Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 09-05-13, 07:45   #19726
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Selvfølgelig! Veldig gode poenger, BenteR! Katten min var jo halvannet år før han fikk slippe ut ettersom jeg bodde den mest trafikkerte gata i hele bydelen. Jeg er for øvrig helt enig i både det med at det er en myte at hunkatter absolutt skal ha et kull, og at katter fint kan kastreres før de er kjønnsmodne. (Leste faktisk en del forskning om det, at det man fryktet skulle skje - som f.eks. bentetthet hos voksent individ o.l. ikke utgjorde noen forskjell for når katten ble kastrert).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 09-05-13, 08:09   #19727
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg reagerer veldig sterkt på garvestoff og histaminer, og trenger derfor tips på gode rødviner som har lavt innhold på disse (og som ikke koster skjorta siden jeg skal drikke hele flaska på fest og ikke bare litt til middagen ).

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 09-05-13, 08:20   #19728
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg reagerer veldig sterkt på garvestoff og histaminer, og trenger derfor tips på gode rødviner som har lavt innhold på disse (og som ikke koster skjorta siden jeg skal drikke hele flaska på fest og ikke bare litt til middagen ).

Ken Creek, koster ca 100 kr.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 09-05-13, 09:39   #19729
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Noen som vet hvordan man kan unngå vannmerker under blomsterpottene?

Har fått fine nye vinduskarmer og vil ikke ødelegge de :/

Jeg kjøpte noen runde "plast-dingser" på blomsterbutikken. De er i gjennomsiktig plast, og har små bobler/føtter under på ca 1 cm. Under runde potter i "vanlig" størrelse holder det med en, og under avlange potter (sånne med plass til 2 blomster) bruker jeg 2.
Funker veldig bra, enkelt og greit, og ikke var de dyre heller

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 09-05-13, 12:53   #19730
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Tror ikke det nødvendigvis er så farlig å slippe ut katta før den er seks måneder, altså. Uten at jeg har noe belegg for den påstanden, men vet at mange gjør det uten problem. Den er jo et dyr! Mange kattunger blir faktisk født ute. Men det kan kanskje være en idé å være med den ut i starten! Om dere har veranda, og mulighet for å stenge for utgang, så kanskje det kan være en grei løsning i overgangen? Det kan ta litt tid før de er fortrolig med den store verden ute, så en myk overgang er lurt uansett.

La gjerne datteren deres sove i stua sammen med katten noen netter! Det høres ut som et godt alternativ til å slippe den inne på soverommet. Katter tar jo ikke ordrer, så greit å legge an vanen først som sist. Det kan også være med på å gjøre den tryggere, samt at hun sikkert også synes det kan være en fin ting! Jeg lot katta få komme inn på soverommet for jeg syntes såååå synd på ham (og sikkert på meg selv også, ettersom jeg akkurat hadde blitt singel på den tida. ). Siden den gang har jeg flyttet til en ettroms, så jeg har ikke mange valg. Men selv om katta sover i senga nå og da, så foretrekker han faktisk sofaen om natta. Men jeg kan vedde på at dersom jeg flytter til et sted med separat soverom, kommer han til å henge på døra om natta dersom jeg holder den lukket.

Ikke sikkert hun tar koblinga med doen helt enda. Katter sover de rareste plaser. Særlig trange plasser er visst stas! Men skulle hun som sagt ha et uhell, og dere øyeblikkelig flytter henne til kassa, vil hun nok skjønne tegninga!

Nå er første natten over, vi delte på å se til hu eldste jenten å meg.
Det har gått greit, prøvde å ha hu i bur på soverommet. Det likte hu ikke.
Så hadde jeg hu litt i sengen ( jeg var for trøtt til gå ut i stuen) det likte hu heller ikke.
Så jeg gikk å la meg på sofaen, å då gikk det ikke lenge før hu la seg i fotenden,
og virkelig la seg til ro der.

Å doen har hu vært på et par ganger.

Hu ser egentlig veldig rolig og tilfreds ut
Å leker en go del når hu er våken.

Det kan være minste jenta skal ha hu på rommet i natt,
bedre hu knytter seg mer til hu for eldste flytter nok når skolen begynner igjen.

Vi stresser ikke noe særlig, og tar en del ting etter hvert.
Å når vi skal slippe hu ut tar vi når vi ser hvordan hu "blir".

Så koser vi en del

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 09-05-13, 12:58   #19731
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Høres veldig bra ut! Det fungerer best når katten får komme til dere inntil den føler seg hjemme! Men du bør ikke sperre katten inne i buret mer enn høyst nødvendig (annet enn ved frakt o.l.).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 09-05-13, 13:26   #19732
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Høres veldig bra ut! Det fungerer best når katten får komme til dere inntil den føler seg hjemme! Men du bør ikke sperre katten inne i buret mer enn høyst nødvendig (annet enn ved frakt o.l.).

Nei, buret er bare lånt å skal leveres tilbake i dag. Det ble bare en "utprøving"
på en måde

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 09-05-13, 13:40   #19733
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Nei, buret er bare lånt å skal leveres tilbake i dag. Det ble bare en "utprøving"
på en måde

Jeg vil absolutt anbefale å kjøpe et bur snarest og venne katten til det. Bare ha det stående åpent i en krok, legg en myk matte eller noe inni så kanskje hun velger å bruke det til kosekrok. Putt henne inn i buret av og til, i begynnelsen kan dere bare lukke døra litt og så slippe henne ut igjen, kanskje legge inn et par godbiter. Etterhvert ta med buret ut i bilen og så kjøre en liten tur og sånt - så hun venner seg til buret og ikke bare forbinder det med at hun skal til dyrlegen med tiden.

Har du bilde av pusen? Puuuus!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 09-05-13, 13:52   #19734
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg reagerer veldig sterkt på garvestoff og histaminer, og trenger derfor tips på gode rødviner som har lavt innhold på disse (og som ikke koster skjorta siden jeg skal drikke hele flaska på fest og ikke bare litt til middagen ).

Jeg reagerer på det samme som deg og har etterhvert funnet noen rødviner som funker fint for meg. Den billigste jeg kommer på i farten er Coreto. Den smaker ganske så greit. Vil du ha en som er bedre, men dessverre dyrere er Yellow Tail Shiraz ganske så god.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 09-05-13, 13:53   #19735
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg vil absolutt anbefale å kjøpe et bur snarest og venne katten til det. Bare ha det stående åpent i en krok, legg en myk matte eller noe inni så kanskje hun velger å bruke det til kosekrok. Putt henne inn i buret av og til, i begynnelsen kan dere bare lukke døra litt og så slippe henne ut igjen, kanskje legge inn et par godbiter. Etterhvert ta med buret ut i bilen og så kjøre en liten tur og sånt - så hun venner seg til buret og ikke bare forbinder det med at hun skal til dyrlegen med tiden.

Har du bilde av pusen? Puuuus!

Enig! Veldig praktisk å ha et bur i tilfelle rotefelle. Klarte aldri å få katten til å bli særlig begeistra for buret, så jeg "jukser" med å spraya det ned med kattemynte og putte en t-skjorte jeg har sovet i inni buret når det skal brukes.

Vil også se bilde!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 09-05-13, 14:02   #19736
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg reagerer på det samme som deg og har etterhvert funnet noen rødviner som funker fint for meg. Den billigste jeg kommer på i farten er Coreto. Den smaker ganske så greit. Vil du ha en som er bedre, men dessverre dyrere er Yellow Tail Shiraz ganske så god.

Ah, Yellow tail drakk jeg mye av i studenttida (husker ikke om det var Shiraz dog) Så den er lav på histaminer og garvesyre altså? Ser på vinmonopolets side at den garvesyremåleren er på litt over halv, men det ragnes kanskje som lavt?

Og jeg sjekket prisen, 120 kroner regner jeg som en ganske billig vin. Med billig vin mener jeg vin under 150 spenn

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 09-05-13, 14:12   #19737
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg fant dette. Tenker jeg heller prøver meg på Ken Creek som Kanutten foreslo. Den er lav på både histaminer og sukker. Ser at Falling Feather er på lista også. Det er den eneste vinen mamma tåler, så det er jo også et alternativ (og den vet jeg at jeg liker), men den er en god del høyere på sukker ser jeg.

Så da satser jeg på at en zyrtec og Ken Creek lar meg slippe unna den verste hodepina og tett nese

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 09-05-13, 16:38   #19738
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Enig! Veldig praktisk å ha et bur i tilfelle rotefelle. Klarte aldri å få katten til å bli særlig begeistra for buret, så jeg "jukser" med å spraya det ned med kattemynte og putte en t-skjorte jeg har sovet i inni buret når det skal brukes.

Vil også se bilde!

Vi kjøpte et sånn klatrestativ med en hule i, der ligger hu litt.
Eller er ikke det nok, vi har også en liten "seng"

Bilder skal jeg prøve å få til i løpet av dagen, hu er bare nyydelig

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 09-05-13, 17:08   #19739
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan legger jeg inn bilde??

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 09-05-13, 17:17   #19740
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Her er Serto

20130509_170149.jpg

20130509_170158.jpg

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 09-05-13, 17:18   #19741
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Juhu, jeg fant ut av det helt selv

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 09-05-13, 17:19   #19742
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nommin, har du sett noe så nydelig

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 09-05-13, 17:19   #19743
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Å, men så vakker da, gitt! Ser nesten litt ut som min Zappa da han var liten! Han er også helsvart.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 09-05-13, 17:25   #19744
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Å, men så vakker da, gitt! Ser nesten litt ut som min Zappa da han var liten! Han er også helsvart.

Vi så det ikke før i dag, men hu har faktisk litt striper i en litt gråere nyanse.
Å det viser heller ikke på bilder. vi ser det bare i et spesielt lys

Vi er bare helt fortapt i hu

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 09-05-13, 17:42   #19745
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg fant dette. Tenker jeg heller prøver meg på Ken Creek som Kanutten foreslo. Den er lav på både histaminer og sukker. Ser at Falling Feather er på lista også. Det er den eneste vinen mamma tåler, så det er jo også et alternativ (og den vet jeg at jeg liker), men den er en god del høyere på sukker ser jeg.

Så da satser jeg på at en zyrtec og Ken Creek lar meg slippe unna den verste hodepina og tett nese

Min mor reagerer også på histaminer og garvestoffer og hun tåler Falling Feather Så er det en som heter Blossom Hill som jeg vet hun tåler.
En av de beste rødvinene syns jeg er Mötorhead sin

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 09-05-13, 17:55   #19746
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Vi kjøpte et sånn klatrestativ med en hule i, der ligger hu litt.
Eller er ikke det nok, vi har også en liten "seng"

Bilder skal jeg prøve å få til i løpet av dagen, hu er bare nyydelig

Hælledussan, noe så nydelig!!! Pusepusepus! (jeg blir alltid usannsynlig teit når jeg ser kattunger og hundevalper...!) Jeg ville kjøpt et bur og lagt litt energi i å venne henne til det, før eller siden må hun til dyrlegen og da er det greit at hun er vant til buret. Å frakte katten løs i bilen er ikke å anbefale!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 09-05-13, 18:15   #19747
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg vet at alkohol ødelegger forbrenningen, men er det ikke mulig å ta en fest 1 gang i mnd sånn ca, og likevel gå ned i vekt? Jeg drikker hvit rom og sprite ZERO. Jeg har nå gjort dette i et år, og har ikke gått ned. Bare opp, men det er det andre grunner for enn alkoholen...

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 09-05-13, 18:17   #19748
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

At alkohol ødelegger forbrenninga er litt vel å ta i. Det utsetter forbrenninga i noen timer. Så klart det går an å gå ned i vekt selv om man tar en fest i ny og ne.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 09-05-13, 18:30   #19749
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

At alkohol ødelegger forbrenninga er litt vel å ta i. Det utsetter forbrenninga i noen timer. Så klart det går an å gå ned i vekt selv om man tar en fest i ny og ne.

Tkk Nellie!! Dette svaret likte jeg!!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 09-05-13, 21:30   #19750
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ligner litt Hehe... Hva bruker du den til? Bedre oksygen om natta? Ps, koselig å se deg Kanutten

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no