Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Mellommåltider

Enkelt og raskt mellommåltid med sopp

Mellommåltider Har du gode tips til lavkarbo-mellommåltider? Her er plassen å dele dem med andre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-09-10, 17:58   #1
Badassnaddiii
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 4
Badassnaddiii er på en erverdig vei

Enkelt og raskt mellommåltid med sopp

Hei jeg er en ny bruker her, har akkurat startet på lavkarbo diett og setter utrolig stor pris på denne forumen.
Er så glad for at dere legger ut opprkrifter og sånt så tenkte jeg skulle legge ut en enkel en som jeg er helt avhenig av.

Stek Champingjong i pannen i litt oliven olje.
Tilsett de krydderene du foretrekker.
Når soppen er godt stekt tar du oppi litt seterrømme og fløte og steker dette Mens du hele tiden rører så ikke rømmen skal sv seg i bånn.

Så enkelt og kjempe godt!

Badassnaddiii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo diett Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 18:06   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Enkel og rask mellommåtid med sopp

Opprinnelig lagt inn av Badassnaddiii, her.

Hei jeg er en ny bruker her, har akkurat startet på lavkarbo diett og setter utrolig stor pris på denne forumen.
Er så glad for at dere legger ut opprkrifter og sånt så tenkte jeg skulle legge ut en enkel en som jeg er helt avhenig av.

Stek Champingjong i pannen i litt oliven olje.
Tilsett de krydderene du foretrekker.
Når soppen er godt stekt tar du oppi litt seterrømme og fløte og steker dette Mens du hele tiden rører så ikke rømmen skal sv seg i bånn.

Så enkelt og kjempe godt!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 15:42   #3
Kira71
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 62
Kira71 er på en erverdig vei

Sv: Enkel og rask mellommåtid med sopp

Opprinnelig lagt inn av Badassnaddiii, her.

Hei jeg er en ny bruker her, har akkurat startet på lavkarbo diett og setter utrolig stor pris på denne forumen.
Er så glad for at dere legger ut opprkrifter og sånt så tenkte jeg skulle legge ut en enkel en som jeg er helt avhenig av.

Stek Champingjong i pannen i litt oliven olje.
Tilsett de krydderene du foretrekker.
Når soppen er godt stekt tar du oppi litt seterrømme og fløte og steker dette Mens du hele tiden rører så ikke rømmen skal sv seg i bånn.

Så enkelt og kjempe godt!

Hvis du bruker creme fraise i stedet for rømme risikerer du mindre at det skiller seg, den tåler bedre koking.

Kira71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Raskt å klage over ~Rosa Skydått~ Ketolysekuren 18 08-07-10 12:06
Enkelt og raskt mandelbrød Cornelia Bakst 4 25-02-10 13:52
Mellommåltid Lilli Generell ernæringsdebatt 2 01-09-09 10:40
Mellommåltid Dippsey Fase I 2 22-02-09 14:09
Mellommåltid? Jabba Ketolysekuren 20 07-11-08 17:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no