Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt > Artikler

Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Artikler Artikler om lavkarbokosthold og om helse.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-12-11, 11:19   #26
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Jeg er på nett med mobilen, men den ligger på www.bama.no , under kontakt valgte jeg presse/ informasjon. Det var mange adresser, men jeg valgte den med presse, for jeg følte at ikke noe anna passet.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 15:06   #27
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Ok, takk skal du ha, Imse!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 15:20   #28
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Hahaha, jeg som kjøper fire ganger så mye grønnsaker som en gjennomsnittsnordmann. De skulle bare vist hvem det er som knasker den vasne brokkolien deres!

Jeg er faktisk den eneste jeg kjenner som spiser brokkoli og andre grønnsaker til frokost. Måtte Bama hoste opp en brødeter som gjør det samme så skulle jeg kanskje høre på dem.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 15:32   #29
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Forresten så ble jeg faktisk litt sur så jeg sendte en mail.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 16:08   #30
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Skriver under.

Sendte selv følgende:

"Jeg tror dere hisser på dere veldig mange mennesker som spiser
lavkarbo med den tendensiøse kampanjen dere kjører nå. Selv har jeg
spist lavkarbo i flere år nå, lenge før dette ble hypet opp som en
trend. Jeg har aldri spist så mye og varierte grønnsaker, som etter at
jeg la om kostholdet. Det gjelder forøvrig friske bær også. Jeg er lei
av at kostholdet mitt blir stigmatisert og latterliggjort i media, og
det dere driver på med, gjør at jeg ikke akkurat får lyst til å plukke
ut noe merket "Bama" på, i fremtiden."

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 18:22   #31
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Sendt jeg også..

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 19:03   #32
Mortil1
Medlem
 
Mortil1 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 96
Mortil1 er på en erverdig vei

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Så bra jenter! Jeg er også i gang med å sende mail! Er vel lite vits i å sitte å være provosert hvis ikke Bama får høre det?!

__________________
Mor til 1
Min blogg


Mortil1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 19:08   #33
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Da har også jeg sendt mail til Bama. Jeg ba dem liste opp hva Northug spiser hver dag av Bamaprodukter/grønnsaker og så skal jeg servere min liste..

BOIKOTT DEM!!!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 19:12   #34
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Sender fra en mailadresse til jeg....

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 19:39   #35
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Hahaha, ok, nå skal jeg si noe som sikkert provoserer. Men ærlig talt folkens (ja jeg adresserer alle), har dere virkelig så lite å drive på med at dere gidder bruke tid og energi på en BAMA reklame?

Huff, vi har det antakelig ALT for godt i lille Norge, er ikke rart vi blir latterliggjort i verdenspressen over at vi syter og klager på smørmangel....

Vi har alt for god tid og ALT for mye pææng sier nå jeg

  Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 19:48   #36
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hahaha, ok, nå skal jeg si noe som sikkert provoserer. Men ærlig talt folkens (ja jeg adresserer alle), har dere virkelig så lite å drive på med at dere gidder bruke tid og energi på en BAMA reklame?

Huff, vi har det antakelig ALT for godt i lille Norge, er ikke rart vi blir latterliggjort i verdenspressen over at vi syter og klager på smørmangel....

Vi har alt for god tid og ALT for mye pææng sier nå jeg

DU har for mye pæng. For i følge det du har fortalt tidligere har du og din fru tilsammen ei lønn som er omtrent det dobbelte av det vi andre har.

Så gå foran med et godt eksempel du!

Kjøp noen geiter... Jeg har kjøpt 11 stk allerede i tillegg til vanlige julegaver til tross for at jeg får kun 11 000 kr utbetalt hver måned. Og jeg har råd til smør og grønnsaker også.

Den som roper mest har minst å fare med. Du bør jekke deg ned litt hvis vi skal overhodet vurdere ta deg seriøst.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 20:28   #37
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Jeg er faktisk lei av å høre at jeg bare sitter i sofaen og gumler bacon med smør, skyllet ned med fløte

Jeg spiser en kilo grønnsaker og bær hver dag. Men nå blir det ikke noe mer fra Bama her i huset, hvertfall...

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 20:53   #38
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

DU har for mye pæng. For i følge det du har fortalt tidligere har du og din fru tilsammen ei lønn som er omtrent det dobbelte av det vi andre har.

Så gå foran med et godt eksempel du!

Kjøp noen geiter... Jeg har kjøpt 11 stk allerede i tillegg til vanlige julegaver til tross for at jeg får kun 11 000 kr utbetalt hver måned. Og jeg har råd til smør og grønnsaker også.

Den som roper mest har minst å fare med. Du bør jekke deg ned litt hvis vi skal overhodet vurdere ta deg seriøst.

Unnskyld meg, men hva i ALLE dager har dette med saken å gjøre? Er det sånn at man kun har rett til å meninger her inne hvis man tjener lite nok?
Vi har hatt en diskusjon i en annen tråd hvor noen savner at man holder seg til saken, går det an å prøve å være saklig selv om noen er uenige?
Når jeg leser den reklamen så bare trekker jeg på skuldrene og tenker, jaja - teit reklame. Det får stå på deres regning.
Det er bra at Bama får reaksjoner, men det må da være tillatt å ikke reagere så sterkt på reklamen vel?

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 20:53   #39
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Jeg synes nå reklamen var morsom jeg, og satt på spissen
En reklame skal jo gjerne være polariserende og når den engasjerer, ja så har de jo oppnådd det de ønsket. Om den pittelille minoriteten i Norge ikke kjøper BAMA så overlever nok de akkurat det

Vil dere virkelig gjøre noe fornuftig så bør vi boikotte Tine meierier istedetfor er nå min mening, noe mer konkurranse der i gården hadde ikke skadet (men det blir vel som å skyte seg selv i foten for en lavkarber som meg det...hehe)

  Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 21:00   #40
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Unnskyld meg, men hva i ALLE dager har dette med saken å gjøre? Er det sånn at man kun har rett til å meninger her inne hvis man tjener lite nok?
Vi har hatt en diskusjon i en annen tråd hvor noen savner at man holder seg til saken, går det an å prøve å være saklig selv om noen er uenige?
Når jeg leser den reklamen så bare trekker jeg på skuldrene og tenker, jaja - teit reklame. Det får stå på deres regning.
Det er bra at Bama får reaksjoner, men det må da være tillatt å ikke reagere så sterkt på reklamen vel?

Ja en må få reagere som en vil på reklamen, og holde seg til emnet i tråden. Det har jeg fått beskjed om å gjøre mange ganger. Da syns jeg Kanutten kan gjøre det også.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 21:04   #41
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Ja, og da setter vi en strek for avsporingen her.
Innlegg som ikke har med trådens tema å gjøre, blir heretter slettet.

Gerd
Moderator

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 21:20   #42
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Jeg synes nå reklamen var morsom jeg, og satt på spissen
En reklame skal jo gjerne være polariserende og når den engasjerer, ja så har de jo oppnådd det de ønsket. Om den pittelille minoriteten i Norge ikke kjøper BAMA så overlever nok de akkurat det

Vil dere virkelig gjøre noe fornuftig så bør vi boikotte Tine meierier istedetfor er nå min mening, noe mer konkurranse der i gården hadde ikke skadet (men det blir vel som å skyte seg selv i foten for en lavkarber som meg det...hehe)


Jeg gjør mitt beste i å kjøpe fra andre produsenter en Tine, helt klart.

Å dra inn velferdsargumentet fungerer i enkelte saker, men så blir det plutselig brukt opp. Det blir litt som at jeg skal spise maten min pga de sultne barna i Afrika.

Personlig skrev jeg en hyggelig mail der jeg forklarte at en gjennomsnitt lavkarber nok spiser mer grønnsaker en den gjengse nordmann. Jeg påpekte akkurat som deg at de nok ikke merker en boikott, men at det kan være greit å ha i bakhodet at de faktisk tar feil.

Dette er helt klart et veldferds"problem", men iom at jeg bor i et velferdsland tar jeg meg den friheten.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 21:46   #43
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Det kan hende den hadde vært mindre provoserende med noen andre enn det sleske trynet til Northug også da! Jeg kan faktisk ikke tenke meg mindre sympatisk og likandes person!

Også har det nok endel med at de av oss som er eller har vært overvektige har blitt stigmatisert i årevis på matfronten om at vi er dumme og sitter og dytter i oss usunne matvarer. Noe som i de aller færreste tilfeller stemmer. Når vi endelig har funnet et kosthold som spiller på lag med kroppen brettes dette ut og latterliggjøres på det groveste også.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 22:00   #44
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det kan hende den hadde vært mindre provoserende med noen andre enn det sleske trynet til Northug også da! Jeg kan faktisk ikke tenke meg mindre sympatisk og likandes person!

Også har det nok endel med at de av oss som er eller har vært overvektige har blitt stigmatisert i årevis på matfronten om at vi er dumme og sitter og dytter i oss usunne matvarer. Noe som i de aller færreste tilfeller stemmer. Når vi endelig har funnet et kosthold som spiller på lag med kroppen brettes dette ut og latterliggjøres på det groveste også.

Helt enig med deg, bortsett fra at Petter Northug er en usympatisk fyr. Syns han er morsom og virker grei jeg.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 22:00   #45
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det kan hende den hadde vært mindre provoserende med noen andre enn det sleske trynet til Northug også da! Jeg kan faktisk ikke tenke meg mindre sympatisk og likandes person!

Også har det nok endel med at de av oss som er eller har vært overvektige har blitt stigmatisert i årevis på matfronten om at vi er dumme og sitter og dytter i oss usunne matvarer. Noe som i de aller færreste tilfeller stemmer. Når vi endelig har funnet et kosthold som spiller på lag med kroppen brettes dette ut og latterliggjøres på det groveste også.

Skal ikke kommentere ansiktet til Northug, synes nå han ser helt gjennomsnittlig ut jeg da. kanskje litt ubarbert til tider?

Northug er en ener og den aller beste, som også Dæhlie var i sin tid. Det de har til felles, med også landsmoderen vår, Gro H Brundtland, er at de liker å si de er best. Hvorfor ikke si noe som alle vet, de er jo best? Alt blir jo et barneskirenn når de gutta der deltok.... Gro, sa det også godt, "det er typisk norsk å være god"

Men, jeg synes og det er mindre pent å stigmatisere de som er overvektige, jeg tror veldig mange er selv skyld i egen overvekt, men jeg tror også det finnes de som er det pga sykdom etc (eksvis konas lave stoffskifte har gjort henne minst 20 kg for tung). Derfor blir det feil å slå alle over en kam. Jeg synes nok ikke reklamen bidrar til den stigmatiseringen (dumhet og latskap) da, like lite som jeg synes moteshow (er også reklame for klær) bidrar til å stigmatisere modeller som anorektiske, dumme og billige...

Er jo allikevel flott at dere engasjerer dere så mye da! Tenk på de land hvor engasjementet ikke verdsettes, derfor synes jeg det er godt å bo i Norge hvor vi tør si fra når livet oppleves urettferdig.
Det er jo tross alt bare en reklame imho

  Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 22:03   #46
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det kan hende den hadde vært mindre provoserende med noen andre enn det sleske trynet til Northug også da! Jeg kan faktisk ikke tenke meg mindre sympatisk og likandes person!

Også har det nok endel med at de av oss som er eller har vært overvektige har blitt stigmatisert i årevis på matfronten om at vi er dumme og sitter og dytter i oss usunne matvarer. Noe som i de aller færreste tilfeller stemmer. Når vi endelig har funnet et kosthold som spiller på lag med kroppen brettes dette ut og latterliggjøres på det groveste også.

Der sa du det!!

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 22:11   #47
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Northug er en ener og den aller beste, som også Dæhlie var i sin tid. Det de har til felles, med også landsmoderen vår, Gro H Brundtland, er at de liker å si de er best. Hvorfor ikke si noe som alle vet, de er jo best? Alt blir jo et barneskirenn når de gutta der deltok.... Gro, sa det også godt, "det er typisk norsk å være god"

Å i det hele tatt nevne Gro i samme setning ssom infame, infantile Petter Northug er nærmest for blasfemi å regne! Hun gjorde trosse alt noe for landet generellt og kvinner spesielt. Northug gjør bare ting for sin egen vinning!

Siden du oppsummerer med at det bare er en reklame har du ikke forstått et ord av det jeg skrev hvertfall!
Mobberen i skolegården er ok han, for han slang jo bare en kommentar ikke sant? Noen syns jo til og med kommentaren var morsom, så da er det vel helt ok?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 22:55   #48
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Å i det hele tatt nevne Gro i samme setning ssom infame, infantile Petter Northug er nærmest for blasfemi å regne! Hun gjorde trosse alt noe for landet generellt og kvinner spesielt. Northug gjør bare ting for sin egen vinning!

Siden du oppsummerer med at det bare er en reklame har du ikke forstått et ord av det jeg skrev hvertfall!
Mobberen i skolegården er ok han, for han slang jo bare en kommentar ikke sant? Noen syns jo til og med kommentaren var morsom, så da er det vel helt ok?

Det er vel mye morsommere med en skiløper som har humor, og ikke er tørr som en pinne vel. Har faktisk en nær slektning som er sammen med broren/Thomas Northug, og hun bor i samme hus som Petter i Trondheim. Han er en veldig fin og grei person. Husk han har tatt mange gull for Norge da. Jeg er ikke for reklamen, men kan ikke ta han som person fordi.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 22:59   #49
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Det er vel mye morsommere med en skiløper som har humor, og ikke er tørr som en pinne vel. Har faktisk en nær slektning som er sammen med broren/Thomas Northug, og hun bor i samme hus som Petter i Trondheim. Han er en veldig fin og grei person. Husk han har tatt mange gull for Norge da. Jeg er ikke for reklamen, men kan ikke ta han som person fordi.

Siden du er i såpass nærkontakt ned PN kan du kanskje forklare ham inngående hva lavkarbo er slik av vi slipper slike teite reklamer?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:01   #50
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Han tar gullene for seg selv, alle gjør det! At de tilfeldigvis er født på ene eller andre sida av en landsgrense har lite å si. Jeg gir en flat F i hva de går med på trøya om det er norsk, svensk eller naziflagg for den del. De går for dem som gidder betale for at de kan dyrke egoismen sin.

Humor? Å le av andre for å fremheve seg selv er ikke humor. Og nå snakker jeg om han generellt, ikke bare i reklamen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trur ikke jeg klarer det her mer? Tøvsjur Ketolysekuren 15 03-06-11 10:18
Klarer ikke å gå ned nisse Ketolysekuren 18 12-04-11 14:43
Jeg klarer det ikke Paris Spørsmål og svar 10 21-05-10 16:49
Klarer ikke å være fornøyd med meg selv marithja Generell diskusjon 2 27-08-09 18:06
Jeg klarer det ikke! villebill Ketolysekuren 7 02-05-07 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no