Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Bakemix som er utgått på dato

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-11-07, 23:40   #1
Kokkosbolla
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 50
Innlegg: 124
Kokkosbolla er på en erverdig vei

Bakemix som er utgått på dato

Jeg har en bakemix som gikk ut på dato i sommer. Kan den brukes? Eller skal jeg kaste hele boksen? Den har ikke vært åpnet.

__________________
Fra maxvekt i 2003: minus 45 kg
Fra 8.1.08: - 17 kg

Kokkosbolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 01:02   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bakemix som er utgått på dato

Jeg hadde brukt den. Tørrvarer og egg er jeg ikke redd for å bruke selv om det har gått ut på dato

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 08:22   #3
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Bakemix som er utgått på dato

Hei
Hvis det er ketolyse bakemiks er det ingen fare. Bakemiksen og soyaprotein fra Ketolyse kommer fra samme fabrikk i Danmark.
Soyaproteinen har over 1 år lenger holdbarhet sammenliknet med bakemiksen. Årsaken er at bakemiksen er et nytt produkt fra fabrikken, som dermed ikke har erfaring med hvor lang holdbarheten egentlig er.
Jeg har fått beskjed om at holdbarheten sikkert er et år lenger en det som står på boksen, men det vet vi først når vi tester bakemiksen som blev produsert for 2 år siden.

Det er altså føre var prinsippet som gjør at bakemiksen har kortere holdbarhet enn soyaprotein - ikke at det er vesentlig forskjell på de to produkter,

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 09:09   #4
Kokkosbolla
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 50
Innlegg: 124
Kokkosbolla er på en erverdig vei

Sv: Bakemix som er utgått på dato

Takk for svar! Da bruker jeg den. Og det er bakemix fra ketolyse jeg har ja

__________________
Fra maxvekt i 2003: minus 45 kg
Fra 8.1.08: - 17 kg

Kokkosbolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 17:56
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 12:34
Glutamin friflex Kosttilskudd 9 08-02-05 15:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no