Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Overspising pga ketolysebrød!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-02-08, 12:54   #1
Clarissa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 43
Clarissa er på en erverdig vei

Overspising pga ketolysebrød!

Fant oppskriften på lollypop-brødet for noen dager siden, og laget en egen versjon av det, med litt mer nøtter og frø, og uten å bløtlegge linfrøene, men knuste de med stavmikser.

Brødet ble knallgod, og har spist noen skiver av det hver dag.

MEN: av en eller annen grunn så fungerer brødet for meg som en trigger for overspising.

I dag har jeg f.eks sprengt banken, og spist nesten 2000 kalorier. Jeg vet at man trenger ikke å være så nøye med kaloriene når man spiser under 20g karbo pr dag, men nå er klokka bare litt over tolv, og jeg har allerede spist over dagsbehovet mitt.

Har altså spist:

-4 skiver ketolysebrød med bremykt og gräddost
-2 spiseskjeer cocosa
-120g skinkestek
-to ringer rød paprika
- 50g pinjekjerner som snacks

Slankeprosjektet mitt føltes faktiskt mye riktigere før jeg begynte å spise brød igjen. Da hadde jeg ingen problemer med å holde meg på minus 500 av dagens energibehov.

Ser ingen annen grunn enn å slutte å spise brød.
Med mindre noen kan komme med andre forslag..?

__________________




Clarissa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vill i jungelen Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 13:09   #2
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Jeg ser seriøst ikke problemet ditt.
Når du vet at du ikke skal telle kalorier, hvorfor henger du deg opp i det da?

Nå vet ikke jeg når du stod opp idag, men hvis du har som undertegnede, vært våken siden 6-7 i dag morges, er da ikke 4 brødskiver så hårreisende. To til frokost og to til lunsj, hva? Det kan knapt kalles for overspising...

Du nevner at du har bare holdt på med brød-spisinga i et par dager, så da ville jeg ihverfall ikke få panikk før jeg hadde konkrete bevis for at brødet stagnerer vekta.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 13:11   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Jeg ville også sett an vekta, faktisk lå jeg på nesten 4000 kalorier DAGLIG da jeg prøvde ut Skaldeman. Raste ned 10 kg på 8 uker, trente ikke en dag! Kalorier har ofte lite å si.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 13:22   #4
Clarissa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 43
Clarissa er på en erverdig vei

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Problemet er at selv om man ikke skal være så nøye med kalorier nå, så har jeg faktiskt spist allerede 2000 av dem i dag, mellom kl 10 og 12... Stod opp kl 8, og regner med å legge meg etter midnatt inatt, så hvis jeg spiser middag og kvelds i dag, så da kan du regne ut selv...

Og det brødet er så godt at jeg kommer antakelig til å spise mye av det hver dag, og da blir det ikke plass til så veldig mye annet. Og nei, jeg spiste alle 4 skivene i EN jafs.

Men Iset; går det altså an å spise 4000 kcal pr dag og rase ned i vekt... Oi, det høres voldsomt ut. Må kanskje ta en liten titt på denne skaldemann....

Dagens saldo hittil er altså 160g fett, 80g proteiner og 20g karbo. Hva burde jeg spise mer av i dag; fett eller proteiner?

__________________




Clarissa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vill i jungelen Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 13:27   #5
Sol
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 63
Innlegg: 373
Sol har en fantastisk aura rundt segSol har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Jeg har også erfart at jeg blir litt hekta på det brødet. Kjempegodt med smør og ost, foreksempel. Og da spiser jeg mer enn jeg egentlig vil. Derfor har jeg det bare tilgjengelig i ny og ne, for jeg får også angst dersom jeg tror jeg spiser for mye.

__________________



Velkommen til min journal
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17383
Sol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo ala Fedon Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 13:28   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Ja det går an, tydeligvis. Skaldeman selv mener at kalorier er bortkastet å ta hensyn til, så lenge man spiser riktig. Og det stemmer jo på flere av oss.

Dersom du vil ha ned antall kalorier (jeg skjønner ikke hvorfor om ikke vekten stagnerer altså) så kan du vel ha magrere pålegg på brødet? Men du kan selvsagt kutte det ut, man MÅ jo ikke ha brød, og jeg ville heller kuttet ut brødet enn å kuttet ned på fettet, selvsagt.

Men du, ikke tell kalorier. Glem kaloriene. Tell karbohydratene og glem resten. Ellers blir det bare manisk.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 13:31   #7
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Oj jeg aaaner ikke hvor mange kalorier jeg spiser hver da..haha!

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 13:39   #8
Princez
Medlem
 
Princez sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 49
Innlegg: 214
Princez er ny på veien

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Opprinnelig lagt inn av Millsi, her.

Oj jeg aaaner ikke hvor mange kalorier jeg spiser hver da..haha!


Hehehe... nei jeg er redd jeg hadde fått sjokk hvis jeg begynt å telle dem!!

__________________



Princez er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 13:40   #9
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Ja, hør på Iset - glem kaloriene. En ting mindre å tenke på.

Dessuten ifølge din egen teori: Hvis du spiser påpass mye tidlig på dagen, vil du da spise mindre senere på dagen og da jevner det hele seg ut.
Tror foreløpig du skal ta det hele helt mañana, jeg.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 13:42   #10
Bayone
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 45
Innlegg: 101
Bayone er på en erverdig vei

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Jeg har også blitt hekta på det brødet, men spiser det bare til lunch på jobb. Frokost spiser jeg sjelden, evt. en liten neve med mandler. Resten av måltidene er jeg hjemme og har andre alternativer

I begynnelsen hadde jeg også problemer med å ikke tenke på kcal og fett siden jeg har gått på GR flere ganger. Men etter at jeg så at vekten raser nedover så har jeg innsett at jeg bare må slutte å tenke på kcal

Det jeg reagerer på er at du har kommet opp i 20 karb før kl. 12, hva skal du spise resten av dagen da? Kanskje du skal begrense til 2 skiver pr. dag?

__________________
Startet opp igjen 09.08.2010 på 82 kg


Bayone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 14:06   #11
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Klarer ikke å skjønne hvor alle karbene er he jeg d.. Paprikan? Brødet er da ikke så fullt av karber. Og ikke skinken heller..

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 14:13   #12
Sol
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 63
Innlegg: 373
Sol har en fantastisk aura rundt segSol har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Jeg driver også og sjeler litt til kaloriinntaket. Har begynt å legge inn matinntaket på diett.no for å forsøke å fine riktig balanse mellom karbo-fett-protein. Mulig at jeg blir for opptatt av dette, for jeg ender ofte opp med å synes at jeg har spist for mange kalorier (rundt 18-1900 pr dag - ominimum 75% fett).

Egentlig blir jeg altfor stressa på å ta kotroll over matinntaket på denne måten, så kanskje jeg skal gå tilbake til å bare registrere karbene og sørge for tilstrekkelig med fett....Trenger gode råd, for vektmessig skjer det svært lite på denne kanten.

__________________



Velkommen til min journal
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17383
Sol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo ala Fedon Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 14:14   #13
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Jeg klarte ikke å se hvor alt fettet og alt proteinet var heller!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 14:24   #14
Clarissa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 43
Clarissa er på en erverdig vei

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Som sagt så slenger jeg litt extra i brødet mitt, dvs valnøtter og pinjekjerner, og mer olje enn i det opprinnelige oppskrifter. Dermed så blir det ca 2g karbs pr skive.

Og så glemte jeg å nevne at jeg blander litt mørk sjokolade i cocosaen, for ellers så får jeg den ikke ned...

Og det er litt mye karber i pinjekjerner. Må slutte å spise de...

Pluss at rød paprika har faktiskt ganske mye karber det og.

Legger inn all maten i somebody.no, og dermed så får jeg vite innholdet av spisingen min ganske nøyaktig.

Det er en del fett i brødet, og i tillegg er det masse fett i pinjekjerner og gräddosten. Og cocosan selvsagt. Og skinkesteken var med fett.

Proteiner er det masse i brødet, kjøttet og osten.

__________________




Clarissa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vill i jungelen Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 15:01   #15
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Hei du, hvor lenge har du holdt på? Vanlig at kroppen trenger mer mat i begynnelsen av ketolyse. Dessuten er det mulig at det er en ingrediens i brødet kroppen din VIRKELIG trenger. Da vil den gjerne gjøre hva som helst for å få mer av den. Husker første gang jeg smakte grønne linser (av alle ting!) - absurd. Spiste ikke annet i en uke.

Det der med å telle kalorier har ikke noe særlig for seg. Du vet ikke så mye om hva kroppen driver med i løpet av dagen, kanskje den takler et infuensavirus idag og trenger mer mat. Ikke stress du

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 11:23   #16
Romle
Seniormedlem
 
Romle sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 631
Romle er en juvelRomle er en juvelRomle er en juvel

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Sån jeg har forstått det... Drit i kalorier!! Spis deg mett på hva du vil så lenge du holder deg under 20 KH totalt i løpet av en dag. De fleste av karboene skal komme fra grønnsaker. Ekstra fett tilfører en med tilbehør som rømmedressinger, sauser og oster. Enkel huskeregel.

Jeg spiser ikke brød, da jeg er redd for at det skal trigge lysten på så mye annet, så jeg holder meg til de grove lappene.

__________________
1. runde: - 16.0 kg
2. runde: - 2.4 kg
22.3 kg igjen..
Min journal: Romles vei
Romle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 12:33   #17
Clarissa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 43
Clarissa er på en erverdig vei

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Jo, men i ketolyseboka står det at man skal spise seg mett, men ikke mer enn det...

Er forresten ikke lappene laget på sånn ca samme oppskrift som brødet... jeg mener, hva er forskjellen om man spiser lapper eller brød... er vel ingen...?

Jeg begynte med lavkarbo for 7 uker siden, og ketolysekuren for 1 uke siden. Har gått ned 2 kg, og det var i løpet av første måned. Har BMI 30; skal ned 13 kg til.

__________________




Clarissa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vill i jungelen Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 12:42   #18
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Ikke mer enn mett nei. Men i min egen erfaring blir jeg bare mer energisk når jeg spiser "for mye", jeg legger det ikke på meg. Skjønner? Så lenge jeg holder karbohydratene nede. Men jeg skjønner hva du mener med at enkelte matvarer trigger overspising. Kanskje holde deg unna lollypopbrødet en ukes tid og se hvordan kroppen din har det?

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 12:42   #19
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Opprinnelig lagt inn av Clarissa, her.

Jo, men i ketolyseboka står det at man skal spise seg mett, men ikke mer enn det...

Det skal du ja, men det behøver likevel ikke ha noen relevanse i forhold til hvor mange kalorier du inntar.
Betyr det da at du fortsetter å spise selv om du ennå er mett? For det har du ikke nevnt tidligere, så jeg tror ikke de fleste av oss oppfattet at det var det du gjorde.
Du skal spise til du ikke er sulten lenger, uansett hvor mange kalorier det er snakk om.

Jeg tror forresten både lappene og brødene har omtrent det samme inneholdet, slik at sånn sett har det vel ikke store betydningen... men igjen: Det er vel ikke noe å bekymre seg over før du vet med sikkerhet at vekta stanser av brødet? Har du gått ned 2 kg på en måned, så er det faktisk ganske bra!

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 16:33   #20
Romle
Seniormedlem
 
Romle sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 631
Romle er en juvelRomle er en juvelRomle er en juvel

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Jo, da.. lappene har nok noe av den samme oppskriften, men det er allikevel ikke brød siden det ikke ser ut som brød.. Hvis du skjønner min rare tankegang . Jeg tar opp to stk på kvelden og spiser de dagen etter. Du kan jo dele opp brødet og ta opp to og to du også, så slipper du å føle at du overspiser. Men du har jo gått ned. Synes du har vært flink, jeg... Men tror du burde legge bort kalloritellingen....Blir mye stress uten grunn på en måte..

__________________
1. runde: - 16.0 kg
2. runde: - 2.4 kg
22.3 kg igjen..
Min journal: Romles vei
Romle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 18:57   #21
Clarissa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 43
Clarissa er på en erverdig vei

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Takk allesammen for oppmuntringene!

Og ja, jeg HAR problem med det å slutte å spise når jeg er mett... Det er jo egentlig akkurat på den måten jeg skaffet meg disse ekstra 15 kiloene...

I dag tok jeg med meg kun to brødskiver på jobb (i tillegg til en stor bit av sjøllaget laksepai og en avokado). Men når jeg kom hjem, så kastet jeg meg straks over brødet igjen, og spiste 4 skiver med bremykt...

Så jeg tror at det beste for meg er å droppe hele brødet. (Jeg kan jo ikke noe for det at jeg er en sånn kløpper til å bake vidunderlig brød... )

__________________




Clarissa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vill i jungelen Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 19:14   #22
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Dropp brødet, du! Er en overspiser selv, og merker at noen matvarer er mindre smarte enn andre. Tortillaene er en utfordring her borte

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 19:45   #23
Princez
Medlem
 
Princez sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 49
Innlegg: 214
Princez er ny på veien

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Opprinnelig lagt inn av Clarissa, her.

Takk allesammen for oppmuntringene!

Og ja, jeg HAR problem med det å slutte å spise når jeg er mett... Det er jo egentlig akkurat på den måten jeg skaffet meg disse ekstra 15 kiloene...

I dag tok jeg med meg kun to brødskiver på jobb (i tillegg til en stor bit av sjøllaget laksepai og en avokado). Men når jeg kom hjem, så kastet jeg meg straks over brødet igjen, og spiste 4 skiver med bremykt...

Så jeg tror at det beste for meg er å droppe hele brødet. (Jeg kan jo ikke noe for det at jeg er en sånn kløpper til å bake vidunderlig brød... )


Hehe.. Det er sikker på grunn av gryende vår i Bergen! Fra Bergen jeg også..

Hvordan lager du vidunderbrøet ditt da? Gidder du å skrive det her?

Har gått på Ketolyse i 7 uker, uten så mye som å smake en skive!! (eller lapp for den saks skyld..) Spørs vel egentlig om jeg tør det nå når jeg ser hva du erfarer! Hehe..

__________________



Princez er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 14:20   #24
Clarissa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 43
Clarissa er på en erverdig vei

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Princez, vet ikke om jeg har lyst til å legge inn oppskriften på vidunderbrødet mitt her, for jeg vil ikke ta ansvaret for at jeg muligens ødelegger slankeprosjektene til masse folk.

Har nå selv besluttet å droppe hele brødet, i allefall inntil videre, helt til jeg evt lærer å beherske meg og bare spise 2 skiver ad gangen, istedet for 8 skiver..

Har altid vært en brødjunkie, og siden dette brødet er det beste jeg har smakt, så vil jeg ikke utsette meg for fristelsen noe mer.

__________________




Clarissa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vill i jungelen Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 14:50   #25
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Overspising pga ketolysebrød!

Er sikkert lurt å droppe brødet ja! Det har jeg også gjort, nå steker jeg bare opp lapper, som jeg fryser ned to og to, for å passe på at jeg ikke spiser mer enn de to! Har også problemer med overspising, og brød er helt forferdelig når det kommer til det.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Overspising, spesielt ett kvinneproblem ... SjokoMons Andre bøker 8 26-03-08 11:32
Søvnproblemer pga ketolyse minna Ketolysekuren 10 22-02-08 10:07
Ut av ketose pga pizza? Sheena Ketolysekuren 6 13-01-08 17:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no