Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Freia Premium 86 % kakao - lite karber

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-06-06, 00:55   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Freia Premium 86 % kakao - lite karber

Kjøpte denne idag. tror ikke jeg har sett den før. Koste meg saakte med ei halv plate, 9,5 karber totalt (19 i hele plata). Ikke så verst, og den er jo svært "mektig" pga den kraftige sjokoladesmaken.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 18-06-06, 01:10   #2
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Freia Premium 86 % kakao - lite karber

Er god den

Trodde marabou-sjokoladen eller hva den heter i Sverige var helt lik til freia siden den har samme innpakning, men den er mye mer bitter

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-06-06, 09:19   #3
Bounty
Juniormedlem
 
Bounty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Bergen
Alder: 51
Innlegg: 12
Bounty er ny på veien

Sv: Freia Premium 86 % kakao - lite karber

Hmm! Den må jeg kjøpe neste gang jeg er på butikken

Bounty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skal bli fedon inspirert Svar med sitat
Gammel 18-06-06, 13:01   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Freia Premium 86 % kakao - lite karber

Opprinnelig lagt inn av Iset

Kjøpte denne idag. tror ikke jeg har sett den før. Koste meg saakte med ei halv plate, 9,5 karber totalt (19 i hele plata). Ikke så verst, og den er jo svært "mektig" pga den kraftige sjokoladesmaken.

Den har vært det et år eller to. Jeg har brukt den noen ganger når jeg ikke har fått tak i Lindt Excellence 85%.

Dessverre er det ikke særlig lurt for meg å spise den. Av en eller annen grunn får jeg et enormt søtsug av den. Jeg kan ta en rute Lindt uten å få lyst på mer - da er det NOK liksom. Spiser jeg Freia sin har jeg plutselig spist halve plata og det som verre er. NOE den er tilsatt stemmer ikke med min kroppskjemi - for å si det sånn !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-06-06, 14:00   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Freia Premium 86 % kakao - lite karber

Huff ja, jeg liker helst ikke å spise noe fra Freia siden det er så "billig" og de nok putter all slags dritt i snopet sitt. Mye mer sukker er det nok også i det. Men nå inneholdt den jo lite karber da, så FRYKTELIG mye sukker kan det ikke være... :hmm:
Lindt er best, men den er så dyr syns jeg. Joda, skal jo ikke spise hele på en gang, men jeg syns allikevel det er litt dyrt med 40 kr for en sjokoladeplate.
Hvor mange karber er det i den forresten? Vi solgte den i helsekosten (der var den faktisk billigere enn på OBS) men jeg mener å huske det ikke var oppgitt på pakken?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 18-06-06, 15:58   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Freia Premium 86 % kakao - lite karber

Opprinnelig lagt inn av Iset

Huff ja, jeg liker helst ikke å spise noe fra Freia siden det er så "billig" og de nok putter all slags dritt i snopet sitt. Mye mer sukker er det nok også i det. Men nå inneholdt den jo lite karber da, så FRYKTELIG mye sukker kan det ikke være... :hmm:
Lindt er best, men den er så dyr syns jeg. Joda, skal jo ikke spise hele på en gang, men jeg syns allikevel det er litt dyrt med 40 kr for en sjokoladeplate.
Hvor mange karber er det i den forresten? Vi solgte den i helsekosten (der var den faktisk billigere enn på OBS) men jeg mener å huske det ikke var oppgitt på pakken?

Hvis du liker Freia og ikke får søtsug av den må du bare spise den kan du skjønne ! Jeg syns bare det er så rart at den smaker søtere og gir meg søtsug når de er nøyaktig like mange karber i den som i Lindt. Fikk tallene fra Lindt i sin din.

Men jeg regner alltid 2 karber pr rute siden Fitday runder opp !

I 70% til Lindt er det 3.3 karber pr 10 gram

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-06-06, 17:51   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Freia Premium 86 % kakao - lite karber

Okei, 33 karber per plate da (hvis den er på 100 gram). Det er det samme som Freia sine 70-sjokolader. I 86 %'en er det mindre, 19 karber. Det er jo en god del mindre faktisk.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 18-06-06, 18:53   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Freia Premium 86 % kakao - lite karber

Presisering:

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jeg syns bare det er så rart at den smaker søtere og gir meg søtsug når de er nøyaktig like mange karber i den som i Lindt. Fikk tallene fra Lindt i sin din.

Men jeg regner alltid 2 karber pr rute siden Fitday runder opp !

I 70% til Lindt er det 3.3 karber pr 10 gram

Det er 19 karber pr plate i Lindt 85% (jeg runder av til 20 fordi Fitday gjør det)

og ja, 33 karber i 70%

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-06-06, 18:55   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Freia Premium 86 % kakao - lite karber

Okei flott, da er det det samme i begge typene. Da tror jeg jeg skal finne Lindt neste gang, for Freia er nok litt mer usunt, jeg troor iallefall det. :hmm:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Effekten av lavkarbo-diett på migrenepasienter? themonk Lavkarbo generelt 9 24-05-06 14:18
Atkins på konkursens rand mofe Nyheter / media 37 13-08-05 16:34
SPØRSMÅL OM INDUKSJON Huldr Induksjonen 14 03-12-04 01:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no