Du kommer så ofte og jeg svarer jeg spiser lavkarbo

Samme her
Egentlig litt irriterende for det betyr at jeg må farge etterveksten så ofte

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 09-05-13, 12:36   #555
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Samme her
Egentlig litt irriterende for det betyr at jeg må farge etterveksten så ofte

Akkurat Dietta men det koster også mer dessverre

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 09:11   #556
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Akkurat Dietta men det koster også mer dessverre

Jepp, det er rådyrt. Av og til tar jeg farge hjemme, men får liksom aldri gjort det like bra som hos frisøren

- jeg vet absolutt at familien er på lavkarbo når jeg må rengjøre ventilatoren igjen.............

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 12:45   #557
Jeiform
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: Drammen
Innlegg: 72
Jeiform er ny på veien

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

... når du får dilla på noe så ekkelt som CC, egg, kremfløte og kaffepulver i smoothieform.

Jeiform er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 13:56   #558
treningstina
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 36
treningstina er på en erverdig vei

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

...når du våkner om natten av syke senestrekker i leggene! Så ille at du må opp å gå det av deg

treningstina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, til å begynne med :-) Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 17:02   #559
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av treningstina, her.

...når du våkner om natten av syke senestrekker i leggene! Så ille at du må opp å gå det av deg

spis magnesiumtilskudd.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 17:18   #560
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Du handler til helga og korga er full av : cottage cheese, creme fresh, rømme, fløte, egg, meierismør...

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 22:23   #561
treningstina
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 36
treningstina er på en erverdig vei

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

spis magnesiumtilskudd.

Jeg gjør det, to tabl morgen og en på kvelden. Men har vært mye plaget med senestrekk fra før av, så det blir nok ekstra ille for meg på lavkarbo.

treningstina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, til å begynne med :-) Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 23:33   #562
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Akkurat Dietta men det koster også mer dessverre

Farge, bleke og stasje hjemme! Jeg har allltid gjort det og koster ikke skjorta.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 00:31   #563
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Farge, bleke og stasje hjemme! Jeg har allltid gjort det og koster ikke skjorta.

Jeg farger alltid håret hjemme,men det koster mye å klippe

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 00:50   #564
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

.... - du ikke klarer å henge med i samtalene i lunsjen på jobb fordi det snakkes så mye om magre produkter og lettprodukter

- du ser på kollegaenes lunsj (en biola-yoghurt+ müsli eller to tørre knekkebrød med et eple fordelt på de) og lurer på hvordan de klarer å ikke dø av sult etter en time

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 08:42   #565
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

- du ser på kollegaenes lunsj (en biola-yoghurt+ müsli eller to tørre knekkebrød med et eple fordelt på de) og lurer på hvordan de klarer å ikke dø av sult etter en time

- du ser på sånne luncher og lurer på om de ikke vet hvor viktige de fettløselige vitaminene er, og hvor mange steder i kroppen det er behov for ulike fettsyrer...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 08:51   #566
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Når frokosten er blåbær is (kokosmelk og blåbær pluss litt stevia i food prosesren)

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 13-05-13, 15:27   #567
Jeiform
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: Drammen
Innlegg: 72
Jeiform er ny på veien

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

.. når du irriterer deg over at den lokale Rimi'n ikke har store kartonger med kremfløte!

Jeiform er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-05-13, 18:16   #568
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Jeiform, her.

.. når du irriterer deg over at den lokale Rimi'n ikke har store kartonger med kremfløte!

Så sant, så sant!

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 13-05-13, 19:22   #569
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Når toåringen spiser to egg med majones (og spytter ut brødet) til kvelds og du egentlig blir litt stolt...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 06:47   #570
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

... du sitter og ser på Under the Dome og de går tom for insulin og det liksom er verdens undergang og du roper til TV-skjermen: "Lavkarbo!"

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 15:24   #571
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

... du sitter og ser på Under the Dome og de går tom for insulin og det liksom er verdens undergang og du roper til TV-skjermen: "Lavkarbo!"

Nemlig!!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 14-12-13, 14:09   #572
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

.. Når du slipper å være konstant sulten og heller glemme å spise middag for man enda er mett etter frokosten!

.. Når man faktisk kan kose seg med julekaker, brente mandler og feit julemat med GOD samvittighet!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 18:30   #573
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Når du leser i hjørnet av tv skjermen at neste program er counting CARBS, når det egentlig står counting cars....

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 19:49   #574
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Når du leser i hjørnet av tv skjermen at neste program er counting CARBS, når det egentlig står counting cars....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-05-14, 23:17   #575
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

... Du spiser usukret rabarbra og tenker at denne var da voldsomt søt!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo eller ikke lavkarbo? hermanlizm Spørsmål og svar 11 24-02-11 15:55
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? Jolly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 03-02-11 20:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no